Iltalehti julkaisi Riikka Purran, nimimerkki "riikan" kaikki kirjoitukset, yhteensä yli 160000 merkkiä
Iltalehti on koonnut ja lukenut kaikki nimimerkki riikan kirjoitukset vuodelta 2008. Kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä, joka vastaa tekstimitaltaan puolta pienoisromaanin käsikirjoituksesta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…
Kommentit (4150)
Kevyttä keittoa. Paremmaksi olen pistänyt ja pistän. Kun ei tarvi pelätä työpaikan eikä muun takia.
Vierailija kirjoitti:
Riikka olisi ollut aikamoien keskitysleirin vartija. Luonne ja mielipiteet sopivat.
Harmi että Suomi on ajettu siihen jamaan, että tänne tarvitaan noin radikaalisti asioita ilmaisevia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa tonkia kaikkien vanhoja kirjoituksia vuosien vuosien takaa. Ei voi sanoa , että ihan pimeäksi mennyt touhu.
Ihan tuoreita on Hakkaraisen, Peltokankaan ja Purrankin ym. Jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ko juttu on poistettu IL sivuilta? Eihän riikalla ollut mitään hävettävää kirjoittamisissaan, päinvastoin ylpeä tänäkin päivänä saamastaan maineesta ja kunniasta
Ai tämä juttu?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…
Linkki toimii mutta IL etusivulla juttua ei enää ole
Oli minulla äsken etusivulla kun klikkasin, ei ihan ylhäällä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koko projekti suoraan putlerin pussiin kuten vasurilta voi olettaakin.
Onko Putleri tosiaan vähemmistöjä suvaitsevan ja heidän oikeuksiaan puolustavan suomalaisen vasemmistolaisen ihmisten kannattaja? Miten ihmeessä hän ei omassa maassaan suosi samoja arvoja?
Kaikki tietävät, että Putleri rakastaa oikeistopopulisteja.
50% Persuista, siis ihan tutkitusti, on sitä mieltä, että Putler ja Trump ovat ihan ok tyyppejä.
ja persut on rysssämielisin puoleu rahoitusta myöten. Niikkokin sai kenkää kun pääsi käsiksi turvallisuus asioihin, ei voitu luottaa etteikö jaa niitä rysssille joko ilmaiseksi tai rahasta. Kansa äänesti ulos lopullisesti
Mutta tottahan se on, että moni suomalainen lesbo on hyvin miehekäs ja tai pukeutuu tosi välinpitämättömästi ja laiminlyö kokonaan ulkoisen että monesti myös sisäisen olemuksen. Esimerkilsi juhliin pukeutuminen on myös muiden ihmisten huomioimista. Luulisi, että jos tykkää naisista niin päinvastoin näkisi vaivaa ollakseen viehättävä ulkoisesti muiden naisten silmissä, mutta monelle suomalaiselle lesbolle ulkonäön ehostaminen on vain ehostamista miehiä varten ja naiset ei ole sen arvoisia, että heidän eteen mitään ulkonäköä tarvitsisi ehostaa ja kuulema meikit, dödöt ja shampoot ovat vain mainosten aivopestyille uhreille.
Samoin osa transuistakin luulee, että heidän kuuluukin näyttää ja käyttäytyä tietynlailla ei oikein överesti ja että homous tai lesbous on ulkonäkötyyli ennenkaikkea.
Samoin lgbt-ihmiset eivät pidä läheskään yhtä vaan haukkuvat, kiusaavat ja sortavat toinen toisiaan.
???????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän sitä on etsiä Purran sanomisia. Että vaan unohtuisivat ne todelliset "suomettumisen vuodet" ja niiden pääarkkitehdit kuten Halonen Tuomioja ja mino muu. Tässä muistin virkistämiseksi Iltiksen artikkeli asiasta 500 nimen listalla ryyditettynä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006373767.html
Miksi persut eivät halua olla parempia kuin inhoamansa vasemmisto, eikä käyttäytyä vielä rumemmin ja vedota siihen, että "ne muutkin teki!"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että Purraa itseään jo hävettäisi niihin paljon, että älyäisi itse erota. Kadulla tuhannet huutaa rasse eroamaan. Kansa kerä adressia, että hänen on erottava rasseilun vuoksi.. Ulkomaita myöten hänen pilkkaamista pyydetty anteeksi ym. Ym. Tilannetta ei mikään korjaa.. Joku nainen olisi lähtenyt.. 👍
Ei ole mitään hävettävää, jos tuossa ajassa 2008 kirjoitti niinkuin kirjoitti.
Jos mustaihoinen olisi kirjoittanut vastaavia juttuja valkoihoisista vuonna 2008, ja nyt kertoisi ajattelevansa toisin, olisiko se sinun ja Riikan mielestä ihan ok?
Kyllä olisi ok. Sen verran paljon on vettä virrannut Vantaanjoessa, että uskon ajan tehneen tehtävänsä myös mielipiteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että Purraa itseään jo hävettäisi niihin paljon, että älyäisi itse erota. Kadulla tuhannet huutaa rasse eroamaan. Kansa kerä adressia, että hänen on erottava rasseilun vuoksi.. Ulkomaita myöten hänen pilkkaamista pyydetty anteeksi ym. Ym. Tilannetta ei mikään korjaa.. Joku nainen olisi lähtenyt.. 👍
Ei ole mitään hävettävää, jos tuossa ajassa 2008 kirjoitti niinkuin kirjoitti. Jos hän olisi tehnyt sen viime päivinä/vuosina niin asia olisi toinen. Kadulla huutelevien pitäisi hävetä, ja miettiä miten käyttäytyy. Luulevatko he että rasseilu poistuu tuolla tavoin? Kun rasseilua ei välttämättä edes ole - enää siinä mittakaavassa mitä se oli 15 vuotta sitten - nykyään vain räävittömien ja hallituksen kokoonpanoon tyytymättömien huutelijoiden lauseissa. Täytyy sanoa että täällä missä asun, rasseilua ei ole ollut enää vuosiin.
Missä rasseilua enää nykyään on? Voisiko joku kohteeksi joutunut kertoa, itse?
Mä olen todistanut rasismia vain kerran elämässäni. Joku umpijurrinen juoponretku huuteli tummalle naiselle n-sanaa. Joku talutti juoponretkun pois ja tilanne päättyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä nää vassarit saa vapaasti toivoa Purran lasten kuolemaa kenenkään puuttumatta? Ei ihme, että kannatus ei vaan nouse vaaleissa.
Hei ne oli vaan läppää, samoin kuin se Riikan viesti ihmisten ampumisesta junassa jos hänelle annettaisiin ase. Huumoria.
Otitko kenties itse tuon Riikan kommentin ihan tosissasi? Oletko autisti?
Vastaisitko vihdoinkin kysymykseen, miksi Riikka saa puhua mitä sattuu, mutta muut eivät?
Täytyykö vajota samalle tasolle?
-eriEiköhän se ole Riikka, joka tässä on vajonnut, eli käyttäytyy samalla tavalla kuin vihaamansa ihmiset.
Ei käyttäydy. En jaksa uskoa, että Riikka diggailee erityisemmin pakkoavioliitoista, kunniaväkivallasta jne. Ainakaan jos on hänen ajatuksiaan tulkitseminen.
Niin, voithan sinä vetään keskustelun raiteiltaan häivyttääksesi totuuden.
Minä puhun siitä, että Riikan mielestä hänellä on oikeus haaveilla ampumisesta junassa. Hänen mielestään hän saa käyttää halventavia nimityksiä ihmisistä. Hän itse myönsi, että kirjoitti noita tekstejään vihaisena ja turhautuneena.
Saako mustaihoinen kirjoittaa samalaisia juttuja vihaisena ja turhautuneena? Minä olen aivan varma, että jos Riikan mielestä väärän värinen kirjoittaisi niin, hän vaatisi terrorismitutkintaa, vangitsemista ja karkotusta maasta.
Mutta kyllä minä tiedän, että sinä tulet väittämään, että juuri tuota juttua hän ei kirjoittanut tai että se on irrotettu yhteydestään.
Mutta jos mustaihoinen olisi kirjoittanut ihan saman tekstin ihan samoissa yhteyksissä, sinä et hyväksyisi sitä eikä Riikka hyväksyisi sitä.
Joten kysymys edelleen kuuluu: Miksi Riikka (tai kaltaisensa) saavat puhua tavalla, jota eivät muilta hyväksy?
Ei. vaan sinä sun kaverisi haluaa häivyttää keskustelusta sen islamin naisten törkeän kohtelun. Siksi te olette niin raivoissanne, koska teidän mielestänne asiasta ei saa edes keskustella. Koko ajan te olette viemässä tätä aihetta toiseen suuntaan.
Luoja yksin tietää kenen asialla sinäkin olet, mutta et ainakaan musliminaisten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millon julkaistaan VIDEOMATERiAALIA kun STUBB PILKKASI SOKEAA luokkakaveriaan koulussa? NIII_IN! Se on vaan onni ettei teidän omia nuoruussekoiluja ole dikumentoitu nettiin!
Purra oli ihan aikuinen ihminen, kun nämä "sekoilut" teki.
Teki väitöskirjaa, joka ei koskaan valmistunut niin kuin ei valmistunut Halla-ahon sanakirjakaan, jonka tekemiseen Halla-aho sai yli 34 000 euron apurahan - käytti sen ajan noihin Scripta-kirjoituksiin.
Vieläkö Halla-aho asuu anoppinsa nurkissa Helsingin Eirassa vai onko jo saanut hankittua ihan oman asunnon?
Miski hänen pitäisi muuttaa sinne sinun slummiisi? Ei hänellä ole sinun typeriä ajatuksiasi, kuten asunnon ostamisen olevan joku elämäntarkoitus. Eikä hän ole vasemmmistlainen eli hän tulee toimeen ihmiten ml anoppinsa kanssa. Vain sosialisteilla on loputtomasti vaikeuksia tulla toimeen muiden ihmisten kanssa.
Toiseksi, mitä se sinulle kuuluu, onko hänellä asunto vai ei. Yritä ressukka huolehtia ihan ne omat asiasi kuntoon niin ei tarvitse olla jatkuvasti varastamassa muiden työllään hankkimmia varoja.
Halal-ahon typerä ajatus on se, että anopilla pitää olla asunto, koska muuten hän itse joutuu kadulle.
Purra on Persujen Räsänen, tekopyhyyttä täynnä, joka uhriutuu, kun aletaan kaivelemaan asioita esiin. Samanlaisiahan nuo Persut ja Kristilliset ovat muutenkin, uhriutuvat ja syyttävät valtamediaa ajojahdista samaan aikaan, kun itse vallan kulisseissa haalivat valtaa ja mammonaa itselleen, sekä lähipiirilleen. Näillä porukoilla se omatunto ja rehellisyys ovat vain sananhelinää, sen anheus ja vallanhimo tekevät sen, että kokevat olevan normiväestöä ylempänä ja oikeutettuja, jopa sellaisiin tekoihin, joista normiporukka joutuu tuomiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hävettävää, jos tuossa ajassa 2008 kirjoitti niinkuin kirjoitti. Jos hän olisi tehnyt sen viime päivinä/vuosina niin asia olisi toinen. Kadulla huutelevien pitäisi hävetä, ja miettiä miten käyttäytyy. Luulevatko he että rasseilu poistuu tuolla tavoin? Kun rasseilua ei välttämättä edes ole - enää siinä mittakaavassa mitä se oli 15 vuotta sitten - nykyään vain räävittömien ja hallituksen kokoonpanoon tyytymättömien huutelijoiden lauseissa. Täytyy sanoa että täällä missä asun, rasseilua ei ole ollut enää vuosiin.
Allekirjoittaneiden älyllistä tasoa säälin.
Allekirjoittaneiden lukumäärä lienee todellisuudessa vain kolmannes ilmoitetusta. Allekirjoituksia on tehtailtu, koska vahvaa tunnistautumista ei tarvittu.
Toivon ettei oma nimeni löydy allekirjoittaneiden joukosta. Nimien tehtailijat ovat voineet allekirjoittaa adressin myös kaikkien sukulaistensa ja tuttujen jne nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin palstalla päivittäin. Tiktokin kommenttikentissä.
Livenä olen nähnyt muutama vuosi takaperin. Ja puuttunut siihen. Oli vielä poikaparka adoptoitu ulkomailta ja väänsi savoa ja silti siihen tuli joku punaniska huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mustaihoinen olisi kirjoittanut vastaavia juttuja valkoihoisista vuonna 2008, ja nyt kertoisi ajattelevansa toisin, olisiko se sinun ja Riikan mielestä ihan ok?
Ihan sama mitä jonkun muun rotuinen on kirjoittanut, kunhan pysyy kaukana maastamme.
Vierailija kirjoitti:
50% Persuista, siis ihan tutkitusti, on sitä mieltä, että Putler ja Trump ovat ihan ok tyyppejä.
Tutkimuksen teit kotonasi ja oman pääsi sisällä, joten tulos on ehdottoman pätevä kuten vasurien väitteet muutenkin viime aikoina.
Etkö tiedä, mihin porukkaan yhdyit? Luvut tarkemmin ottaen Tru mp 52 %, Put ler 44 %. Ja kysymys oli, luotatko kyseiseen henkilöön. Muissa puolueissa järjestään luotto Put leriin 3-8% välillä, Tru mppiin 2-13 %.
Kerrankos sitä erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä nää vassarit saa vapaasti toivoa Purran lasten kuolemaa kenenkään puuttumatta? Ei ihme, että kannatus ei vaan nouse vaaleissa.
Hei ne oli vaan läppää, samoin kuin se Riikan viesti ihmisten ampumisesta junassa jos hänelle annettaisiin ase. Huumoria.
Otitko kenties itse tuon Riikan kommentin ihan tosissasi? Oletko autisti?
Vastaisitko vihdoinkin kysymykseen, miksi Riikka saa puhua mitä sattuu, mutta muut eivät?
Täytyykö vajota samalle tasolle?
-eriEiköhän se ole Riikka, joka tässä on vajonnut, eli käyttäytyy samalla tavalla kuin vihaamansa ihmiset.
Ei käyttäydy. En jaksa uskoa, että Riikka diggailee erityisemmin pakkoavioliitoista, kunniaväkivallasta jne. Ainakaan jos on hänen ajatuksiaan tulkitseminen.
Niin, voithan sinä vetään keskustelun raiteiltaan häivyttääksesi totuuden.
Minä puhun siitä, että Riikan mielestä hänellä on oikeus haaveilla ampumisesta junassa. Hänen mielestään hän saa käyttää halventavia nimityksiä ihmisistä. Hän itse myönsi, että kirjoitti noita tekstejään vihaisena ja turhautuneena.
Saako mustaihoinen kirjoittaa samalaisia juttuja vihaisena ja turhautuneena? Minä olen aivan varma, että jos Riikan mielestä väärän värinen kirjoittaisi niin, hän vaatisi terrorismitutkintaa, vangitsemista ja karkotusta maasta.
Mutta kyllä minä tiedän, että sinä tulet väittämään, että juuri tuota juttua hän ei kirjoittanut tai että se on irrotettu yhteydestään.
Mutta jos mustaihoinen olisi kirjoittanut ihan saman tekstin ihan samoissa yhteyksissä, sinä et hyväksyisi sitä eikä Riikka hyväksyisi sitä.
Joten kysymys edelleen kuuluu: Miksi Riikka (tai kaltaisensa) saavat puhua tavalla, jota eivät muilta hyväksy?
Ei. vaan sinä sun kaverisi haluaa häivyttää keskustelusta sen islamin naisten törkeän kohtelun. Siksi te olette niin raivoissanne, koska teidän mielestänne asiasta ei saa edes keskustella. Koko ajan te olette viemässä tätä aihetta toiseen suuntaan.
Luoja yksin tietää kenen asialla sinäkin olet, mutta et ainakaan musliminaisten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen todistanut rasismia vain kerran elämässäni. Joku umpijurrinen juoponretku huuteli tummalle naiselle n-sanaa. Joku talutti juoponretkun pois ja tilanne päättyi siihen.
Niin, sinä olet todistanut. Voin lyödä vetoa että tummaihoinen nainen on kohdannut samaa useammankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä jonkun muun rotuinen on kirjoittanut, kunhan pysyy kaukana maastamme.
Olisi lysti lukea maassa asuvien muuttajien kirjoituksia suomalaisista, kulttuuristamme jne. Vain kieli suojelee heitä syytöksiltä.
Totuuksiahan se lauko ja vassarit keksii kaiken sieltä tekstin välistä, joka olisi rasistista.
Siitä vaan vihervassarit Hesan katuja mittailemaan ensi yönä, niin eiköhän sieltä "suvaitsevaisten" etelän hedelmät jotain jännää keksi.