Rakastan kotiamme, mutta se on väärässä paikassa
Kunpa voisi siirtää taloa 50-100 kilometriä toiseen suuntaan. Onko kenelläkään muulla sama murhe?
Kommentit (15)
Rakennuta samanlainen sinne mielekkäämpään paikkaan.
Ei ihan. Onneksi en omista mitään kiinteää omaisuutta, joka sitoisi minua mihinkään sellaiseen, jonka kanssa en pysty elämään. Jos alkaa ahistamaan, kamppeet kasaan ja menoksi. Mikään ei kahlitse, eikä pakota jäämään.
Ainoa maatilkku, 1/9 osuus metri x 2 metriä palstasta odottaa, mutta sinne mua ei saa kuin tuhkauurnassa.
Sama täällä.Rakastan uniikkia,vanhaa taloamme,mutta naapurit on hanurista.
Saisinpa siirrettyä metsän keskelle!
Tuttu siirsi ison hirsitalon nykyiseen asuinpaikkaan. Talo purettiin ja rakennettiin uudelleen.
Ensin valitsin sijainnin ja sen jälkeen vasta asunnon.
Minäkin haluaisin muuttaa pois kaupungista
Minä taas rakastan paikkaamme, mutten tätä kotia. Ainoa hyvä puoli on kiva huonejärjestys, mutta siihen se sitten jää. Ihan perseelleen kaikki tehty. Ei oo varaa rakentaa parempaa.
Munkin mielestä olis kyllä kauheen kiva jos tää meidän omakotitalo sijaitsisi Riihimäen sijasta vaikka Kaivopuistossa omalla aidatulla tontillaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakennuta samanlainen sinne mielekkäämpään paikkaan.
No ei siitä vaan samanlaista saa rakennuttamalla. Tämä on yli satavuotias maalaistalo ja pihapiiri kuuluu myös olennaisesti kotiin. Täällä on vaan niin pitkä matka muihin tärkeisiin paikkoihin. Ap
Haluaisin muutta naapurit pois täältä.
Tarvitaan vain tarpeeksi iso siirtoauto niin kyllä lähtee.