Miksi naiset aina haluavat tietyn mittaisia miehiä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
MIksei pitkä mies oikein kelpaa naisille? Olen 195 cm
On kelvannutkin. Mutta vähän muutakin pitäisi osua kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa naiset haluavat, että miehellä on pituutta 188 cm. John Holmes, Gene Simmons ja Tommy Lee ovat/olivat tuon mittaisia. Yhteensä nuo kolme herraa ovat n u s s i n e e t yli kymmentä tuhatta naista.
Optimaalinen pituus miehelle on 188 cm.
Tässä on oikein autismin multihuipentuma. En usko että tätä autistisempaa kommenttia on enää mahdollista kirjoittaa.
Eli liian pitkä mies ei kelpaa naisille?
Olen 161,5 cm pitkä ja olen kuin ilmaa naisille. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kelpaat jollekin tosi lyhyelle naiselle. Ne tykkää pitkistä.
En näytä kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastuin tulisesti 159 cm mieheen, harmillisesti en kelvannut hänelle. Olen 170 cm pitkä.
On mullekin käynyt noin. Tosin en tiedä miehen tarkkaa pituutta, mutta mua huomattavasti lyhyempi oli. Eikä viehättynyt minusta. Haukkui mua amatsoniksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 161,5 cm pitkä ja olen kuin ilmaa naisille. M33
Suurimmalla osalla ihmisistä on joku fyysinen haaste johon voi hirttäytyä jos mieluimmin elää valheessa kuin katsoo totuutta silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näytä kelpaavan.
No hei, sä et ole vaan löytänyt sitä oikeaa. Väärille et tietenkään käy. Säästää paljon energiaa noin. Kyllä se sieltä vielä tulee mikä pistää pään pehmeeksi ja alakerran kovaksi. Tsemppiä!
Jonah Falconilla on pituutta vain 175 cm, mutta omistaa maailman suurimman peniksen. Joten vientiä kyllä riittää. Niinkuin riitti Rasputinilla, jolla pituutta oli 193 cm, ja oli kookas muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jostain syystä juuri ne tosi lyhyet naiset tykkää tosi pitkistä miehistä. Meille niinsanotusti normaalipituisille se miehen pituus ei tunnu olevan niin tärkeä, että onko se itseä vähän alle tai yli. Ehkä sitä pituutta pitää ihmeellisenä asiana, jos itse on ihan tappi?
Ja varsinkin pienikokoiset naiset ehkä tuntee olonsa turvalliseksi honkkelimiehen kanssa.
Mitä minä miehen pituudella, mä haluan siltä persoonaa. Jos mä en johonkin yllä, on olemassa tikkaat.
No pitkä mies nyt vaan sytyttää enemmän kuin lyhyt.
Niin varmaan joo. Olin 17-vuotias, kun aloin seurustella 19-vuotiaan 180 cm miehen kanssa. Sattui kohdalle ja mies hullaantui täysin. Halusi muuttaa yhteen jne. Muutaman vuoden päästä saimme ensimmäisen lapsen ja kahdeksan vuoden päästä toisenkin. Miehen omistushaluisuuden takia jätin hänet.
Sitten tapasin miehen, jonka kanssa olimme ensilauseistamme samalla aaltopituudella. Rakastuin ensimmäistä kertaa. Tuo mies oli pituudeltaan 167 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jostain syystä juuri ne tosi lyhyet naiset tykkää tosi pitkistä miehistä. Meille niinsanotusti normaalipituisille se miehen pituus ei tunnu olevan niin tärkeä, että onko se itseä vähän alle tai yli. Ehkä sitä pituutta pitää ihmeellisenä asiana, jos itse on ihan tappi?
Ja varsinkin pienikokoiset naiset ehkä tuntee olonsa turvalliseksi honkkelimiehen kanssa.
Suomalaiset Daniel Cajanus ja Väinö Myllyrinne olivat oman aikansa pisimmät miehet maailmassa, mutta eivät kelvanneet naisille lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 195 cm mies mutta vientiä on 0.
Peili.
Mitä peilistä?
Perjantai-iltana voi joko lähteä ihmisten joukkoon etsimään jotain jolle oma pituus on ok tai sitten istua täällä pakottamassa muita ihmisiä muuttumaan toisenlaiseksi. Kumpikohan toimii? Onnellisen elämän kaksi tärkeintä sääntöä, voit muuttaa vain itseäsi ja on turha suuttua ihmisille siitä etteivät he ole sellaisia kuin haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
No niillä isommilla on isommat ja pienemmillä pienemmät...
Aivan sama huomio! En ole nähnyt isoa miestä pienellä varustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niillä isommilla on isommat ja pienemmillä pienemmät...
Eheii pidä paikkansa yhtään.
Isoin muna mitä olen nähnyt ihan vahingossa kun saunapyyhe meinasi tipahtaa, oli nuorella sukulais miehellä, joka on kengät jalassa ehkä sen 170cm. Oikeasti Se oli levossa ainakin sen kuuluisan 20cm.