Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä exää

Vierailija
23.07.2023 |

Erottiin vuosi sitten. Se oli minun syytäni. Oli kauan joku ahdistus ja elämänvaihekriisi. Elämä pyöri vain kodin ja töiden ympärillä, koskaan ei tehty mitään eikä ollut oikein rahaakaan. Molemmilla on jo uudet suhteet. Silti ihan järkyttävä ikävä, ja se vain voimistuu. Tiesin aina että kuulutaan yhteen. Ei olisi koskaan pitänyt luovuttaa. Tähän uuteen kyllä ihastuin mutta ei tunnu millään lailla samalta. Onko enää mitään toivoa palata entiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele : MIKSI exästä tuli ex ja mene eteenpäin elämässäsi:

Menneisyydestä ei ole mitään haettavaa.

Tsemppiä 🌸

Vierailija
2/5 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää että exää ikävöi. Mutta se on ohan normaalia ja yleistäkin. Varsinkin jos pitkään on ollut toisen kanssa, olette kasvaneet yhteen vaikka ehkä eron aikana on tuntunut että olette kasvaneet erilleen.

Itselläkin on ikävä sitä exää joka minulla oli ja kaikkea exään liittyvää. Mutta meidän tarina on sen verran ikävä että en voisi enää kuvitella exää minun kanssani. Mutta rakkaat ja hyvät muistot ovat hänestä vielä tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ikävä exää vaikka olen uuden kanssa. Koitan muistella, miksi exän kanssa ei sovittu yhteen.

Vierailija
4/5 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin exää, johon hermostuin lopullisesti, kun oli vastuuton kuin pahainen teini. Kahden pikkulapsen lisäksi mulla oli hoidettavana yksi aikuinen, toisen äidin lapsi. Vain yksi äiti per lapsi, totesin, ja siihen päättyi se liitto. Mietin häntä vielä toisinaan, oli kuitenkin mun ainoa suuri rakkauteni, vaikka mahdoton isänä ja vanhempana.

Vierailija
5/5 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mikä exässä oli niin hyvää että nyt ikävöit häntä? Ja oliko exä täysin syytön eroonne, olisiko kuitenkin aika tehnyt tepposet ja muuttanut elämän hänen kanssa ruusuisemmaksi kuin oli?