Uskallatko mennä lomalle Puolaan ja Liettuaan
Tässä maailmantilanteessa. Vai vältätkö niitä? Entä Viro ja Latvia, Tsekki ja Slovakia? Britannia. Mikä alue on hyvä matkailuun.
Kommentit (37)
Kummatkin Nato-maita joten miksi en usktaltaisi.
Kumma että sä ap ees uskallat käydä lähikaupassa kun tollaset pelot
Tietenkin, jos olisin aikeissa matkustaa sinne päin.
Olen käynyt noissa kaikissa Slovakiaa lukuunottamatta. Suosittelen kuitenkin, ettei aloittaja liikkuisi kotikuntansa ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin Nato-maita joten miksi en usktaltaisi.
Kumma että sä ap ees uskallat käydä lähikaupassa kun tollaset pelot
Kysyin muilta mitä ajattelevat. En väittänyt itse pelkääväni. Oletuksia on helppo tehdä.
Wimpy kirjoitti:
Olen käynyt noissa kaikissa Slovakiaa lukuunottamatta. Suosittelen kuitenkin, ettei aloittaja liikkuisi kotikuntansa ulkopuolella.
Eivät köyhät saakaan matkustaa pitkälle. Enkä ole vuosikymmeniin päässyt. En kysynyt itselleni matkavinkkejä, vaan muiden mielipiteitä heidän matkoistaan. Kiitos ilkeydestä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Wimpy kirjoitti:
Eivät köyhät saakaan matkustaa pitkälle. Enkä ole vuosikymmeniin päässyt. En kysynyt itselleni matkavinkkejä, vaan muiden mielipiteitä heidän matkoistaan. Kiitos ilkeydestä kaikille.
Aloitus kaikessa typeryydessään vaikutti provolta ja vastaukset ovat sen mukaisia.
Tietysti uskallan, ja aion ainakin Puolaan vielä matkustaakin (uudelleen).
Vierailija kirjoitti:
Tietysti uskallan, ja aion ainakin Puolaan vielä matkustaakin (uudelleen).
Mä olen uskaltanut asuakin aikoinaan kahdessa noista maista. Toisesssa oli vielä venäjän kyttääjät paikalla silloin. Esim. venäjä oli kieltänyt partioliikkeen, mutta partioleirillekin minut salakuljettiin, kun tuttavan tytär oli siellä.
Jännä juttu ettei juntit tiedä Puolasta juuri mitään
Britanniassa ja Virossa on tullut käytyä, muut eivät ole koskaan kiinnostaneet maatkakohteina.
Wimpy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wimpy kirjoitti:
Aloitus kaikessa typeryydessään vaikutti provolta ja vastaukset ovat sen mukaisia.
Jos yrittää keksiä puheenaiheita ystävällisesti, oli se vakava aihe tai viihdettä, eikä provo - haukutaan heti typeräksi ja ties miksi. Haluatteko itsellenne samaa elämässä, että aina leijonalauma kimpussa hyökkäämässä. Herkän naisen kimppuun hyökkääminen on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu ettei juntit tiedä Puolasta juuri mitään
Miksi sanot juntiksi? Mistä luulet tietäväsi mitä muut tietävät. Merenrannalla turisti viihtyy hyvin, tuskin itärajalla.
No Puolassa ja Liettuassa sentään saa syödäkseen. Briteissä syövät oravia nälkäänsä.
Tottakai. Mitä ihmeellistä maailmantilanteessa on? Venäjä ei ole sinne hyökkäämässä. Ja jos olisi, niin eivät pääsisi rajan yli kun Puolasta tulisi sellaiset myllyt samantien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ankean näköistä seutua.
Sinulla on vain huono maku, hienompaa luontoa ja rakennuskantaa siellä on jäljellä kuin Suomessa missä molemmat on melko pitkälle tuhottu
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mitä ihmeellistä maailmantilanteessa on? Venäjä ei ole sinne hyökkäämässä. Ja jos olisi, niin eivät pääsisi rajan yli kun Puolasta tulisi sellaiset myllyt samantien päälle.
Siihen myllyyn ei kyllä turisti haluaisi alle. Ehkä reunalle kauas, missä sitä ei ole. Pako. Ehkä on ihan rauhallista ja kivaa.
Mikäs tässä maailmantilanteessa on? sotia on ollu aina käynnissä ja on nytteki muuallaki ku Ukrainassa.
Pyyhkäisin juuri Euroopan läpi muutamassa viikossa Viron, Latvian, Liettuan, Puolan, Tsekin, Itävallan, Liechtensteinin Sveitsin jne. läpi aina Espanjaan asti junalla. Kaunista seutua, edulliset hinnat ja mukavia auttavia ihmisiä jokaisessa maassa. No joo, Ranskan olisin kiertänyt kaukaa jos se vain olisi ollut mahdollista, mutta muuten ei mitään ongelmia. Reissuun vaan jos siltä tuntuu!
Uskaltaisin kyllä, jos olisin haluamassa sinne lomalle.