Maistraatit Helsingissä tai suht. lähellä, mitä vaihtoehtoja?
Siviilivihkiminen tulossa, onko vinkkejä paikoista, joissa virastotunnelma olisi minimissä? Oikeastaan mikä tahansa maistraatti 100 km säteellä Helsingistä voisi tulla kyseeseen...
Kommentit (6)
Minäkin suosittelen Hyvinkäätä, vihkijä piti tosi hyvän puheen ja juhlastamme tuli ikimuistoinen.
Jotain järkeä tuohon vihkimistouhuunkin. Se on vain vihkiminen. Jos haluat päivän prinsessana, liity kirkkoon. Ja mieti, aikuinen, mitä haluat, prinsessaleikkejä vai avioliiton.
vihkiminen on ainoa vaihtoehto. Ei tässä mitään päivää prinsessaa kaipaamassa, vaan maistraattia, joka ei olisi aivan virastotalo. Ja olen valmis matkustamaan itse sinne n. 100 km:n päähän maistraattiin, ettei tartte tuomarin juosta minun perässä. Sori jos kysymys oli jotenkin vaikeasti hahmotettavissa.
tottakai tuomarin voisi maksaa jonnekin luontoonkin, mutta maistraatti tuntuu kuitenkin kivalta, koska emme halua vihkimisestä yleisötapahtumaa - meille nimenomaan avioituminen on tärkeää, ei se krumeluuri. Mutta virastotalot on vaan niin kylmiä ja ikäviä... ap
Meidät on vihitty siellä ja oli todella kaunis tilaisuus ja hyvin joustava vihkijä.