Iltalehti julkaisi Riikka Purran, nimimerkki "riikan" kaikki kirjoitukset, yhteensä yli 160000 merkkiä
Iltalehti on koonnut ja lukenut kaikki nimimerkki riikan kirjoitukset vuodelta 2008. Kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä, joka vastaa tekstimitaltaan puolta pienoisromaanin käsikirjoituksesta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…
Kommentit (4150)
Vierailija kirjoitti:
Purran demonisointi on täydessä käynnissä.
Purra saa maistaa omaa lääkettään.
Kannattaa muistaa että vihervasemmiston mielestä perussuomalainen on aina paha ja rasisti, riippumatta siitä kuka hän on, mitä hän tekee jne jne. Eli ts. täydellistä rasismia jokaista kohtaan joka kehtaa tunnustaa olevansa perussuomalainen tai heidän kannattajansa.
Perussuomalainen pääsee irti rasismistaan ainoastaan irtautumalla näyttävästi perussuomalaisuudestaan. Mikään anteeksipyyntö tai pahoittelu ei riitä niin kauan kunnes ei myös irtaudu perussuomalaisuudesta. Sen takia nämä vaatimukset anteeksipyyntöihin ja katumukseen ovat törkeitä. Ne kun eivät kuitenkaan riitä.
Tälläinenkö sakki päättäisi normaalien ihmisen elämästä... Ei vaan käy.!!!
Vierailija kirjoitti:
Tänään Iltis julkaisi jutun, johon oli kerätty Riikan koulu- ja opiskeluajoilta tunteneiden henkilöiden kauhisteluja siitä, ettei hänestä olisi mitenkään voinut nuorempana uskoa, että hän liittyisi persuihin.
Vastaavia kyselyjähän julkaistaan yleensä silloin, kun puheena oleva henkilö on syyllistynyt johonkin vakavaan rikokseen. Purran demonisointi on täydessä käynnissä.
Riikka tuli ulos kaapista vasra opiskeluajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua."
Tästä näemme, ettei se apunabiittaus ollut mikään reaktio mihinkään vaan tapa koko ajan.
Tuntuu myös melko erikoiselta, että riikka joutuu jatkuvasti näihin tuojotuksen kohteiksi. Ei ka vaan kuvitelmaa?
Kertoo myös siitä siipasta jotain, jos he käyvät keskenään tuollaista keskustelua. Onko tämä mies se Länsiväylän uutispäällikkö?
Oliko meetoo pelkkää kuvitelmaa?
Vaikea nähdä mitä katsottavaa tässä riikkassa on jatkuvasti ollut....
Okei, eli kaikkien -ei niin kauniiden/katsottavien meetoo-väitteet oli tuulesta temmattu.
Tämä selvä.Mee too ei tosiaankaan koskenut sitä, että joku tuntematon katsoi minua kohti. Riikka näki näitä katseita joka puolella. Tämän ymmärtäisi, jos olisi edes vähän viehätystä tai karismaa.
Nyt toki katsotaan vihaten ja peläten, kun on kyseenalaista kuuluisuutta.
Meetoon aikaan kyseenalaistettiin ja kysyttiin, missä ihmeessä te törmäätte jatkuvasti ahdisteluun?
Kiljuttiin, "että voi kuule, ihan joka paikassa, koska miehet on sikoja!!"
Jopa katseet/tuijotus laskettiin ahdisteluksi, muistan kyllä näitä kirjoituksia täältäkin:K: Onko intensiivinen tuijottaminen mielestäsi ahdistelua?
V: Kyllä. Koska tuollainen aiheuttaa yleensä ihmisessä ahdistusta. Siksi.
-37 peukkua puolesta, 2 vastaan.Nyt tämä on samojen? kiljujien mukaan todella harvinaista joutua ahdistelujen/tuijottamisen kohteeksi.
Hyvin, erittäin hyvin te vedätte!
Uskottavuus laskenut nollaan.
Sinähän sen tiedät, mitä täällä on aikoja sitten keskustelu. Tuo tyylisi on erittäin tunnusomainen. Ja syyttävä sormesi osoittaa aina samaan kohteeseen. Ei myöskään mitään itsekritiikkiä jutuissasi.
Vierailija kirjoitti:
No iltalehti tekee sitten seuraavaksi sen pienoisromaanin, kun tuntuu olevan aikaa pöyhiä.
Median tehtävä lienee "pöyhiä".
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt vihervasemmisto vaan kiltisti odottaa 4 vuotta parlamentarismin hengen mukaisesti. You lost. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Aivan lapsellista kaivella. Tällaisia ajatuksiahan meillä itse kullakin on toisinaan, mutta käytännön toiminnassa tulevat sosiaaliset normit vastaan ja ollaan ihan iisisti. Ei tämä enää mitään muuta. Sataa persujen laariin vaan tämä mollaus.
Ei ole kyllä tavallisella sivistyneellä ihmisellä tollasia ajatuksia ja ei, mollaus ei sada millään tavalla persujen laariin vaan tämän julkitulo tuo aikamoisen loven persujen maineeseen etenkin, kun Purra edelleen näyttää jatkavan asemassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan lapsellista kaivella. Tällaisia ajatuksiahan meillä itse kullakin on toisinaan, mutta käytännön toiminnassa tulevat sosiaaliset normit vastaan ja ollaan ihan iisisti. Ei tämä enää mitään muuta. Sataa persujen laariin vaan tämä mollaus.
Ei ole kyllä tavallisella sivistyneellä ihmisellä tollasia ajatuksia ja ei, mollaus ei sada millään tavalla persujen laariin vaan tämän julkitulo tuo aikamoisen loven persujen maineeseen etenkin, kun Purra edelleen näyttää jatkavan asemassaan.
Punakaarti nyt voi vinkua mitä haluaa, ei kiinnosta.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että vihervasemmiston mielestä perussuomalainen on aina paha ja rasisti, riippumatta siitä kuka hän on, mitä hän tekee jne jne. Eli ts. täydellistä rasismia jokaista kohtaan joka kehtaa tunnustaa olevansa perussuomalainen tai heidän kannattajansa.
Perussuomalainen pääsee irti rasismistaan ainoastaan irtautumalla näyttävästi perussuomalaisuudestaan. Mikään anteeksipyyntö tai pahoittelu ei riitä niin kauan kunnes ei myös irtaudu perussuomalaisuudesta. Sen takia nämä vaatimukset anteeksipyyntöihin ja katumukseen ovat törkeitä. Ne kun eivät kuitenkaan riitä.
Ei pääse Arhinmäkikään irti maalista. On se sitten futista tai spreijaamista, niin vain nää kaksi maalitusasiaa kiinnostavat.
Ihan itse omalla käytöksellään maalittaa politiikkaan kuulumatonta yksityishenkilöä. Kenen käskystä?! Nii-in. Tahdoton marionetti tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt vihervasemmisto vaan kiltisti odottaa 4 vuotta parlamentarismin hengen mukaisesti. You lost. Get over it.
Ai niin kuin Persut odotti kiltisti viimeiset neljä vuot- eiku, ei odottanutkaan.
Purran kirjoituksista näki, että hän halveksii kaikkia väärän värisiä, myös lapsia. Puhuu pigmenttikeräytymistä ja kuinka Kirkkonummi oli mukavan koskematonta aluetta, yms. Hurjan kuulosta tekstiä, ei varmaan tarvii erikseen mainita, kuka / mikä aikakausi Purran jutuista tulee mieleen.
Persut nyt viljelee tuota surkeeta argumenttia, mitä nyt 15 vuotta vanhoja asioita kaivellaan. Jos Purra olisi nyt 30v ja tuolloin 15v, niin asia olisi eri. Sen sijaan hän oli jo korkeasti kouluttautunut perheenäiti. Mut ihan oikeasti, en mä 15 vuotiaanakaan olisi ikinä saanut noin oksettavaa tekstiä aikaiseksi. Ajatella, että olin vielä taannoin kahden vaiheilla, äänestäisinkö persuja, vai en. Hävettää, kuinka sinisilmäinen olin, kun ajattelin että kyseessä ei muka ole rasistinen puolue.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melkoista tuubaa nämä persujen puolustuspuheet. Nyt Persu on rotu? 🤣 Eikä se ole pahoittelu, että sanoo "sori, jos jollekin tuli paha mieli" ja heti huomenna peruu puheensa, koska puolue ohjelmaan nyt vaan kuuluu rasismi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mielestäsi erottaa demarit ja perussuomalaiset? Itse ole veroja maksava duunari ja en halua kuulua persuihin. Ja jos haluaa jenkki mallin verotuksen sekä aseistuksen, niin sitten pitää muuttaa sinne jenkkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Purran kirjoituksista näki, että hän halveksii kaikkia väärän värisiä, myös lapsia. Puhuu pigmenttikeräytymistä ja kuinka Kirkkonummi oli mukavan koskematonta aluetta, yms. Hurjan kuulosta tekstiä, ei varmaan tarvii erikseen mainita, kuka / mikä aikakausi Purran jutuista tulee mieleen.
Persut nyt viljelee tuota surkeeta argumenttia, mitä nyt 15 vuotta vanhoja asioita kaivellaan. Jos Purra olisi nyt 30v ja tuolloin 15v, niin asia olisi eri. Sen sijaan hän oli jo korkeasti kouluttautunut perheenäiti. Mut ihan oikeasti, en mä 15 vuotiaanakaan olisi ikinä saanut noin oksettavaa tekstiä aikaiseksi. Ajatella, että olin vielä taannoin kahden vaiheilla, äänestäisinkö persuja, vai en. Hävettää, kuinka sinisilmäinen olin, kun ajattelin että kyseessä ei muka ole rasistinen puolue.
No, O u bama valittiin Jenkeissä presidentiksi niin nämä persut aktivoituivat välittömästi. Se on kuulema kantasuomalaisten vvvvvv aallllea iihhhoisten lesbojen syytä kun ttttttuuuuuuum mmat miehet ahdistelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua."
Tästä näemme, ettei se apunabiittaus ollut mikään reaktio mihinkään vaan tapa koko ajan.
Tuntuu myös melko erikoiselta, että riikka joutuu jatkuvasti näihin tuojotuksen kohteiksi. Ei ka vaan kuvitelmaa?
Kertoo myös siitä siipasta jotain, jos he käyvät keskenään tuollaista keskustelua. Onko tämä mies se Länsiväylän uutispäällikkö?
Oliko meetoo pelkkää kuvitelmaa?
Vaikea nähdä mitä katsottavaa tässä riikkassa on jatkuvasti ollut....
Okei, eli kaikkien -ei niin kauniiden/katsottavien meetoo-väitteet oli tuulesta temmattu.
Tämä selvä.Mee too ei tosiaankaan koskenut sitä, että joku tuntematon katsoi minua kohti. Riikka näki näitä katseita joka puolella. Tämän ymmärtäisi, jos olisi edes vähän viehätystä tai karismaa.
Nyt toki katsotaan vihaten ja peläten, kun on kyseenalaista kuuluisuutta.
Meetoon aikaan kyseenalaistettiin ja kysyttiin, missä ihmeessä te törmäätte jatkuvasti ahdisteluun?
Kiljuttiin, "että voi kuule, ihan joka paikassa, koska miehet on sikoja!!"
Jopa katseet/tuijotus laskettiin ahdisteluksi, muistan kyllä näitä kirjoituksia täältäkin:K: Onko intensiivinen tuijottaminen mielestäsi ahdistelua?
V: Kyllä. Koska tuollainen aiheuttaa yleensä ihmisessä ahdistusta. Siksi.
-37 peukkua puolesta, 2 vastaan.Nyt tämä on samojen? kiljujien mukaan todella harvinaista joutua ahdistelujen/tuijottamisen kohteeksi.
Hyvin, erittäin hyvin te vedätte!
Uskottavuus laskenut nollaan.Sinähän sen tiedät, mitä täällä on aikoja sitten keskustelu. Tuo tyylisi on erittäin tunnusomainen. Ja syyttävä sormesi osoittaa aina samaan kohteeseen. Ei myöskään mitään itsekritiikkiä jutuissasi.
Osu ja uppos kaivella esiin vanha kirjoitus?
Niin oli tarkoituskin.
Persun näemmä tunnistaa siitäkin ettei se edes tunne sanan rasismi määritelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikan tekstit muistuttavat koulu-ampujien kirjoituksia. Yhtä sekavaa. Omien tunteiden ja maailman asioiden pohtimista yhdessä. Ei pelkästään väkivallan puolesta.
ht t p://www.h alla-aho.co m/scri pta/guestbo. ok/3315.ht ml
Käypä vertailemassa Iltalehden uutiseen, toimittajat laittaneet paljon muiden nimimerkkien kommentteja Riikan sanomiksi.
En tiedö mitä enää uskoa, jos toimittajat tarkoituksella vääristelevät uutisia.
Ja ei, en äänestänyt Riikkaa tai persuja, mutta en hyväksy myöskään vasemiston tapaa käyttää tiedotusvälineitä propagandaan valheilla.
Demokratiaan kuuluu avoin ja rehellinen uutiaointi, ei juttujen keksiminen iltlehden tapaan.
Ei, kyllä tämä on ihan totta ja ihan omakohtaisesti koettua, että kun 2008 Jenkeissä valittiin uusi presidentti niin a) persut aktivoituivat ja b) eräät tietyt miehet alkoivat ahdistelemaan esim. töistä kotiin tullessa kun vissiin ei olisi saanut tehdä töitä kantasuomalaisena lapsettomana sinkku lesbona ollenkaan niin töihin meno ja töistä tuleminen aiheutti mielettömän kateuden raivon joissakin ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Iltis julkaisi jutun, johon oli kerätty Riikan koulu- ja opiskeluajoilta tunteneiden henkilöiden kauhisteluja siitä, ettei hänestä olisi mitenkään voinut nuorempana uskoa, että hän liittyisi persuihin.
"Jo nuorena hän oli taitava manipuloija ja valehtelija"
Ei tuosta kyllä vielä puoluekantaa pysty päättelemään, totta.