Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä sinä/miehesi/tuttavasi tekee ilman koulutusta?

Vierailija
14.12.2006 |

Paljonko on palkka kuussa? Työaika (päivätyö, iltatyö, yötyö, vuorotyö, montako tuntia viikossa)?Suosittelisitko työtä muille? Miksi/miksi et?

Mietin alan vaihtoa, enkä jaksaisi lähteä juuri nyt koulunpenkille. Mietin vaihtoehtoja vaan....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttorinhoitaja, siivooja, työntekijä sukulaisen firmassa, huumevalistaja (hänellä omakohtainen kokemus, miksiköhän koulutus jäi saamatta...)

Ilman koulutusta harvemmin pitkälle pötkii, ainakaan tämän päivän nuori aikuinen.

Vierailija
2/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kova jätkä, peruskoulusta päästyään lintsasi lukion eikä koskaan saanut papereita. Nyt on oma firma rakennusalalla ja tienaa n5000¿/kk.

Poissa kotoa paljon, edustusta ym kekkeriä onneksi vähän, leijonaklubu vie vähästä vapaa-ajasta puolet. Syö harvoin kotona, lapset tuntee sunnuntai-aamun äreän mörisijän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen FT mutten ole auskultoinut eikä minulla siis ole koulutusta opettajan tehtäviin (paitsi korkeakoulussa). Teen luokanopettajan sijaisuuksia välillä huvin vuoksi. Palkka on 18 euroa tunti. SIjaisuuksia ei tule niin paljon että nousisi kuussa yli parin sadan.

Vierailija
4/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään lehtimyyjä, ei provikkapalkka. Työssä on kyllä kouluttautunut, mutta ammattitutkintoa ei ole. Palkka 2500, hyvät edut lisäksi. Ei ylitöitä, lomat rullaa.

Vierailija
5/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee paljon ylitöitä. En suosittele perheelliselle.

Vierailija
6/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta en tiedä, varmasti ihan ok. Voi vaikuttaa itse työvuoroihin.

Vierailija
7/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tätä ihan lonkalta voi tehdä mutta ei mulla koulutusta ole, vajaan 10 v kokemus kuitenkin... palkka on mitä itse määrään kun teen omassa firmassa.

Vierailija
8/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdinpa vaan teidän vastausten perusteella.

ap

Vierailija
9/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaikani on 8-14 ja palkka alle 1500/kk

sopii mulle

Vierailija
10/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei ap, joka suunnittelee myös alan vaihtoa ja raha ei ole tärkein seikka

Vierailija:

työaikani on 8-14 ja palkka alle 1500/kk

sopii mulle

Vierailija
11/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee sen mukaan kuin hän itse päättää. Tietysti hänellä on koko päivät käytössä, mutta jos joutuu hoitamaan asioita, niin niitä hän pystyy hoitamaan aika vapaasti. Lisäksi jos kotona on iltaisin tarvetta, hän järjestää senkin.

Vierailija
12/12 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmassa polvessa on kaikkia mahdollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän