Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Oletko katunut että olet torjunut jonkun miehen?

Vierailija
22.07.2023 |

Esimerkiksi muistellessa nuoruuden juttuja, kun joku mies on silloin yrittänyt

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Torjumiselle on aina ollut hyvä syy. Muutama sellainen on ollut joista tuli sittemmin todella menestyneitä ja varakkaita, ja olen miettinyt että olisinko nyt sitten joutilas edustusrouva, mutta turha sellaisia on vatvoa kun liitto ei olisi toiminut.

Vierailija
42/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaduin v -96 ja kadun sitä edelleen.

Se kenet silloin torjuin oli vieläpä henkilö jota olin rakastanut kauan (avo exäni). Olin aina halunnut vain hänet, en ketään muuta oikeasti, mutta koska sydämeni oli niin pieninä pirstaleina ja olin aivan liian ylpeä ja lisäksi seurustelin etään typin kanssa (vaikken edes välittänyt hänestä) en vaan voinut muutakuin torjua tuon lähestymis yrityksen.

Olen miettinyt lukemattomia kertoja mitä olisi tapahtunut ja olisiko elämänkulkuni ollut toisenlainen jos olisin ottanut hänet viereeni. Vai olisiko hän satuttanut minua entistä syvemmältä taas.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista en ole päässyt kokemaan.

T. Ruma nainen

Vierailija
44/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuorena ja epävarmana torjuin useampia syistä, jotka nyt ajatellen olivat huonoja.

Vierailija
45/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä kadun etten ottanut eksää takaisin. Ei ollut pettämistä vaan eroon oli muita syitä.

Vanha soppa ei kuulemma parane lämmittämällä.

Riippuu sopasta. Joistakin tulee lämmittämällä paljon aiempaa herkullisempia.

Vierailija
46/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempia ongelmia on seurannut siitä, että en ole torjunut.

Sama juttu minullakin, ennen naimisiin menoa olin paljon isojen kanssa. Kävin bilettämässä paikoissa, joissa oli lähinnä valkoisia naisia ja isoja. Menin kuitenkin naimisiin miehen kanssa, jolla on melko pieni. Heti kun kuulin Tinderistä tein profiilin salaa mieheltäni, ongelma oli se että en pystynyt torjumaan isoja. 

Vierailija
47/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketään torjunut, ja sitä olen kyllä katunut.

Vierailija
48/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaduttanut, ei olisi pitänyt leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja olisi pitänyt osata pelata eräs muu pois kuvioista, tilaisuus meni ohi ja se oli viimeinen. Sydän palasina vieläkin.

Vierailija
49/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
50/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä kadun etten ottanut eksää takaisin. Ei ollut pettämistä vaan eroon oli muita syitä.

Makkarakeitto paranee.

t.kokki

Vierailija
51/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pakit miehelle, jolla meni uloslähtiessä minua enemmän aikaa itsensä tälläämiseen.

Ei jatkoon. En ole katunut.

Vierailija
52/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin pakit miehelle, jolla meni uloslähtiessä minua enemmän aikaa itsensä tälläämiseen.

Ajattele nyt. Olet meikannut, föönannut hiukset, silittänyt vaatteet jmv ja sitten istut sohvalla jalkaa heiluttaen, että mies saa tukkansa minttiin.

Vierailija
53/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi pitänyt olla tiukempi, niin olisi säästynyt monta vuotta elämästä ja muutama todella huono parisuhde jäänyt kokematta.

Vierailija
54/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei paljo nuorena yritetty iskeä mua.

Vierailija
55/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Torjumiselle on aina ollut hyvä syy. Muutama sellainen on ollut joista tuli sittemmin todella menestyneitä ja varakkaita, ja olen miettinyt että olisinko nyt sitten joutilas edustusrouva, mutta turha sellaisia on vatvoa kun liitto ei olisi toiminut.

Täähän se korkeintaan, jos mies sattuu rikastumaan niin vain silloin nainen miettii "hmmmm, mitenköhän olisi käynyt...." :D

Vierailija
56/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katunut on ehkä liian vahva termi. Mutta on sitä tullut mietittyä omaa valintaa. Oma mies kännissä haastaa riitaa, kun rahat on loppu ja en suostu antamaan lisää, kun muuten ei riitä vuokraan. Nuoruuden kaveri, joka yritti mua, postailee someen kuvia jostain thaimaan lomalta onnellisena perheensä kanssa, kun leikkii lasten kanssa altaalla. On myös hyvässä kunnossa allaskuvien perusteella. Omaa miestä ulkonäkö ei kiinnostanut enää vuosiin.

Että joo onhan sitä miettinyt, että mitä jos olisi valinnut toisin. Ehkä mä olisin siellä hänen vaimonsa tilalla.

Vierailija
57/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele nyt. Olet meikannut, föönannut hiukset, silittänyt vaatteet jmv ja sitten istut sohvalla jalkaa heiluttaen, että mies saa tukkansa minttiin.

https://www.tiktok.com/@elmerandberg_/video/7186261149699083526

Et kai sä tän jäbän kaa oo ollu!

Vierailija
58/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut kiinnostunut vain 3 miestä ja jokainen heistä oli varattu. Joten ei kaduta. Harmittaa tietysti se että he olivat varattuja, muutenhan niistä olisi voinut joku romanssinpoikanen syntyäkin. Että sellaiset jäi minulta kokematta.

Vierailija
59/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eräs mies ihastui minuun ensi näkemältä todella paljon. Minäkin häneen, mutta vauhti ahdisti minua. Seksi oli taivaallista, mieskin totesi kemiamme täydelliseksi. Ja muutenkin asiat mätsäsivät. Mutta työnsin häntä poispäin monin tavoin. Ja mikä karmeinta, onnistuin siinä ja kohtalon ansat vielä avittivat suhteen loppua. Citylights.

Vierailija
60/74 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makkarakeitto paranee.

t.kokki

Samoin kaalikeitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi