Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksissä ei ole mitään spontaaniutta IKINÄ

Vierailija
22.07.2023 |

Jos kysyn että olisiko mahdollista. Niin tulee vastaus: huomenna?

Seuraavana päivänä se on: oisko tunnin päästä?

Ei se sytytä minkäänlaisia haluja. Mies ei IKINÄ lähde mihinkään spontaaniin toimintaan, eikä ehdota. Myös kaava on aina sama.. ei ikinä mitään uutta tai minkäänlaista intohimoa.

Olenkin jo vuosia sitten lopettanut ehdottelut ja sanonut miehelle että etsii uuden vaimon. Se on selkeää ettei halua minua. Viimeksi oli huhtikuussa?

Onko kellään samanlaista?

Illan reilu 30v. Ihan naurettavaa touhua elää tämän ikäisenä selibaatissa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava matalan teston eksä. Se todella nakersi itsetuntoa eikä seksi koskaan edes tyydyttänyt täysin. Iso mutta ei ainoa syy eroon.

Nyt + 40 v mies jonka kans halut kohtaa, tällä viikolla 3 kertaa seksiä joka alkaa aina helposti. Tykkään tehdä juttuja ja olla aktiivinen koska mies on niin loistava. Eksä tuntui sellaiselta että sitä melkein nolottaa harrastaa seksiä, nykyinen on intohimoinen ja en vain lakkaa haluamasta häntä tai hän minua.

Ihan turha sellaiselle matalan teston ukolle esiintyä hepenissä, ei ne ees jaksa katsoa. Nykyinen on heti kimpussa kun näkee mut vähissä vaatteissa tai alasti, joka kerta suihkussakin ainakin kumartaa suutelee mun rintoja koska on hulluna niihin.

Ap mä sanon omalla elämänkokemuksella että toi on syy eroon, ennenpitkää ainakin. On se vaan mahtavaa elää niin et elämässä on halua, paljon, molemminpuolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla