Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies vierailee edelleen sukulaisteni luona vaikka olen kieltänyt heitä ottamasta häntä vastaan

Vierailija
23.07.2023 |

Käyvät edelleen kalassa ja marjassa yhdessä vaikka olen soittanut moneen kertaan, että olen eronnut tuosta miehestä ja kaikkien on katkaistava välit häneen. Kuitenkin. Minulle tihkuu tietoa, että näin ei ole käynyt. En voi ymmärtää sukulaisiani. Miten saan heidät lopettamaan tapaamasta ex-miestäni? Auttakaa!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa ihan hirveältä ihmiseltä

Vierailija
22/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla sukulaisillesi kovin tärkeä.

Ettet vain olisi vähän hullun maineessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap koita tajuta ettei sulla ole mitään määräysvaltaa sukulaisiisi.He saavat aivan vapaasti valita seuransa. Vaikka kokonaan lakata pitämästä yhteyttä noin tylsään tyyppiin kuin sinä.

Ai että sukulaisuus ja minun kunniani ei merkitse mitään?

AP

Vierailija
24/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa otsikkostahan paljastui se syy, miksi erositte. Mieti.

Vierailija
25/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ex-mieheni olisi koskaan tavannut sukulaisiani ilman minua. Minusta ei ole oikein, että hän nyt erottuamme on vielä yhteydessä heihin vaikka yhteys minuun on katkennut. Millä oikeudella hän niin tekee? Mistä asioista he puhuvat, kun tapaavat? Tässä voi olla kunnianloukkaus kyseessä!

AP

Ole huoleti, niillä on taatusti kiinnostavampia puheenaiheita kuin sinä ja tekemisesi.

Vierailija
26/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ex-mieheni olisi koskaan tavannut sukulaisiani ilman minua. Minusta ei ole oikein, että hän nyt erottuamme on vielä yhteydessä heihin vaikka yhteys minuun on katkennut. Millä oikeudella hän niin tekee? Mistä asioista he puhuvat, kun tapaavat? Tässä voi olla kunnianloukkaus kyseessä!

AP

Tämän on pakko olla huumoria. Vai voiko joku oikeasti olla noin taukki, että kuvittelee voivansa rajoittaa sukulaistensa oikeutta olla yhtään kenenkään seurassa.

Vierailija
27/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. Exä yrittää tehdä elämäsi mahdollisimman kurjaksi. Lopullisena päämääränä on päästä sukulaistesi testamentteihin. Kannattaa ottaa kaikki mahdolliset keinot käyttöön ja estää heidän "ystävyys".

Vierailija
28/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maallikkopsykologi kirjoitti:

Tuossa otsikkostahan paljastui se syy, miksi erositte. Mieti.

Mitä tarkoitat? Oletko hullu??

AP

Vierailija
29/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap koita tajuta ettei sulla ole mitään määräysvaltaa sukulaisiisi.He saavat aivan vapaasti valita seuransa. Vaikka kokonaan lakata pitämästä yhteyttä noin tylsään tyyppiin kuin sinä.

AP

Ymmärsit ihan oikein.

Vierailija
30/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ai sinun kunniasi.

Opettele parvekelentämään.

Vierailija
31/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He luultavasti pitävät ex-miehestäsi enemmän kuin sinusta.

Narsistit on tässä taitavia ja taatusti käyttävät tilanteen hyväkseen lyödäkseen lisää uhriaan. Ymmärrän AP, inhottava tilanne, mutta ota välimatkaa sukulaisiisi, kunnes heillekin valkenee mikä riesa mies on.

Vierailija
32/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli ihan 4,5/5 mutta sit lässähti. Apn olis pitänyt vähän skarpata, lyhyet jatkokommentit vei uskottavuuden.

Vierailija
33/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin voi olla kunnianloukkaus kyseessä, jos jatkat ex-miehesi ja sukulaistesi kunnian loukkaamista.

Vierailija
34/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mistä Ap kirjoittaa. Kun erosin exästäni, joka oli pettänyt minua ja pahoinpidellyt, niin olin hämmästynyt ja liikuttunut, kun sukuni, joka aikoinaan otti exän avosylin vastaan, kieltäytyi pitämästä häneen yhteyttä eromme jälkeen. Minun äitini oli mielestäni jopa vähän ihastunut exääni, mutta eromme jälkeen he eivät ole pitäneet yhteyttä häneen.

Vierailija
35/35 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

~~~Kivikissaäidin henki on vahvana tässä.~~~