Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuun lopussa vaaka näytti 130kg. Olen 168cm pitkä nainen

Pudottaja
21.07.2023 |

Tänään 21.7 vaaka näytti aamulla 120,7kg. Kerrankin voi sanoa, että hyvä kun on suunta alaspäin. Kohti uutta elämää.

Osansa painon tippumiseen on tuonut ruokahaluttomuus. Nälän tunne on voinut olla, mutta välillä ollut vaikea syödä. Suru vienyt ruokahalun. Kun huomasin painon tippuvan, niin päätin, että samalla tässä nyt voin sitten viimein ottaa itseäni niskasta kiinni ja pudottaa painon normaalin rajoihin. Annoskoot ja ruokavalio kuntoon. Liikuntaa olen lisännyt vähitellen, että kunto kasvaisi ja lihakset kiinteytyisi. Liikunta toimii samalla oman surun ja pahan olon purkamisena.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Minulla 167 cm alussa 76 kg, nyt 72 kg ja saa jatkaa tippumista 69 kg asti. Lihaksia liikunnalla täälläkin  ja huomasin myös, että minulle sopiikin hyvin kolme ruokailua päivässä entisen viiden sijaan. Ei ehdi tulla nälkä välissä ja syön kerralla hyvin sekä ruoan, että monesti pienen jälkiruoankin, aivan mielihalujeni mukaan. Olo on energinen.

Vierailija
2/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet täsmälleen samoissa mitoissa mun kanssa! Itsellänikin pyrkimys reilusti pienempään vaakanumeroon. Nyt olen päässyt aloittamaan ADHD-lääkityksen mikä luojan kiitos on vienyt ruokahalun täysin. Hyvähän tässä lääkityksessä on sekin, että alotekyky parantunut, eli jaksaa olla aktiivisempi ja käsittääkseni nopeuttaa myös aineenvaihduntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

169 äijä, 136 kg, eikä laskiä kuin, kuulema, päässä. Mutta rautaa on vieläkin enemmän kuin saan nostettua.

Tsemppiä muillekin paino-ongelmien ratkaisuun ! 

Vierailija
4/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi läski, 169 cm, paino nyt noin 105 kg. Saxenda laihdutusvalmiste apuna, hillitsee tehokkaasti ruokahalua, mutta aiheuttaa varsin paljon hankaliakin sivuoireita.

Vierailija
5/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi läski, 169 cm, paino nyt noin 105 kg. Saxenda laihdutusvalmiste apuna, hillitsee tehokkaasti ruokahalua, mutta aiheuttaa varsin paljon hankaliakin sivuoireita.

Mä en halua käyttää mitään lääkkeitä painonpudotukseen juuri noiden sivuoireiden vuoksi. Leikkausta harkitsin joskus, mutta entisen työkaverin terveysongelmia seuranneena totesin siihenkin, että ei kiitos. Teen tämän sitten perinteisellä tavalla.

Vierailija
6/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Minulla 167 cm alussa 76 kg, nyt 72 kg ja saa jatkaa tippumista 69 kg asti. Lihaksia liikunnalla täälläkin  ja huomasin myös, että minulle sopiikin hyvin kolme ruokailua päivässä entisen viiden sijaan. Ei ehdi tulla nälkä välissä ja syön kerralla hyvin sekä ruoan, että monesti pienen jälkiruoankin, aivan mielihalujeni mukaan. Olo on energinen.

Voi kun olisi oma paino jo tuon 76kg! Olisi ylipainon puolella vielä, mutta olisi se paljon parempi kuin nykyinen paino! No vielä on tuohon matkaa. 

Vierailija
7/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sinä! Mä olen 167 cm ja alussa painoin 118kg, nyt lasissa 92 kg ja jatkan. En käytä vippaskonsteja, kasvista paljon ja protskua.

Vierailija
8/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutan normaalipainon sisällä. Syön aamupalan noin klo 7 aikaan, päivällinen klo 16 ja joku pieni iltapala vielä myöhemmin. Tosin tuo iltapala jää aika usein syömättä. Myös karkin- ja leivänsyönti on saanyt jäädä. Toukokuulta olen saanut nelisen kiloa pois. Tavoite olisi saada vielä 3kg pois. Liikuntaa tullut kesän mukana luonnostaan lisää kun kodin remonttihommat ja puutarhatyöt alkoivat. Hyvähän se olisi myös talvelle keksiä joku liikuntamuoto, olen todella huono kyllä ollut aina liikkumaan :/

Vierailija
9/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja 83kg täällä.

Vierailija
10/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutan normaalipainon sisällä. Syön aamupalan noin klo 7 aikaan, päivällinen klo 16 ja joku pieni iltapala vielä myöhemmin. Tosin tuo iltapala jää aika usein syömättä. Myös karkin- ja leivänsyönti on saanyt jäädä. Toukokuulta olen saanut nelisen kiloa pois. Tavoite olisi saada vielä 3kg pois. Liikuntaa tullut kesän mukana luonnostaan lisää kun kodin remonttihommat ja puutarhatyöt alkoivat. Hyvähän se olisi myös talvelle keksiä joku liikuntamuoto, olen todella huono kyllä ollut aina liikkumaan :/

Oletko koskaan ollut ylipainoinen?

Vierailija
11/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Vierailija
12/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mä olen päässyt plösähtämään. Nyt yritys tiputtaa neljä kg eli 59 kg:an että mahdun entisiin farkkuihin.

Vierailija
13/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
14/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudottaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Siksi, että ikänsä normaalipainoisena pysyneiden painonpudotus"tuskat" ei ole lainkaan sama asia kuin meidän joilla pudotettavaa kymmeniä kiloja. Joo tiedän, että on vaikeaa pudottaa painoa normaalipainon sisällä, mutta ei se ole silti verrattavissa meihin oikeasti ylipainoisiin. Voit tehdä oman ketjun teille. 

Vierailija
15/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Mä olen päässyt plösähtämään. Nyt yritys tiputtaa neljä kg eli 59 kg:an että mahdun entisiin farkkuihin.

Anteeksi nyt vain, mutta ei heru sympatiaa. Te normaalipainoiset voitte perustaa oman ketjun. Tuo on oikeasti ärsyttävää kun tullaan selittämään jostakin muutaman kilon painon pudottamisesta kun ketjussa useita joilla oikeasti ylipainoa ja paljon.

Vierailija
16/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on tärkeää aina painon pudottamisessa.  Kumpa vain saataisiin enemmän kunnon saleja ym joissa tietyt ajat viikottain vain reilusti ylipainoisille, olisi mukavampi käydä.

Toinen vinkki on jos voit opettele luopumaan kotonasi ns. "vierasvarasta" edes pakasteina.  Liian lähellä olevat herkut houkuttavat.

Terv, Aikoinaan 30kg laihduttanut.

Vierailija
17/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Oon tänä vuonna 15kg pudottanu ja matka jatkuu vielä.

194cm, alussa 132kg.

Vierailija
18/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖKÄÄ VÄHEMMÄN.

ja tarkistakaa kilpirauhas- ja ferritiiniarvot.

Vierailija
19/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta on tärkeää aina painon pudottamisessa.  Kumpa vain saataisiin enemmän kunnon saleja ym joissa tietyt ajat viikottain vain reilusti ylipainoisille, olisi mukavampi käydä.

Toinen vinkki on jos voit opettele luopumaan kotonasi ns. "vierasvarasta" edes pakasteina.  Liian lähellä olevat herkut houkuttavat.

Terv, Aikoinaan 30kg laihduttanut.

No ei meillä kauheasti ole vierasvarana mitään. :D En mä pakasta kakkua, pullia tms. siltä varalta, että joku saattaa yhtäkkiä tulla kylään. Oma moka jos ei ilmoita ensin tulostaan, että osaa varautua. Silloin saa pelkkää kahvia sitten ja hyvällä tuurilla pikkuleipiä saattaa löytyä kaapista.

Salitreeniä tykkäisin tehdä, mutta mä en tykkää tehdä sitä muiden aikana. Oma kuntosali olisi unelma. :D Tykkään pyöräillä ja mietin jos alkaisi uimaan. Luonnossa liikun jonkun verran kun käyn valokuvaamassa. Talvella olen jonkun verran hiihtänyt, mutta kunto sen verran huono, että ei mitään pitkiä lenkkejä ole tullut tehtyä. Viime talvena en käynyt lainkaan ladulla.

Vierailija
20/38 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SYÖKÄÄ VÄHEMMÄN.

ja tarkistakaa kilpirauhas- ja ferritiiniarvot.

Mene muualle huutamaan. Kyllä me nyt hemmetti vieköön se tiedetään, että pitää syödä vähemmän jos haluaa painon putoavan! Ei tarvitse tulla siihen huutamaan itsestään selvyyksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä