Mikä oli se hetki, kun tajusit todella olevasi kolmekymppinen?
Oliko joku sellainen konkreettinen hetki kun tajusit, että et ole enää parikymppinen nuorukainen?
Kommentit (39)
Sen huomasin kun rakas vaimoni vei minut rautakauppaan ja osti synttärilahjakseni itsevalitsemani vasaran. <3
Oliko myös nuorena seksiä niiden komeiden, hauskojen ja jännien kundien kanssa? 😕
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös nuorena seksiä niiden komeiden, hauskojen ja jännien kundien kanssa? 😕
Oliko sinulla niiden jännien ja seksikkäiden tyttöjen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla niiden jännien ja seksikkäiden tyttöjen?
Ei kiltellä pojilla ole
Se oli se päivä, jolloin syntymästäni oli kulunut tasan 30 vuotta.
Ei ole vielä tullut sitä hetkeä. N45.
En ole vielä sisäistänyt asiaa
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kolmekymppisen sitten pitäisi olla?
Sen huomaan, etten enää jaksa mitään teinien kotkotuksia.
Mitä ovat teinien kotkotukset?
T. Viisikymppinen kaakattajaNo, minun silmissäni esimerkiksi tiktokit ja somevaikuttajat ovat teinien kotkotuksia.
Silloin, kun minä olin teini, ei ollut tiktokkia eikä somevaikuttajia.
T. toinen viisikymppinen kaakattaja
Musta tuntuu ettei moni eläkkeelle jääväkään ole vielä ymmärtänyt että ovat ylittäneet jo 30 ikävuoden
Kun 35-vuotiaana tuntui, että siitä oli viikko, kun täytti 30.
Siis, sattui olemaan 30-vuotissyntymäpäiväni.
No ehkä semmoiset asiat, kun tajuaa ettei ole enää se nuorin työpaikalla. Tai että lääkäri on sua nuorempi.
Myös iskelmät ja kaikki mummomusa yhtäkkiä kuulostaa usein ihan kivalta autolla ajaessa, bilerenkutuksen sijaan.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kolmekymppisen sitten pitäisi olla?
Sen huomaan, etten enää jaksa mitään teinien kotkotuksia.
Mitä ovat teinien kotkotukset?
T. Viisikymppinen kaakattajaNo, minun silmissäni esimerkiksi tiktokit ja somevaikuttajat ovat teinien kotkotuksia.
Silloin, kun minä olin teini, ei ollut tiktokkia eikä somevaikuttajia.
T. toinen viisikymppinen kaakattaja
No teidät viisikymppiset kaakattajat ainakin tunnistaa juurikin tuosta kaakatuksesta.
Kun kävelee peilin ohi ja sattuu vilkaisee vahingossa . Joo- o, ei olla parikymppisiä enää muutakuin mieleltään 😀
Se, kun juttelin parikymppisen turistin kanssa ja kertoessani iäksi "thirty one", hän kuuli "fourty one" eikä ihmetellyt lainkaan. Siinä iski tajuntaan se, että nuorempien silmissä olen jo tätiytyvä, vaikka luulin olevani nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun juttelin parikymppisen turistin kanssa ja kertoessani iäksi "thirty one", hän kuuli "fourty one" eikä ihmetellyt lainkaan. Siinä iski tajuntaan se, että nuorempien silmissä olen jo tätiytyvä, vaikka luulin olevani nuorekas.
Mitä eroa on nuorella ja nuorekkaalla? Nuorekas on vanha, mutta ei raihnainen.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä semmoiset asiat, kun tajuaa ettei ole enää se nuorin työpaikalla. Tai että lääkäri on sua nuorempi.
Myös iskelmät ja kaikki mummomusa yhtäkkiä kuulostaa usein ihan kivalta autolla ajaessa, bilerenkutuksen sijaan.N35
Tämä. Oli omituinen tunne, kun hammaslääkäri ja -hoitaja olivat minua nuorempia.
Nuorukainen en ole koskaan ollut, koska olen nainen. Mutta havahduin ajan kulumiseen kerran radiota kuunnellessani. Ajattelin, että onpa kerrankin kivaa musaa. Sitten tuli tauko ja kanavan mainos: kanava se ja se, musiikkia aikuiseen makuun. Tajusin, etten tosiaan ole enää nuorisolainen. Ikää oli silloin noin 30.
N52