Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.

Vierailija
21.07.2023 |

Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.

Kommentit (378)

Vierailija
101/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtaisin tuollaisen kommentin jälkeen uuteen mieheen. Sanoisin vanhalle heipat, ja että etsii pienemmän reiän vaikka jonkun miehen takapuolesta jos se kerran on ainoa asia mikä merkitsee.

Vierailija
102/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Saako noita raskausarpia häivytettyä esim. Laserhoidoilla? Eiköhän mies ne hoidot maksa, kun raskausarvet häntä häiritsevätkin.

Ihan toissijaista, saako arpia nyt häivytettyä vai ei. Ap kantoi heidän yhteistä lastaan 9kk ja mies alkaa kommentoida tämän kehoa noin idioottimaisesti.

Olisiko miehen pitänyt valehdella? Jos ei seiso, niin minkäs sille voi?

Jos ei seiso, on aika mennä lääkäriin eikä hakea syyllisiä oman kehon ulkopuolelta. 

Miksi pitäisi mennä lääkäriin? Lapsi on jo synnytetty kuolemaan, ei enää pidä kohdistaa häneen seksuaalista väkivaltaa pakottamalla hänet kuuntelemaan parittelua.

Nyt olisi lääkityksen aika. Menepä kutsumaan hoitajaa. 

Kutsu hoitajasi ihan keskenäsi.

En vielä. Mun "hoitsu" tulee vasta myöhemmin illalla. Eikä ole seisomisen kanssa mitään ongelmaa :)

Peräsuolen parittelua. Eipähän tule liikakansoitusta.

Sitäkin ;) Hoitsu tykkää antaa molempia koloja. 

Molempia? Onko hän joku muumi jossa on vain kaksi aukkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin sitä miestä enää tarvitsee kun on

jo lapsen saanut?

Itse tein kolme saman miehen kanssa ja edelleen tarvitsen.

Afrikassa lisäännytään sen verran. Toivottavasti teet ne afrikkalaiseen elintasoon.

Olemme maisteri ja tohtori. Velattomia omistusasujia Helsingistä. Suomenruotsalaista verta jonkin verran. Ihonväri vaalea, hiukan pisamia.

Mikäs elintaso sinulla on?

Vierailija
104/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihtaisin tuollaisen kommentin jälkeen uuteen mieheen. Sanoisin vanhalle heipat, ja että etsii pienemmän reiän vaikka jonkun miehen takapuolesta jos se kerran on ainoa asia mikä merkitsee.

Mikset olisi mieluummin yksin, onnellisempi ja pitkäikäisempi?

Vierailija
105/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jo lapsen saanut?

Afrikassa lisäännytään sen verran. Toivottavasti teet ne afrikkalaiseen elintasoon.

Olemme maisteri ja tohtori. Velattomia omistusasujia Helsingistä. Suomenruotsalaista verta jonkin verran. Ihonväri vaalea, hiukan pisamia.

Miten tuo liittyy mihinkään? Ei maapallo kestä sekä ihmismäärää että korkeaa elintasoa. Kumman valitsette omaan osuuteenne?

Vierailija
106/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jo lapsen saanut?

Miten tuo liittyy mihinkään? Ei maapallo kestä sekä ihmismäärää että korkeaa elintasoa. Kumman valitsette omaan osuuteenne?

Siihen se liittyy että olemme ihan tyytyväisiä elintasoomme.

Vierailija
107/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku hänen porsimisvälineitään.

Vierailija
108/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku kuinka hän maksaa alle puolet teidän menoista.

Vierailija
109/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku kuinka hän ei pärjää yhtä kovapalkkaisissa töissä kuin sinä.

Vierailija
110/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku kuinka hän osaa vain lisääntyä eikä suunnitella ydinvoimaloita.

Vierailija
111/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin tapahtunut, älä ap yritä....

Vierailija
112/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsit tuollainen olisi kyllä ihan hirveää. Saat täydet sympatiat ainakin minulta! Miehistä ei voi koskaan tietää minkälainen isä sieltä kuoriutuukaan (ei toki naisistakaan, että minkälainen äiti). Esikoiseni isä oli vastoin kaikkia puheita ja odotuksia umpisurkea, eikä eron tultua hoitanut enää vähääkään velvollisuuksia. Ei pitänyt minua haluttavana ennen kuin olin pudottanut raskauskilot, eikä halunnut seksiä kun olin viimeisimmilläni. Vaikka voisin sano, että pääsin erittäin väjin vaurioin. Nyt toista lasta odottaessani eri miehelle tiedän hänen taatusti olevan hyvä isä (nähty edellisen liiton lasten kanssa), mutta jännitti miten hän suhtautuu muuttuvaan kehooni, kun esikoisen saamisesta on kulunut monta vuotta ja minulla ikääkin enemmän. Mieheni tuhahtelee kun valitan arvista, joita on tullut enemmän kuin viimeeksi ja pitää minua edelleen haluttavana, vaikka laskettuaika on viikon päästä, joten kokoa on. Silti jostain syystä jännittää, että ajatteleeko hän vielä niin, kun vauva on syntynyt ja on vain tyhjä vatsa ja arvet. Jonkinlaista traumaa siis jäi.

Jos olet avoimesti asioista puhuva, niin voisitko ottaa tuon puheeksi neuvolassa, jos siis miehesi on matkassa? Niin saisit tavallaan hänet jallitettua puhumaan asiasta myös ammattilaisen kuullen. Tai eihän neuvola terkka sinänsä ammattilainen ole, mutta hän varmasti osaisi neuvoa teitä eteenpäin asian suhteen. Näin miehesi olisi pakko kohdata asiaa ja varmasti olisi hyväksi, että joku ulkopuolinen kertoo, ettei hänen käytöksensä ole oikein. Saahan sitä tuntea mitä tuntee ja voi hän mielessään ajatella, etteivät arvet ole kauniita, mutta eihän tuollaista mennä laukomaan 4kk sitten synnyttäneelle!

Vierailija
113/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille äijälle et suunnittelee vaikka tällaisen laitteen jolla voi näpyttää palstalle. Ei se taida osata muuta kuin lisääntyä, toisin kuin sä.

Vierailija
114/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ainakin ihanaa olla tehnyt velvollisuuteni suomalaisena ja ihmisenä. Sääli niitä, jotka eivät syystä tai toisesta ole yhteiskuntavastuutaan kyenneet kantamaan.

Vierailija
115/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkö mies, ettei hän enää näytä samalta, kuin tavatessanne?

Yhtään täydellistä miestä en ole tähän menessä nähnyt.

116/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Me vihaamme teitä miehiä jo niin paljon että turha muistutella. Typerys.

Vierailija
117/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ainakin ihanaa olla tehnyt velvollisuuteni suomalaisena ja ihmisenä. Sääli niitä, jotka eivät syystä tai toisesta ole yhteiskuntavastuutaan kyenneet kantamaan.

Eli olet nettoveronmaksaja. Niihin kuuluu vain kolme ylintä tulodesiiliä, kaikki muut ovat saamapuolella.

Vierailija
118/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku kuinka hänellä ei ole osaamista josta maksettaisiin.

Vierailija
119/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku hänen pituuttaan joka on lyhyempi kuin sulla.

Vierailija
120/378 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku kuinka hän osallistui liikakansoittamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi