Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On se kumma, ettei saisi pitää työstään!
14.12.2006 |
Yks tuttu kävi " aaveilemaan" , eli nenän varttaan pitkin katsoen antoi ymmärtää pitävänsä minua huonona äitinä, kun olin kertonut että viihdyn hyvin töissä ja pidän kovasti työstäni. Miksi hemmetissä nainen/äiti ei saisi tehdä työtä, josta pitää, ilman että heti joku leimaa lapsista piittaamattomaksi uraäidiksi?? En ole esimiesasemassa, en tee oikeastaan ikinä ylitöitä, työt eivät ole kotona tiellä, työt eivät ime minua kuiviin vaan antavat jopa lisäenergiaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jätän kyllä työasiat yritykseen. Meillä ystävät säälivät kun ajattelevat miten rankkaa minun työ yrittäjänä on ja lapset kärsivät. Päin vastoin: saan helpommin vapaata ja luultavasti olen enemmän lasten kanssa kuin vieraan töissä. Olen iloinen ja melko stressitön silloin kun yrityksellä pyyhkii hyvin. Varjopuolena on tietysti pari kertaa vuodessa väistämättä tuleva taloudellinen ahdinko, jolloin varmasti olen kireämpi. Onneksi suurimman osan vuotta saa olla huoletta ja rennosti.
Saa nauttia ilman syyllistämistä, se kait se kauheaa olisi jos ei työstä tykkäisi. Lapsetkin saisi kuulla siitä ja kärsiä.