Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistraatit Helsingissä tai suht. lähellä, mitä vaihtoehtoja?

Vierailija
14.12.2006 |

Siviilivihkiminen tulossa, onko vinkkejä paikoista, joissa virastotunnelma olisi minimissä? Oikeastaan mikä tahansa maistraatti 100 km säteellä Helsingistä voisi tulla kyseeseen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät on vihitty siellä ja oli todella kaunis tilaisuus ja hyvin joustava vihkijä.

Vierailija
2/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen Hyvinkäätä, vihkijä piti tosi hyvän puheen ja juhlastamme tuli ikimuistoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain järkeä tuohon vihkimistouhuunkin. Se on vain vihkiminen. Jos haluat päivän prinsessana, liity kirkkoon. Ja mieti, aikuinen, mitä haluat, prinsessaleikkejä vai avioliiton.

Vierailija
4/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkiminen on ainoa vaihtoehto. Ei tässä mitään päivää prinsessaa kaipaamassa, vaan maistraattia, joka ei olisi aivan virastotalo. Ja olen valmis matkustamaan itse sinne n. 100 km:n päähän maistraattiin, ettei tartte tuomarin juosta minun perässä. Sori jos kysymys oli jotenkin vaikeasti hahmotettavissa.

Vierailija
5/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta Hyvinkää ja maistraatti

Vierailija
6/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai tuomarin voisi maksaa jonnekin luontoonkin, mutta maistraatti tuntuu kuitenkin kivalta, koska emme halua vihkimisestä yleisötapahtumaa - meille nimenomaan avioituminen on tärkeää, ei se krumeluuri. Mutta virastotalot on vaan niin kylmiä ja ikäviä... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi