Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen höppänä hölmö luonnonlapsi nainen.

Vierailija
22.07.2023 |

Miksi se rasittaa ja ärsyttää monia?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapset käyttää etuliitettä villi, koska se tekee kaikesta parempaa ja terveellisempää. Puolukka ei oo vain marja vaan villimarja. Mustikka on vähän kesympi, mutta villi silti kun taas puutarhamansikka ja herukat on kesyi. Musta punaherukka on aika villinpuoleinen, mutta silti se ei oo villimarja. 

Persilja ja tilli on kesy-yrttei, mutta voikukka ja varsinki nokkonen on villiyrttei. Shiitake on kesysieni, mut metsässä vilisee villisienii niin että niihin meinaa kompastuu. Purkkiherkkusieni on tapettu kesysieni, hukutettu raukka. Maistuu silti pizzan pääl. 

Akvaarios on kesykaloi, mut meris, järvis ja joissa villikaloi. Viljelty kirjolohi on kesy, vaik onha sekin pirun villi, muttei tietenkään yhtä villi kuin ahvenet, särjet, kuhat ja varsinki ite prkeleet eli hauet. Särki ei oo arvostettu saaliskala kun sä istut pilkil tai mato-ongel, mutta kaupan hyllyl se on himottua terveysvaikutteist syötävää kun purkin kyljes lukee villikalasäilyke. 

Mummon vanhas kaivos on villivettä, ja aika hiton villii se onki ku kaivoo ei oo putsattu ihmisikään. Mutta hei, kun juot villii vettä niin vatsan toiminta on taattu. Joka tapaukses villivesi on terveellisempää kuin vesijohtovesi. Villivedessä kannattaa uida, paitsi ei siellä mummon kaivossa. Villivesiuinti onkin suosittuu olipa kysees meri, kärvi tai joki, tosin isommat kosket kannattaa jättää väliin jottei meno mee liian villiksi. 

Näin nää luonnonlapset opettaa tuntemaan villiä luontoa, vaik ainaki me maalaiset nauretaa heille niin että kuset meinaa pöksyyn valahtaa. Villimarja, voi helevetti. 

Luonnonlapset aka kaupunkilaiset ovat keksineet polkupyörän uudelleen tai ainakin niin luulevat 😅🤣😂

Vierailija
62/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja kokemuksia näistä itseään luonnonlapsiksi kutsuvista. Hänen ei tarvitse tehdä ikäviä asioita tai ottaa vastuuta, kun aina voi sanoa olevansa tällainen ihana luonnonlapsi ja liihotella pois. Ja jos joku muu kuvailee toista henkilöä vähän sellaiseksi luonnonlapseksi, niin tulee mieleen, että henkilöllä on joku lievä kehityshäiriö tai vähintään elämänhallintaongelmia.

Hmm minua on kuvailtu luonnonlapseksi, mutta tietääkseni minulla ei ole kehityshäiriötä tai elämänhallintaongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi ei kirjoita tänne saati mieti, mitä muut hänestä ajattelevat. Ap on huijari

Miksi ei kirjoita tänne?

Vierailija
64/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi ei kirjoita tänne saati mieti, mitä muut hänestä ajattelevat. Ap on huijari

Miksi ei kirjoita tänne?

Luonnonlapset ei roiku netissä vaan halailevat puita metsässä tai kirmailevat sänkipellolla. 

Vierailija
65/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.07.2023 aloitus. 

Aloittakaa keskenänne joku haukkumiseen keskittyvä ketju, jos sellaista kaipaatte.

Vierailija
66/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi kärsi aika kovista viihdevuosivaivoista ja hänelle suositeltiin lakritsijuuren käyttöä. Ei vaan kerrottu ettei sovi korkeasta verenpaineesta kärsiville. Hyvä ettei delannut koko muori. Älkää uskoko "luonnonlapsia"!!! 

Vierailija
67/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo on höppänä, sanoisinpa jopa luonnonlapsi, mutta hölmö hän ei ole. Hän nauttii ja ilahtuu pienistäkin asioista, perhosista, kukista, postikortista. Hänellä on elämäniloa, kauneudentajua ja rikas mielikuvitus. Hän on ihana 💖

Vierailija
68/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä. Tosin en ole hölmö. T.n54

Hölmöllä tarkoitin enimmäkseen sellaista hassuutta. En ole siis mitenkään tyhmä. Esim. olen taiteellisesti lahjakas ja luen paljon.

Hölmö = tyhmä

Hassu = hauska

Kumpi siis olet?

*

Tässä tuli taas ilmi, että naiset suuttuu heti.

Kuka on suuttunut? Ap käyttää itsestään omituisia määritelmiä, joita kukaan muu ei ymmärrä. Jos minä sanon naapurin lasta "hölmöksi", niin se on loukkaavaa vaikka kuinka yrittäisin selitellä, että en tarkoittanut hänen olevan typerä vaan hassu.

Höppänä tarkoittaa mielestäni hassuttelijaa. Esim saatan alkaa kotona vain lauleskella ja tanssahdella ja laittaa ylleni hassuja vaatteita. Ulkona vain alkaa tirskahdella yksikseni jos mietin mielessäni jotain mukavaa asiaa. 

Skitsofrenia?

Vierailija
69/69 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä. Tosin en ole hölmö. T.n54

Hölmöllä tarkoitin enimmäkseen sellaista hassuutta. En ole siis mitenkään tyhmä. Esim. olen taiteellisesti lahjakas ja luen paljon.

Hölmö = tyhmä

Hassu = hauska

Kumpi siis olet?

*

Tässä tuli taas ilmi, että naiset suuttuu heti.

Kuka on suuttunut? Ap käyttää itsestään omituisia määritelmiä, joita kukaan muu ei ymmärrä. Jos minä sanon naapurin lasta "hölmöksi", niin se on loukkaavaa vaikka kuinka yrittäisin selitellä, että en tarkoittanut hänen olevan typerä vaan hassu.

Höppänä tarkoittaa mielestäni hassuttelijaa. Esim saatan alkaa kotona vain lauleskella ja tanssahdella ja laittaa ylleni hassuja vaatteita. Ulkona vain alkaa tirskahdella yksikseni jos mietin mielessäni jotain mukavaa asiaa. 

Skitsofrenia?

Kyllä minä kotona laulelen ja tanssin, sekä saatan purskahtaa nauruunkin kun joku hauska juttu tulee mieleen. Ei tuo nyt niin outoa ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän