Onko teilläkin syksyolo?
Kommentit (51)
No ei todellakaan ole. Nyt on vasta heinäkuu. En tajua tuollaisia ihmisiä jotka alkaa juhannuksen jälkeen ulisemaan, että kesä on pian ohi ja tulee syksy. No siinähän märisette. Me muut nautitaan kesästä vielä heinä- ja elokuun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Pihlajanmarjat punertaa ja voikukat pölisee. Syksyn merkit. Sateita ja sieniä odotellaan keltaiset sadetakit ja kumpparit valmiiina. Rapukekkerit on jo pidetty ja mökin kesäviinavarasto tyhjennetty.
Tervetuloa syksy, talvi ja Joulu!
Voikukat pölisee jo ennen juhannusta eikä pihlajanmarjatkaan vielä punerra.
Ei todellaaan. Elokuu on vielä täys kesäkuukausi. Syyskuussakin monesti vielä kivoja lämpimiä päiviä vaikka silloin alkaa jo syksyä olla ilmassa.
Kyllä syysolo vaatii ruskaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihlajanmarjat punertaa ja voikukat pölisee. Syksyn merkit. Sateita ja sieniä odotellaan keltaiset sadetakit ja kumpparit valmiiina. Rapukekkerit on jo pidetty ja mökin kesäviinavarasto tyhjennetty.
Tervetuloa syksy, talvi ja Joulu!
Voikukat pölisee jo ennen juhannusta eikä pihlajanmarjatkaan vielä punerra.
Kuopiossa pihlajanmarjat ovat jo oransseja ja osa melkein punaisiakin. Syksy tulee ja talvi. Punatulkuille riittää syömistä jo ensi viikosta lähtien.
Läski lämmittää kirjoitti:
Lihavat syyshullut vauhdissa. 😂
Miksi tämäkin piti vetää lihavien haukkumiseksi? Mä olen lihava ja mulla on ainakin kesä vielä elokuunkin. Ei ole vielä syksy eikä syksytä. Vastaavasti hoikka ystäväni inhoaa kesää ja odottaa syksyä. Ihmiset ovat erilaisia painosta riippumatta. Itse pidän kaikista vuodenajoista.
Kyllä. Syksyolo on hiipimässä mieleen. Olen syksy ja jouluihminen ja vuosi vuodelta olo kääntyy aiemmin sitä aikaa kohden. Tämä sateinen kesä toki varmasti luo syksyisempää tunnetta helpommin. Sateista en välitä, mutta syksyn väreistä, hämäryydestä, joulun odotuksesta.
Tämä on kalastajille ihanaa aikaa, kun kala paremmin nappaa, kuin pahimpina hellepäivinä.
On, on juu!!!!🍂🍃🍁🍂🍁🍃🍃🍂🍁🍁🍁🍁🍁🍃🍃🍂🌾🌾🌾🌾🌾🌾
Odotan syksyn tuloa jo kovasti, että saa pukeutua neuleisiin ja käpertyä sohvan nurkkaan viltin alle. En ole koskaan erityisemmin kesästä pitänyt.
Ihanaa! Missä?