Kannattaisiko tehdä profiili Suomi24 treffeihin?
Kommentit (9)
Olen löytänyt aika monta ehdokasta, mutta kun ovat jo toisten kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 10v sitten siellä oli ihan normaaleja naisia mutta nyt en tiedä. Tinder taitaa olla ainut (huono)vaihtoehto koska siellä eniten käyttäjiä.
M36
Entäs miehet?
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt aika monta ehdokasta, mutta kun ovat jo toisten kumppaneita.
Eikös tämä palvelu ole sinkuille? Vai onko se joku kimppa poly viritys alusta?
Olen löytänyt, mutta aikaa meni ja monet turhat treffit.
Ei. Paitsi jos olet mies ja osaat arvioida naisten luonteen. Naisten pitäisi olla hyvin varovaisia tai ei mennä sinne lainkaan, siellä voi olla pelaajia, ahdistelijat tai väkivaltajamppa. Kuka vaan voi vastata isossa kaupungissa ja pienissä ne samat varmaan. Suosittelen muita paikkoja joista katsoa sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt, mutta aikaa meni ja monet turhat treffit.
Mitä ne turhat pitää sisällään?
Ei. Ellet sitten ole samaa lajia kuin sen palstan tyypit noin yleensä. Käsitys on se, että suomi24 pitää jäseninään ja faneinaan sosiaalisia ongelmia potevia tyyppejä.
Never ever!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Paitsi jos olet mies ja osaat arvioida naisten luonteen. Naisten pitäisi olla hyvin varovaisia tai ei mennä sinne lainkaan, siellä voi olla pelaajia, ahdistelijat tai väkivaltajamppa. Kuka vaan voi vastata isossa kaupungissa ja pienissä ne samat varmaan. Suosittelen muita paikkoja joista katsoa sopivaa seuraa.
Miten niin voi vastata? Pitääkö niille miehille kirjoittaa ensin? En tee aloitteita koska olen aloitekyvytön.
Joskus 10v sitten siellä oli ihan normaaleja naisia mutta nyt en tiedä. Tinder taitaa olla ainut (huono)vaihtoehto koska siellä eniten käyttäjiä.
M36