Muita jotka nauttivat liasta ja likaisuudesta?
Työssäni joudun olemaan erittäin puhdas. Joudun huolehtimaan hajuistani ja peseytymään täydellisesti vähintään kerran päivässä. On käytettävä myös mietoja hajusteita yms ja pukeuduttava siististi.
Vapaalla olen toista maata! Mitä likaisempaa, sen parempaa!
Tykkään että vaatteet ainakin vähän likaiset siten että niistä haistaa omat tuoksunsa!
Nykytutkimusten valossa ihmišillä jopa koiraa parempi hajuaisti koska aivomme työstävät hajusignaaleja koiria paremmin.
Saippualla ja hajusteilla peitämme omat hajumme. Hajut kuitenkin kertovat terveydentilastamme ja terve ihminen haisee hyvälle. Myöskään ei ole pahoja hajuja, vain olemme tottuneet että vaikkapa uloste tai pieru haisee pahalta. Tosiasiassa suolemme tuotteet juuri kertovat hajuillaan voinnistamme.
Epämiellyttävistä hajuista syytä mennä lääkäriin nuuhkittavaksi!
Vapaalla peseydyn vain vedellä hiet ja pölyt huuhtoen, hiuksia voi lämpimässä suihkussa harjailla jolloin rasva irtoaa.
Ihmiset eivät edes tunne toisiaan hajumuurien takaa- ilman hajuja tuttavuus jää pinnalliseksi.
Nyt olen ollut jo 5 viikkoa lomalla ja nokka taas vertynyt. Esimerkiksi sienet alkavat jo kaukaa haista nokkaani ja uskon että alitajuisesti hajuaistimukset ohjaavat hyville sienipaikoille.
Samoin kalat kykenen haistamaan vedestä, ahvenparvet joiden ylle sitten soudan veneelläni, lohenkin hajun erotan jopa koskesta!
Juuri tänään olen ihanan likainen, nuuhkin hajujani. Uimassa aion käydä ja saunassa mutta saippuoita, shampoota ei tämän katon alta löydy. Porkkanatkin söin juuri multaisina suoraan peltopläntiltäni ja kieriskelin maassa koirani kanssa hajujamme maahan hieroen!
N43, single, mökillä ja kyllä, ammatiltaan lääkäri joka tutkimustensa lomassa vaivihkaa nuuskii potilastaan (sairauden syyn näin selvittäen!)