Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti julkaisi Riikka Purran, nimimerkki "riikan" kaikki kirjoitukset, yhteensä yli 160000 merkkiä

Vierailija
21.07.2023 |

Iltalehti on koonnut ja lukenut kaikki nimimerkki riikan kirjoitukset vuodelta 2008. Kirjoitusten yhteispituus on yli 160 000 merkkiä, joka vastaa tekstimitaltaan puolta pienoisromaanin käsikirjoituksesta

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b71f6f7-b6c9-444c-9bea-fdd19936d…

Kommentit (4149)

Vierailija
3141/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävää tekstiä. Eikä ole mitään näyttöä siitä, että Riikan ajattelu olisi tuosta mihinkään muuttunut vaikka aikaa onkin kulunut. Sairasta että voi olla ministeripositiossa. .

Erkki Tuomioja käytti suoraan n-sanaa kirjoituksissaan, eikä ole kertaakaan pahoitellut tai peruuttanut asiaa. Ei, hänestä on tehty milloin ministeriä ja milloin mitäkin, eikä yksikään demari ole ikinä haastanut hommaa.

Antti Lindtman heilaa kuin viimeistä päivää, yksikään demari ei ole tuominnut asiaa. Sen sijaan jokainen demari on paikalla vähättelemässä ja selittelemässä asiaa, vaikka on selvää että jos ei tuomitse rasismia, niin sitten on rasisti. Jos haluat näyttää johdonmukaisesti ettei ole rasisti, niin vaadi Lindtmanin irtisanoutumista eduskuntaryhmästä sekä hänen koko omaisuutensa takavarikointia rasismin uhrien hyväksi.

Älä jaksa, tiedetään kyllä mikä ero näillä toimilla on. Purra on rasse ä m m ä, sitä ei mikään muuta.

Se on se pieni ero, eikä se ole toimissa vaan toimivissa elimissä.

Vierailija
3142/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purran oman blogin blogikirjoitukset on oivaltavia. Asioita, jotka pitää oikeasti ottaa huomioon.

Ja niiden tyyli on asiallinen.

Tykkään Purran tyylistä kertoa asioista kansanomaisesti, niin että kaikki sen ymmärtää. Harvinainen kyky päättäjällä/poliitikolla.

Yleensähän ne suoltaa paljon ympäripyöreää puhetta, mutta eivät sano mitään.

Kun Purra jotain sanoo, siinä on silloin sisältöä.

Ai vaikka se sisältö olisi valetta ja oikeasti tehdään täysin päinvastoin? Ennen vaaleja: "Kokoomus haluaisi leikata pienituloisempien tukia, mutta siihen me emme suostu."

Lisäksi esiiinnytään mukamas työväen ja keskiluokan puolueena, mutta ajetaan vaan muutaman rikkaimman prosentin lompakon kasvattamista entisestään:

https://www.sak.fi/ajankohtaista/uutiset/perussuomalaiset-pettivat-lupa…

https://www.sak.fi/ajankohtaista/uutiset/sak-hallitusohjelma-tarjoaa-ky…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävää tekstiä. Eikä ole mitään näyttöä siitä, että Riikan ajattelu olisi tuosta mihinkään muuttunut vaikka aikaa onkin kulunut. Sairasta että voi olla ministeripositiossa. .

Kesän jälkeen päsätään vosusta eroon.

Tulee olemaan järkytys, kun hallitus ei hajoa ja Purra jatkaa. Alkavat toteuttaa hallitusohjelmassa sovittuja toimia. Joutuu elämäntapatyöttömätkin töihin.

Vierailija
3144/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä nää vassarit saa vapaasti toivoa Purran lasten kuolemaa kenenkään puuttumatta?  Ei ihme, että kannatus ei vaan nouse vaaleissa.

Hei ne oli vaan läppää, samoin kuin se Riikan viesti ihmisten ampumisesta junassa jos hänelle annettaisiin ase. Huumoria.

Otitko kenties itse tuon Riikan kommentin ihan tosissasi? Oletko autisti?

Vastaisitko vihdoinkin kysymykseen, miksi Riikka saa puhua mitä sattuu, mutta muut eivät?

Täytyykö vajota samalle tasolle?

-eri

Eiköhän se ole Riikka, joka tässä on vajonnut, eli käyttäytyy samalla tavalla kuin vihaamansa ihmiset. 

Ei käyttäydy. En jaksa uskoa, että Riikka diggailee erityisemmin pakkoavioliitoista, kunniaväkivallasta jne. Ainakaan jos on hänen ajatuksiaan tulkitseminen.

Niin, voithan sinä vetään keskustelun raiteiltaan häivyttääksesi totuuden. 

Minä puhun siitä, että Riikan mielestä hänellä on oikeus haaveilla ampumisesta junassa. Hänen mielestään hän saa käyttää halventavia nimityksiä ihmisistä. Hän itse myönsi, että kirjoitti noita tekstejään vihaisena ja turhautuneena. 

Saako mustaihoinen kirjoittaa samalaisia juttuja vihaisena ja turhautuneena? Minä olen aivan varma, että jos Riikan mielestä väärän värinen kirjoittaisi niin, hän vaatisi terrorismitutkintaa, vangitsemista ja karkotusta maasta. 

Mutta kyllä minä tiedän, että sinä tulet väittämään, että juuri tuota juttua hän ei kirjoittanut tai että se on irrotettu yhteydestään. 

Mutta jos mustaihoinen olisi kirjoittanut ihan saman tekstin ihan samoissa yhteyksissä, sinä et hyväksyisi sitä eikä Riikka hyväksyisi sitä. 

Joten kysymys edelleen kuuluu: Miksi Riikka (tai kaltaisensa) saavat puhua tavalla, jota eivät muilta hyväksy?

Ei. vaan sinä sun kaverisi haluaa häivyttää keskustelusta sen islamin naisten törkeän kohtelun. Siksi te olette niin raivoissanne, koska teidän mielestänne asiasta ei saa edes keskustella. Koko ajan te olette viemässä tätä aihetta toiseen suuntaan.

Luoja yksin tietää kenen asialla sinäkin olet, mutta et ainakaan musliminaisten 

Voi olla, että joku haluaa häivyttää sen asian, mutta minä en ainakaan. Minusta siitä pitäisi puhua enemmänkin. En kuitenkaan näe, että haluaisin olla persujen joukossa tässä asiassa. Purra ei ole millään tavalla naisten asialla kirjoittaessaan roskapusseista tai käyttäessään muita halventavia sanoja. Ei niissä kommenteissa näy minkäänlainen musliminaisen arvostus. 

Minulla on mm. indonesialaisia ja malesialaisia muslimiystäviä. Paria poikkeusta lukuunottamatta he pukeutuvat täysin länsimaisesti farkkuineen ja t-paitoineen. Nyt olemme jo keski-ikäisiä ja kaikki yliopistokoulutettuja. 

Paras tapa kohentaa muslimityttöjen ja -naisten asiaa on ystävystyä heidän kanssaan, ei pahan puhuminen. Mutta ethän sinä siihen pysty, eikä pysy Riikkakaan, omassa vihassanne vain pyöritte. 

Tämä tuhat kertaa! Olen monesti kysynyt, miten kenenkään oikeuksien puolesta taistellaan haukkumalla tätä jonka oikeuksia ollaan puolustamassa? Koskaan en ole saanut tähän vastausta ja me kaikki tiedämme minkä takia.

Viittaat varmaan siihen säkki-kirjoitukseen? Oletko kysynyt yhdeltäkään säkkiin puetulta itseltään, mitä mieltä he säkistään ovat? Kuinka kiva on itse kulkea sen shortseihin pukeutuneen ukkonsa valvomana koko-peittävässä säkissä kesähelteellä? 

Montako kertaa sinä olet kysynyt?

