Annatteko seurustelevien teinien nukkua vierekkäin?
Pojan tyttöystävä tulossa yöksi. Uskaltaako heidät jättää yöksi samaan sänkyyn. Poika kyllä lupaili etteivät tekisi mitään "outoa", mutta en kyllä tiedä voiko hänen sanaansa luottaa
Kommentit (10)
Olen teinipojan äiti. Meillä ei vielä saa yökyläillä, mutta en ole voinut estää seksin tapahtumista. Olen siis löytänyt kondomeja. Kaikki me olemme nuoria. Pitää vain puhua seksistä avoimesti myös haittapuolista. Poikani täyttää syksyllä 16-vuotta.
Minkä ikäisiä ovat? Mitä tarkoitat oudolla? Seksiä? No mun 15v tytär kertoi että olivat poikaystävän kanssa harrastaneet seksiä ihan keskellä päivää kun oli hänen luonaan käymässä. Että eipä sitä voi oikein välttää sillä että kieltäisi vierekkäin nukkumisen. Toki jos kyseessä on vaikka 13-vuotiaat niin sitten olisi keskustelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa nussii jos ei olla vierekkäin
No tätä en juurikaan halua
Ap
Seksiä et pysty estämään. Jos eivät yökylässä sitä sinun kyttäämisesi takia voi tehdä, tekevät sitten muulloin, kun sinun kyttäävä silmäsi välttää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä ovat? Mitä tarkoitat oudolla? Seksiä? No mun 15v tytär kertoi että olivat poikaystävän kanssa harrastaneet seksiä ihan keskellä päivää kun oli hänen luonaan käymässä. Että eipä sitä voi oikein välttää sillä että kieltäisi vierekkäin nukkumisen. Toki jos kyseessä on vaikka 13-vuotiaat niin sitten olisi keskustelun paikka.
16 ja 17v
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 ja 17v
ap
Eli kumpikin yli suostumusiän. Ei taida ap olla sulla paljon tohon vastaan sanomista. T: kolmen teinipojan äiti
Jaa että Porvoossa on näemmä teineilläkin elämää.
Ap haluaa että odottavat hääyöhön asti vai?
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa että odottavat hääyöhön asti vai?
Eihän se nyt sitä välttämättä tarkoita. Vaan mm. sitä, et omassa talossa on omat säännöt, eli annatko virallisesti lupaa nussia vai osoitat ettet toivo teineiltä lapsenlapsia. Voivat tehdä sitä hankalammin joka tapauksessa, mutta viesti on viesti.
Vai ostatko alaikäiselle viinaakin, kun kerran joka tapauksessa saavat sitä jostain?
Ei siihen sekain harrastamiseen yötä ja yökylää tarvita, varmasti ovat jo harrastaneet sitä useaampaankin kertaan.
Kyllä ne ovat päällekkäin tai peräkkäin.