Iltalehti julkaisi Riikka Purran, nimimerkki "riikan" kaikki kirjoitukset, yhteensä yli 160000 merkkiä
Iltalehti on koonnut ja lukenut kaikki nimimerkki riikan kirjoitukset vuodelta 2008. Kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä, joka vastaa tekstimitaltaan puolta pienoisromaanin käsikirjoituksesta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…
Kommentit (4150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Riikkulin taru politiikassa alkaa olla ohi. Olisi hämmentävää jos edes persuissa löytyisi kannatus avoimelle n a t s i s m i l l e.
Kestämätön tilanne myös Suomen maakuvan kannalta.
Tässä sinulle ja muillekin vinkujille muistutus Suomen maakuvasta, jonka PS muka on pilannut:
Sokeeraava tutkimustulos: Suomi EU-maista rasistisin
Iltalehti 28.11.2018
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1d87fd4d-9eab-4f3d-9398-76604d37ff95
Tuo ns. tutkimus on täyttä pascaa, koska mukana oli vain 12 EU-maata ja siinä oli haastateltu eri ryhmiä eri maissa. Suomessa somppuja, jotka tunnetusti löytävät rasismia joka paikasta.
Ne luuli että Hitler muuttuu,
Ne luuli että Trump muuttuu.
Ne luuli että Venäjä muuttuu.
Ne luuli että Halla-aho muuttuu.
Ja ne luulee että Purra muuttuu.
Naiivit optimistit, parhainpäin selittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli tiivistelmästä poistettu se kohta, kun turkkilaismies avasi housunsa ja alkoi masturboida ravintolassa samalla kun tuijotti dominoivasti. Aika oleellinen osa tapahtunutta vai onko seksuaalinen ahdistelu masturbointikohdan poistaneiden IL:n (mies)toimittajien mielestä täysin merkityksetöntä?:
"Ravintolassa turkkilaiseksi arvioimastansa miehestä ”riikka” kirjoittaa halventavasti.
– Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua. (Viesti numero 70)"
Se voi olla totta, liioiteltua, tai scriptan fanijoukon huomion herättämiseksi keksitty tarina. Riikka vaikuttaa todella epätasapainoiselta kirjoitustensa perusteella.
Ahdistelun uhrihan on tietynlaisten ihmisten mielestä aina epätasapainoinen, huomionkipeä, pahantahtoinen, liian nuori ymmärtämään tapahtunutta tai muuten vain emävalehtelija. Jos raivoaa, on ahdistelu hullun keksimä tarina ja jos ei raivoa, se myös kertoo jutun olevan sepitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on myös ymmärtää, miten korkeasti tämä toisia haukkuva Riikka on ajatellut omasta itsestään ja ulkonäöstään?? Ei silloin 30-kymppisenäkään ollut muuta kuin pikkusievä pikkukaupungin tyttö, ja nythän sekin vähän ulkonäkö on karissut..
Riikka kirjoitti olevansa 50-kiloinen blondisöpöliini 😅
Laitatko vielä asiayhteyden ja liitteeksi kuvan 30-vuotiaasta Riikasta.
Kohta 11:
"Mutta jos minä, 50-kiloinen blondisöpöliini...https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b…
Se kuva 30-vuotiaasta Riikkasta olis kiva. Laita se vielä.
T:Eri
Googletapa vaikka 'Riikka Purra nuorena', niin jo löytyy. PIkkusievä mikä pikkusievä. Ja siitä se alamäki alkoi. Nyt vasta, mitä, ehkä 46? Taisi tulla karma eteen niistä kamalista kommenteista.
Loppuahan tälle kaivamiselle ei näy.... Vaan voi käydä niin, että kalahtaa omaan nilkkaan.
Tosi pettynyt olen Il ta-Lehden linjaan. Jatkuvia riidankylvöotsikoita, tosin ei taida enää vaikuttaa toivotusti.
Itse olen suosinut Il ta-Lehteä halutessani "pikaluettavaa". Nyt oksettaa koko lehti. Ei käy edes hätäavuksi vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Että semmoinen kaikkien luottamusta nauttiva ministeri
Sano yksikin ministeri suomen historian aikana joka on nauttinut kaikkien luottamuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli mieleen "riikka"-nimimerkin viestejä lukiessa, että niiden kirjoittaja ei voi olla ihan terve, tasapainoinen ja hyvinvoiva henkilö. Aivan kammottavaa sisältöä noissa teksteissä.
Tuliko se mieleen, että kirjoitukset on 15 vuoden takaa ja ihminen muuttuu myös mielipiteltään vanhetessaan. Puhut siten kuin kirjoitukset olisi eilisiä.
Ei muutu. Turha luulla.
En luule, vaan tiedän omasta kokemuksestani. Maailma muuttuu, ja niin meidänkin pitää muuttua.
Mutta onhan niitä kehityksen jarruja, joiden suhtautumista asioihin ei mikään muuta vaikka vuosikymmenet ja maailma muuttuu. He vanhenevat ennen aikojaan, kun pitää aina kaikkea ja kaikkia kritisoida eikä mielipidettään voi päivittää nykymaailman näkökulmasta. Oletko sinä heitä?
Rasisti ei muutu. Kysypä Riikkulilta.
Kyllä rasisti muuttuu. Tiedän senkin omasta kokemuksestani.
Mites sulla, oletko edelleen kaikista asioista samaa mieltä kuin olit 15 vuotta sitten?
Väsynyttä vihervassari vihakampanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran pimppikirjoitusten satoa:
Mies sentään (ei hänkään ihan menetetty tapaus työnantajastaan huolimatta ole) vielä yrittää parhaansa tehdä pitääkseen minut toimintakuntoisena: naiskentelu todentotta lienee paras metodi (ylä-)pään tyhjentämiseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b…
Blogi-riikka tykkää munasta!
^^
Kukahan ollut puolison työnantaja tuolloin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ns. tutkimus on täyttä pascaa, koska mukana oli vain 12 EU-maata ja siinä oli haastateltu eri ryhmiä eri maissa. Suomessa somppuja, jotka tunnetusti löytävät rasismia joka paikasta.
Ei pitäisi kumota rasismia olemattomaksi haukkumalla ITSE rasistisesti. Nollasit koko argumenttisi.
Haha.
Vierailija kirjoitti:
Loppuahan tälle kaivamiselle ei näy.... Vaan voi käydä niin, että kalahtaa omaan nilkkaan.
Tosi pettynyt olen Il ta-Lehden linjaan. Jatkuvia riidankylvöotsikoita, tosin ei taida enää vaikuttaa toivotusti.
Itse olen suosinut Il ta-Lehteä halutessani "pikaluettavaa". Nyt oksettaa koko lehti. Ei käy edes hätäavuksi vessassa.
Juuri oli tutkimus toimittajien puoluelinjoista ja vasemmistovihreä oli isoimmin edustettuna, joten eipä ihme että kaivuuhaluja löytyy.
Lukemani perusteella Riikka edustaa Suomea ja suomalaisia erittäin hyvin. Hänestä voi tämän sinänsä epäreilun ajojahdin myötä tulla koko omilla aivoillaan ajattelevan kansan suosikki, mikäli muut ovat yhtä uteliaita kuin minä ja lukevat nämä suomlaista journalismia toiminnallaan likaavien toimittelijoiden esiinkaivamat tekstit. Tällaisen ilmiön ja "Purralaisen Suomen" syntyä voi edistää se, että suomalaiset nousevat vastustamaan poliittisen median valtaa ja tunkeutumista yksityisyyden alueelle (nikkien anonymiteetti).
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Iltalehti joutaa takapuolen pyyhkimispaperiksi ison hädän jälkeen. Tänään juurikin ajattelin, että Iltasanomilla on paljon fiksumpi linja.
Ihmettelen, mikä motiivi Iltalehdellä on kun ovat valinneet tiedotuslinjansa?
riikka — 20. elokuuta 2008 18:21:37 (Lähde)
Vaan olipa Usainin menoa 200 metrillä ilo katsoa - 19,30! Se tällaisen negatiivissävytteisen ja -viritteisen rassistinkin sydän sulaa, kun saapi tuollaista katsella.
Onhan sillä positiivistakin sanottavaa välillä.
Voi voi sitä päivää kun Iltalehden kansikuva täyttyy pelkistä kakka-emojeista..
Vierailija kirjoitti:
Purra voi olla rasisti, mutta onko vihervasemmisto yhtään sen parempi nostaessaan itsensä ja omat arvonsa normiksi, joita muiden pitäisi totella ja seurata?
Tässä tapauksessa K Y L L Ä! Purran kirjoitukset ovat täynnä huonoa esimerkkiä, haukkumista, kiusaamista ja ennenkaikkea huonoa käytöstä. Ei sellaista pidä hyväksyä missään muodossa.
Purra on kiusaaja. Oikein kyttäämällä kyttää ja antaa viiltävän analyysin.
Iltalehti kuvitteli lyövänsä kultasuoneen kun pisti kaikki riksun viestit jakoon, mutta reisille meni. Jopa iltasanomat tajuaa olla hiljaa.
"Normaalit ihmiset ei muuten näitä teidän tekstejä edes lue eli voitte jatkaa keskustelua toki keskenänne, mutta ette te mitään saa sillä aikaan. Ehkä tämä on sitten teidän tapanne sitten terapioida itseänne."
Normaalit ovat aina lukeneet, mutta olleet hiljaa(virhe). Nyt nämä normaalit ovat alkaneet kirjoitella ja ennenkaikkea vastustaa rasismia ja äärioikeistoa sekä vihapuhetta uskontoa, rotua tai vähemmistöä kohtaan.
Nyt sitten ihmetellään persujen taholta polarisoitunutta yhteiskuntaa yms.
Onneksi vastareaktio meiltä normaaleita" tuli nyt. Kaikkea ei pidä hiljaa hyväksyä.