Mikä oli se hetki, kun tajusit todella olevasi kolmekymppinen?
Oliko joku sellainen konkreettinen hetki kun tajusit, että et ole enää parikymppinen nuorukainen?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kun täytin viisikymmentä.
Meinasin juuri tulla kertomaan saman.
kun luku 29 vaihtui 30. ei tuntunut missään,,,,
Varmaan se ku mua alko oikeesti häiritsemään kaikki lökäpöksyt, vaikka olin itse ihan samanlainen
Huomasin että voin ihan hyvin. Nuoruuden ahdistukset oli takanapäin.
Minkälainen kolmekymppisen sitten pitäisi olla?
Sen huomaan, etten enää jaksa mitään teinien kotkotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että voin ihan hyvin. Nuoruuden ahdistukset oli takanapäin.
Ihana
Sinä aamuna kun täytin 30. Tosin en edelleenkään ole luutunut vanhus kuten te, vaikka olen jo 58
Se hetki kun tajusin, että nainen ei ole täällä miellyttämässä miestä. Minun ei tarvitse miellyttää miehen silmää. Kaksikymppisenä halusin olla miesten silmissä viehättävä. Nyt haluan olla omissa silmissäni onnellinen ja viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat teinien kotkotukset?
T. Viisikymppinen kaakattaja
Inselit taitaa vanheta muita nopeammin huonojen elämäntapojen ja niukan aivotoiminnan takia?
Vierailija kirjoitti:
Se hetki kun tajusin, että nainen ei ole täällä miellyttämässä miestä. Minun ei tarvitse miellyttää miehen silmää. Kaksikymppisenä halusin olla miesten silmissä viehättävä. Nyt haluan olla omissa silmissäni onnellinen ja viehättävä.
Etkö edes omaa aviomiestä?
Kun (nuorempien) työkavereiden kanssa ei saanutkaan aikaan innostunutta lounaskeskustelua uusista keittiökoneista. Horistiin sitten meidan varhaiskeski-ikäisten kanssa meidan uudet airfryerit ja instant potit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö edes omaa aviomiestä?
Toki, mutta viehättävyys tulee osaksi siitä että on sinut itsensä kanssa. Ei pelkästään ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat teinien kotkotukset?
T. Viisikymppinen kaakattaja
No, minun silmissäni esimerkiksi tiktokit ja somevaikuttajat ovat teinien kotkotuksia.
Kun omat teiniajan vaatteet alkoi taas näyttää trendikkäiltä.
Kun täytin viisikymmentä.