Sanna Sumari evakoitiin hotellista Rodoksella
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
"Tarvitsen ympärilleni hiljaisuutta ja luontoa. Saan siitä energiaa, kaupunki taas syö sitä."
"Metsä on maailman paras paikka ja onneksi Suomessa jokainen, joka haluaa"
Miksi sitten vihreä väki pakkautuu Rodokselle ja muualle parhaaseen Suomen luonto-aikaan?
Ei mene puheet ja teot kohdilleen.
Ainoa vihreä oli Linkola, se eli kuten puhui, mutta yli ja ohi meni hänenkin ajatukset.
Voisko vielä turhemmasta "julkkiksesta" uutisoida, mitä sumarikin edustaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tarvitsen ympärilleni hiljaisuutta ja luontoa. Saan siitä energiaa, kaupunki taas syö sitä."
Miksi sitten vihreä väki pakkautuu Rodokselle ja muualle parhaaseen Suomen luonto-aikaan?
Ainoa vihreä oli Linkola, se eli kuten puhui, mutta yli ja ohi meni hänenkin ajatukset.
Niin eli kuin puhui ja haudassa on tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt nelonen eli sanoma polkaisi käyntiin tänä aamuna amazing race suomi-tuotannon. Voi luoja.
Tässä parin kolmen viime viikon aikana on kyllä tiedostavan "omasta mielestään muita paremman väen" ulkokultaisuus paljastunut ja naamiot on tosiaan riisuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiesus et mulla kiehuu kun lukee ton eukon juttuja. Sit kun lupaa kulkea bussilla joka paikkaan ja lopettaa lihansyönnin voi tulla paasaan ilmastonmuutoksesta. Itse lentelee jatkuvasti. Tämä laitetaan muistiin kun seuraavaksi matkustaa.. mä inhoon tota tyyppiä niin teennäinen ja kyllä, olen tavannut livenä hänet.
Sama täällä. Teennäinen akka telkkari ohjelmissa. Suomen kaunein koti ohjelmissakin; aah ihana, orgasmin partaallako siinäkin.
Hannan pitää päästä otsikoihin, olipa aihe mikä tahansa.
Ymmärrän ihmisiä joita harmittaa loman peruuntuminen / pilalle meno Rodoksen palojen takia.
Enemmän tunnen sympatiaa paikallisia asukkaita kohtaan, monelta menee kodit ja elinkeinot.
Hanna valittaa kun on vaan viikko lomaa ja nyt se on pilalla. Kyllä hän voi varmasti lomailla muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin emännällä varsin hulppea kesähuvila mutta Rodos on Rodos, vaikka palais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Sama täällä. Teennäinen akka telkkari ohjelmissa. Suomen kaunein koti ohjelmissakin; aah ihana, orgasmin partaallako siinäkin.
😆🤣🤣😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Hannan pitää päästä otsikoihin, olipa aihe mikä tahansa.
Ymmärrän ihmisiä joita harmittaa loman peruuntuminen / pilalle meno Rodoksen palojen takia.Enemmän tunnen sympatiaa paikallisia asukkaita kohtaan, monelta menee kodit ja elinkeinot.
Hanna valittaa kun on vaan viikko lomaa ja nyt se on pilalla. Kyllä hän voi varmasti lomailla muulloinkin.
Instassa kyllä jakaa ihqui ranta- ja ilta'rusko' kuvii... iik ihanaa! Ajattelen sit kotona näitä raukkoi täällä ja ilmastonmuutosta. Ja paheksun niitä, jotka lähtee lentää lomakohteisiin. Hyi hyi
Suomen kansallispuistot ovat yhteistä omaisuuttamme. Siellä voi kävellä ja retkeillä ilman pääsymaksua. Hyttysiäkin on yllättävän vähän nyt liikkellä pohjoisessa. Koskien kuohuntaa katsiessa rauhoittuu mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut hänkään. Linkolalla oli 4 lasta. Muita vaati pitämään jalat ristissä.
Huijareita nää julkkisvihreät on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiesus et mulla kiehuu kun lukee ton eukon juttuja. Sit kun lupaa kulkea bussilla joka paikkaan ja lopettaa lihansyönnin voi tulla paasaan ilmastonmuutoksesta. Itse lentelee jatkuvasti. Tämä laitetaan muistiin kun seuraavaksi matkustaa.. mä inhoon tota tyyppiä niin teennäinen ja kyllä, olen tavannut livenä hänet.
Kiva että joku muukin samaa mieltä. Tykkäisin kys. ohjelmasta, mutta en voi sietää sitä tuomarikolmikkoa. Aina samat liirumlaarum-jutut.
Persutkin on miljoona kertaa vihreämpiä kuin tekopyhät woke vihreät!!!
Me elämme luonnostaan vaatimatonta elämää. Tykkäämme Suomen luonnosta, joka alkaa ihan omalta pihalta, kävelemme metsässä, pyöräilemme työmatkoja ja syömme paljon HeViä. Emme halua vieraslajeja Suomen luontoon. Emme matkusta kesällä etelään, kun Suomessakin on lämmintä, emme varsinkaan lentokoneella, kun kesällä voi veneilläkin.
Bensan ja sähkön hinnasta vaahtoamme, koska tiedämme, että niitä kuitenkin tarvitaan kylmässä Pohjolassa, missä on pitkät etäisyydet.
Ja meistä uusi moderni 300 neliön kesähuvila kaikilla mukavuuksilla on hulppea omakotitalo.
Eikös tän tytärkin ollut joku matkabloggaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varsinkin meni maku siitä Suomen kaunein mökki -ohjelmasta. En ota enää yhtään lausetta tosissani "Suomen kauniista luonnosta" ja "ihanasta kesästä" näiltä ökykuluttajilta.
Älkääs nyt, kyllä kai meitä kaikkia pieni vaihtelu virkistää ja Rodos on tosi kiva. Toivottavasti saavat palot hallintaa pikaisesti.
Tätä akkaahan ei kiinnosta kuin pintaliitäminen. On lehdissä kertomassa, kuinka laihduttaa telkkariin ja harrastaa kaikkea kallista urheilua fustraa vai mitälie yksityis-pt:n kanssa 75 euroa tunti, ja näyttää silti ihan entisajan maatalon emännältä. Löysi lajin Balilla...
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt, kyllä kai meitä kaikkia pieni vaihtelu virkistää ja Rodos on tosi kiva. Toivottavasti saavat palot hallintaa pikaisesti.
Rhodos on kiva keväällä ja syksyllä. Ei sinne kukaan täysjärkinen kesällä mene.
Olen niin pettynyt tähän Hannaan.