Aaaaa, apua mun aivot hajoo tommoiseen vetelään vasta-argumenttiin! Niin keskenkasvuisen vastaus "no entäs sinä sitten", kaikki käännetään aina muiden syyksi.

Ihan samaa voin sanoa teille. 

Te väitätte, että Riikka puolustaa muslimien oikeuksia, haluaa heille pelkkää hyvää, ja että te olette sen takia Riikan kannattajia. Ette kuitenkaan käyttäydy niin. Miksi tosiaan ette itse kysy, jos kysyminen teidän mielestä auttaa asiaa?

Minä tiedän, etten voi vaikuttaa jokaisen muslimitytön puolesta, mutta voin olla ystävällinen niille, jotka tunnen. Te ette edes yritä, vaan valehtelette suut vaahdoten.  

Ongelma on monimutkainen, ja sen, että niin harvalla kantasuomalaisella on yleensäkään niin hyvää ja avointa kontaktia muslimityttöihin, pitäisi jo puhua omaa hälyttävää kieltänsä siitä miten kulttuurien välissä on jyrkkä näkymätön seinä tältä osin - eikä todellakaan suinkaan kantasuomalaisten aloitteesta.

Monella on ihan luokkakavereina m-tyttöjä. Ihan samanlaisia lapsia he ovat kuin muutkin niin hyvässä kuin myös pahassa. Ei heitä kannata alkaa sääliä tai demonisoida. Jokaista lasta pitäisi kannustaa tulemaan onnelliseksi ihmiseksi sekä opiskelemaan hyödyllisen ammattitutkinnon.

Vierailija
3145/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee olemaan järkytys, kun hallitus ei hajoa ja Purra jatkaa. Alkavat toteuttaa hallitusohjelmassa sovittuja toimia. Joutuu elämäntapatyöttömätkin töihin.

Keitä nämä elämäntapatytöttömät ovat? Listaa ihan ranskalaisin viivoin.

Vierailija
3146/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrahan on ollut Halla-ahon tavoin nuorempana Vihreä. Herää kysymys, onko Purra 15 vuotta sitten äänestänyt vielä Vihreitä...

Vierailija
3147/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat pois tuolta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palkkaakin vetää ihan mukavasti tuollaisesta pas..kanjauhannasta.

Paljonko hän sai palkkaa 15 vuotta sitten, silloin kun kirjoitti noin. Kerro, kun näytät sen tietävän.

Valtionvarainministerinä  ollessaan ei ole paskaa jauhanut.

Taisi olla lompakkoloinen silloin.

Vierailija
3148/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyt syksyllä kun Purra lentää ulos.

Vierailija
3149/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä nämä elämäntapatytöttömät ovat? Listaa ihan ranskalaisin viivoin.

Jokainen itse tykönään sen tietää.

Vierailija
3150/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä nää vassarit saa vapaasti toivoa Purran lasten kuolemaa kenenkään puuttumatta?  Ei ihme, että kannatus ei vaan nouse vaaleissa.

Hei ne oli vaan läppää, samoin kuin se Riikan viesti ihmisten ampumisesta junassa jos hänelle annettaisiin ase. Huumoria.

Otitko kenties itse tuon Riikan kommentin ihan tosissasi? Oletko autisti?

Vastaisitko vihdoinkin kysymykseen, miksi Riikka saa puhua mitä sattuu, mutta muut eivät?

Täytyykö vajota samalle tasolle?

-eri

Eiköhän se ole Riikka, joka tässä on vajonnut, eli käyttäytyy samalla tavalla kuin vihaamansa ihmiset. 

Ei käyttäydy. En jaksa uskoa, että Riikka diggailee erityisemmin pakkoavioliitoista, kunniaväkivallasta jne. Ainakaan jos on hänen ajatuksiaan tulkitseminen.

Niin, voithan sinä vetään keskustelun raiteiltaan häivyttääksesi totuuden. 

