Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita, jotka tahtomattaan syövät hitaasti?

Vierailija
22.07.2023 |

En tiedä onko mulla tavallista pienempi nielu vai huono syljeneritys, mutta olen aina ollut hitaampi syömään kuin muut, lapsesta asti. Vaikka kuinka yrittäisin syödä nopeammin, niin ei tule mitään. En ymmärrä miten jotkut ovat niin nopeita. Enkä siis ota enempää ruokaa kuin muutkaan, mutta silti kestää tuplasti kauemmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vähän tottumiskysymyskin? Mulla on toisinpäin, yritän aina hidastella, jotta olisin muiden tahdissa, jos ollaan vaikka ravintolassa. Olen siis töissä työpaikassa, jossa ruokatauko on useimmiten reilut viisi minuuttia.

Vierailija
2/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  ole huomioinut muiden syömistä. Itse en ole loppasuu joten otan rauhallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vielä tiistain aamupalaa!!😳

Vierailija
4/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin, olen hotkinut lapsesta asti. Jostain syystä kun ruokaa laittaa suuhun niin nielaisurefleksi käynnistyy samantien. On ällöttävää jäytää ruokaa suussaan kymmeniä sekunteja kuin purkkaa. Inhoan purkkaa. Jos haluan syödä hitaasti, niin pidän vain pitempiä taukoja haarukallisten välillä. 

Tuntemani hitaasti syöjät syövät hitaasti koska siirtelevät ruokaa lautasellaan(en ole koskaan ymmärtänyt tätä) ja koska puhuvat koko ajan. 

Vierailija
5/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimiksilla tuntuu olevan kiire ahtaa mahdollisimman paljon ruokaa...

et taida olla sellainen 

Vierailija
6/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oppi syömään nopeasti kun piti keretä vielä tupakalle.

Vierailija
7/7 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön hitaasti ja omasta mielestäni se on vain ja ainoastaan positiivinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan