Jos saisit valita yhden jo kuolleen ihmisen viettämään päivän kanssasi
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ajatella, kun ovat maatuneita ja eipä siitä oikein innostu niin.
Sulla ei sitten ole yhtään mielikuvitusta. Sääli.
Klassisen musiikin ystävänä olisi kiinnostavaa tavata joku niin sanotuista suurista säveltäjistä. Ehkä valitisin Bachin.
Oho, suurin osa on vastannut jonkun lähisukulaisensa. Minulle ei tullut mieleenkään.
Jeesus oli hyvä vaihtoehto tuolla alkumetreillä.
Ajattelin jotain taidepuolen tyyppiä itse. Beethoven olisi kiinnostava.
Pitäisi valita äitini ja isäni välillä. Molemmat olivat rakkaita, mutta ehkä äitini valitsisin. Kertoisi varmaan isänikin kuulumiset.
Jeesus tietenkin, tai Mooses. Haluaisin selvittää Raamatun kanssa, että mikä on tarua, mikä totta ja keskutella joistain käsitemäärittelyistä. En ole itse kovinkaan uskovainen, siitäkin syystä olisi nämä kaksi hemmoa kiva treffata, jotta voisi sitten tarkistaa asiat alkuperäislähteeltä itseltään.
Samuel Adams, tarjoaisin hänelle uutta yhdysvaltalaista Sam Adams kaljaa ja kysyisin, että mitä mieltä hän kaljasta on.
Ehkäpä toinen mummoni.
En halua ketään itselleni tuntematonta historiallista henkilöä, kun en tiedä, viihtyisinkö hänen seurassaan, ja ehkä pitäisi myös puhua kieltä jota en osaa.
Clive Burr,haluaisin pyytää häneltä anteeksi sitä koko hevi-maailman puolesta miten hänen silloinen yhtyeensä(tunnettu hevirock-yhtye)savusti/vittuili/potki pois yhtyeestä hänen selkänsä takana sillä aikaa kun hän oli isänsä hautajaisissa eikä asiaa kaunista yhtään se että faneille valehdeltiin vuosikymmeniä aivan muita syitä.
Vaari, jota en koskaan tavannut. Juttuja hänestä kuullut, niin sillä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ajatella, kun ovat maatuneita ja eipä siitä oikein innostu niin.
Sulla ei sitten ole yhtään mielikuvitusta. Sääli.
Vaatiihan se mielikuvitusta viettää päivä maatuneen ruumiin kanssa.
Minä.