Paras romanttinen elokuva jonka olet nähnyt?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Tuulen viemää.
Oletko katsonut jatko osat, Scarlet.Aikoinaan tuli upea dokumentti kun etsittiin näytteliöitä jatko osaan , hyvin onnistuttiin. Scarlet on itselläni vain vhs elokuvina kun dvd elokuvina ei ole löytynyt. Kirjatkin on kaikista , viihdyttävää lukea niitä "tiiliskivi" romaaneja.
Brokeback mountainista tykkäsin, kun se kuvaa niin realistisesti rakkauteen liittyvää kipua ja hankaluuksia. Inhoan höttöromantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet näistä ei ole komedioita. :(
Oma valintani on Bridget Jones.
Eihän tässä komedioita haettu, vaan elokuvia. Romcomeissa on keskimäärin kämäisin kuvaus romantiikasta ja huonoin huumori.
Syväkurkku, aah miten romanttista.
Vähemmän kliseisistä Before trilogia. Cedric Klapishin Espanjalainen kimppakämppä, Sinkkuuden huuma ja Rakkauden palapeli ovat myös katsomisen arvoisia.
Ei ole elokuva mutta Heartstopper on yksi upeimmista romanttisista sarjoista mitä olen koskaan katsonut. Kunpa meillä kaikilla olisi sellainen ensirakkaus - ihanan siirappinen päätä pahkaa rakastuminen, mutta samalla rajoja kunnioittava ja vaikeistakin asioista puhuva. Ihan kirpaisi katsoa kun ei itse ole koskaan saanut sellaista kokea, ei teininä eikä aikuisenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dear John oli kova joskus ja olin ite viellä armeijassa sillon
Jaa mistä tää kertoo
Johnista
Katson niitä todella vähän. Tulee mieleen vain Titanic, Brokeback Mountain, Silver Linings Playbook ja Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Näistä viimeinen on paras.
Ihme että ei ole mainittu mutta sanotaan Amelie
Hiljaiset sillat ja Carol.