Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin syksyolo?

Vierailija
23.07.2023 |

Vaikka on vasta heinäkuu?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, aurinko paahtaa porottaa täysillä tälläkin hetkellä 

Ihanaa! Missä?

Vierailija
42/51 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Nyt on vasta heinäkuu. En tajua tuollaisia ihmisiä jotka alkaa juhannuksen jälkeen ulisemaan, että kesä on pian ohi ja tulee syksy. No siinähän märisette. Me muut nautitaan kesästä vielä heinä- ja elokuun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajanmarjat punertaa ja voikukat pölisee. Syksyn merkit. Sateita ja sieniä odotellaan keltaiset sadetakit ja kumpparit valmiiina. Rapukekkerit on jo pidetty ja mökin kesäviinavarasto tyhjennetty.

Tervetuloa syksy, talvi ja Joulu!

Voikukat pölisee jo ennen juhannusta eikä pihlajanmarjatkaan vielä punerra.

Vierailija
44/51 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellaaan. Elokuu on vielä täys kesäkuukausi. Syyskuussakin monesti vielä kivoja lämpimiä päiviä vaikka silloin alkaa jo syksyä olla ilmassa.

Kyllä syysolo vaatii ruskaa ym.

Vierailija
45/51 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihlajanmarjat punertaa ja voikukat pölisee. Syksyn merkit. Sateita ja sieniä odotellaan keltaiset sadetakit ja kumpparit valmiiina. Rapukekkerit on jo pidetty ja mökin kesäviinavarasto tyhjennetty.

Tervetuloa syksy, talvi ja Joulu!

Voikukat pölisee jo ennen juhannusta eikä pihlajanmarjatkaan vielä punerra.

Kuopiossa pihlajanmarjat ovat jo oransseja ja osa melkein punaisiakin. Syksy tulee ja talvi. Punatulkuille riittää syömistä jo ensi viikosta lähtien.

Vierailija
46/51 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lämmittää kirjoitti:

Lihavat syyshullut vauhdissa. 😂

Miksi tämäkin piti vetää lihavien haukkumiseksi? Mä olen lihava ja mulla on ainakin kesä vielä elokuunkin. Ei ole vielä syksy eikä syksytä. Vastaavasti hoikka ystäväni inhoaa kesää ja odottaa syksyä. Ihmiset ovat erilaisia  painosta riippumatta. Itse pidän kaikista vuodenajoista.

Vierailija
47/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuuolo on.

Vierailija
48/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Syksyolo on hiipimässä mieleen. Olen syksy ja jouluihminen ja vuosi vuodelta olo kääntyy aiemmin sitä aikaa kohden. Tämä sateinen kesä toki varmasti luo syksyisempää tunnetta helpommin. Sateista en välitä, mutta syksyn väreistä, hämäryydestä, joulun odotuksesta. 

Vierailija
49/51 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kalastajille ihanaa aikaa, kun kala paremmin nappaa, kuin pahimpina hellepäivinä.

Vierailija
50/51 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on juu!!!!🍂🍃🍁🍂🍁🍃🍃🍂🍁🍁🍁🍁🍁🍃🍃🍂🌾🌾🌾🌾🌾🌾

Vierailija
51/51 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyn tuloa jo kovasti, että saa pukeutua neuleisiin ja käpertyä sohvan nurkkaan viltin alle. En ole koskaan erityisemmin kesästä pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi