4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.
Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.
Kommentit (378)
Kunnon vaimo ei päästä itseään tuohon kuntoon.
Ja miehellekö se tuli yllätyksenä että a) raskaudessa kroppa muuttuu, b) palautuminen vie aikaa, c) muutokset ei ole pysyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano, että hänen pippelinsä on kyllä liian pieni.
Epätoivoinen yritys änkyttää pippeli pienuudesta koska koolla ei ole naiselle väliä.
Miksi naiselle menee ulkonäön arvostelu niin pahasti tunteisiin?:)
Miksi kenenkään ulkonäköä pitäisi arvostella? Varsinkaan parisuhteessa.
paksu vehe kirjoitti:
oon siitä erikoinen mies että minua kiihottaa tuollaiset
arvet naisella
Mees nyt friikki sinne koloos.
Oliko myös synnytyksessä mukana ? Ei ihme ettei pidä sinua seksikkäänä. Pil lu 50 cm auki. Olet äiti.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain biologiaa ja mies reagoi luonnollisesti, joskin tökerösti ja tyhmästi.
Raskausarvet ovat signaali siitä, että nainen on synnyttänyt hiljattain, eikä ole otollinen parittelukohde tällä hetkellä, koska hänellä on poikanen, johon hän keskittyy. Mies ei ole enää ykkösprioriteetti (tämäkin on luonnollista).
Mies voi luonteestaan riippuen tulkita tämän signaalin kahdella tavalla:
1) kumppanillani (eli meillä) on poikanen, minun on nyt keskityttävä hoitamisessa auttamiseen ja unohdettava lisääntymisviettini joksikin aikaa, tai
2) kumppanillani on poikanen, minun on etsittävä uusi kumppani, jotta voin jatkaa lisääntymisviettini toteuttamista.
Valitettavasti ap:n kumppani kuuluu ryhmään 2. Otan osaa.
Haluaisin sanoa ja todeta että olet väärässä, ihminen ei ole enää eläin vaan kehittyneempi olento. Mutta oma kokemus on että mies edelleen kehittymiskelvottomana on juuri eläimen tasolla.
Kai tajuatte että tarina on keksitty?
Vierailija kirjoitti:
Siis kauheeta sanoa näin, mutta tän takia joskus on kiva olla pyöreämpi nainen, koska silloin tietää varmuudella sen, että mies aidosti rakastaa ja haluaa sua raskausarvista, selluliitista ja muista epätäydellisyyksistä huolimatta. Vaikka toki miehen löytäminen pyöreänä on paljon hankalampaa. Kamalaa olisi juuri tuo, että vasta lastenteon jälkeen paljastuisi, että mies on pitänyt sinusta vain vartalosi takia.
:D
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mutta hauskahan se on trollin kanssa välilllä leikkiä. Tulee hyvä mieli trollille, kun luulee, että tarinansa upposi tuosta vaan :)
En tiedä voisinko jatkaa suhdetta. Ihan älyttömän törkeä kommentti. Mies ei rakasta sinua ihmisenä. Näkee sussa vain panopuun, joka on nyt pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi venytit siihen kuntoon!?!?? Olisit urheillut ja syönyt terveellisemmin.
Oma vika!Höpö höpö. Mulla tuli ihan järkyttävät raskausarvet ensimmäistä odottaessa ja lisää tuli toistakin lasta odottaessa.
Narskut haluaa kuvitella että välttyivät arvilta tms asioilta omasta ansiostaan, niinpä laukovat tuollaista älytöntä sontaa muille vaikkei heilläkään ollut osaa eikä arpaa raskausarpien syntyyn.
Olen elänyt näiden arpien kanssa yli 16 vuotta ja ainoa henkilö joita ne on joskus häirinneet olen minä itse.
Ja onhan se niinkin että jos jollekin minun, ap:n tai kenenkään muun raskausarvet on ongelma niin se ongelma on tasan hänellä itsellään. koska se ongelma on korvien välissä niin sen hoitoon tarvitaan ammattiapua.
Olet tyypillinen narsku nainen, mikään ei ikinä ole sinun syytäsi.
Voi hellanlettas kuinka joku voi ollakin noin huomion kipeä 😂
Jaxuja
Jalat ristiin lopullisesti. Hakekoon tyydytyksensä muualta, jos ei kerran kelpaa.
Monen narsistit:
- esineellistävät naisen (olet nyt viallinen esine)
- ovat kateellisia lapsilleen, koska ovat itse perheen lapsellisin lapsi ja nyt äidin huomio kiinnittyykin vauvaan eikä häneen
- alkavat näyttää todellista luonnettaan esim. lapsen synnyttyä tai muu ankkuritapahtuma
Pidä silmät auki! Ja jos red flageja ilmenee lisää, ala valmistella eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen yritys änkyttää pippeli pienuudesta koska koolla ei ole naiselle väliä.
Koolla nimenomaan on naiselle väliä. Mulla ainakin ja harvemmin naiset juoksevat pienestä pippelistään tunnetun miehen perässä. Ison kylläkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hahaa läpi meni :D -ap
Miksei menisi.
Pääsee lyömään miestä kuin vierasta sikaa.
Millä tavalla hän asian ilmaisi? Onko muuten ilkeä? Eihän ne arvet nyt mitenkään kauniita ole ja parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan kaikesta, myös negatiivisista tunteista. Mutta ilkeily on toki asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koolla nimenomaan on naiselle väliä. Mulla ainakin ja harvemmin naiset juoksevat pienestä pippelistään tunnetun miehen perässä. Ison kylläkin.
-eri
Miten sen pippelin koon näkee, kun lähtökohtaisesti ihmisiin tutustutaan vaatteet päällä ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Naiset juoksevat siis ison pippelin perässä.
Juoksevatko myös paksun lompakon?
Vierailija kirjoitti:
Joo, varma avaus pitkään moraalipaasaukseen.
oon siitä erikoinen mies että minua kiihottaa tuollaiset
arvet naisella