Minä puhun siitä, että Riikan mielestä hänellä on oikeus haaveilla ampumisesta junassa. Hänen mielestään hän saa käyttää halventavia nimityksiä ihmisistä. Hän itse myönsi, että kirjoitti noita tekstejään vihaisena ja turhautuneena. 

Saako mustaihoinen kirjoittaa samalaisia juttuja vihaisena ja turhautuneena? Minä olen aivan varma, että jos Riikan mielestä väärän värinen kirjoittaisi niin, hän vaatisi terrorismitutkintaa, vangitsemista ja karkotusta maasta. 

Mutta kyllä minä tiedän, että sinä tulet väittämään, että juuri tuota juttua hän ei kirjoittanut tai että se on irrotettu yhteydestään. 

Mutta jos mustaihoinen olisi kirjoittanut ihan saman tekstin ihan samoissa yhteyksissä, sinä et hyväksyisi sitä eikä Riikka hyväksyisi sitä. 

Joten kysymys edelleen kuuluu: Miksi Riikka (tai kaltaisensa) saavat puhua tavalla, jota eivät muilta hyväksy?

Ei. vaan sinä sun kaverisi haluaa häivyttää keskustelusta sen islamin naisten törkeän kohtelun. Siksi te olette niin raivoissanne, koska teidän mielestänne asiasta ei saa edes keskustella. Koko ajan te olette viemässä tätä aihetta toiseen suuntaan.

Luoja yksin tietää kenen asialla sinäkin olet, mutta et ainakaan musliminaisten 

Voi olla, että joku haluaa häivyttää sen asian, mutta minä en ainakaan. Minusta siitä pitäisi puhua enemmänkin. En kuitenkaan näe, että haluaisin olla persujen joukossa tässä asiassa. Purra ei ole millään tavalla naisten asialla kirjoittaessaan roskapusseista tai käyttäessään muita halventavia sanoja. Ei niissä kommenteissa näy minkäänlainen musliminaisen arvostus. 

Minulla on mm. indonesialaisia ja malesialaisia muslimiystäviä. Paria poikkeusta lukuunottamatta he pukeutuvat täysin länsimaisesti farkkuineen ja t-paitoineen. Nyt olemme jo keski-ikäisiä ja kaikki yliopistokoulutettuja. 

Paras tapa kohentaa muslimityttöjen ja -naisten asiaa on ystävystyä heidän kanssaan, ei pahan puhuminen. Mutta ethän sinä siihen pysty, eikä pysy Riikkakaan, omassa vihassanne vain pyöritte. 

Tämä tuhat kertaa! Olen monesti kysynyt, miten kenenkään oikeuksien puolesta taistellaan haukkumalla tätä jonka oikeuksia ollaan puolustamassa? Koskaan en ole saanut tähän vastausta ja me kaikki tiedämme minkä takia.

Viittaat varmaan siihen säkki-kirjoitukseen? Oletko kysynyt yhdeltäkään säkkiin puetulta itseltään, mitä mieltä he säkistään ovat? Kuinka kiva on itse kulkea sen shortseihin pukeutuneen ukkonsa valvomana koko-peittävässä säkissä kesähelteellä? 

Montako kertaa sinä olet kysynyt?

Aaaaa, apua mun aivot hajoo tommoiseen vetelään vasta-argumenttiin! Niin keskenkasvuisen vastaus "no entäs sinä sitten", kaikki käännetään aina muiden syyksi.

Ihan samaa voin sanoa teille. 

Te väitätte, että Riikka puolustaa muslimien oikeuksia, haluaa heille pelkkää hyvää, ja että te olette sen takia Riikan kannattajia. Ette kuitenkaan käyttäydy niin. Miksi tosiaan ette itse kysy, jos kysyminen teidän mielestä auttaa asiaa?

Minä tiedän, etten voi vaikuttaa jokaisen muslimitytön puolesta, mutta voin olla ystävällinen niille, jotka tunnen. Te ette edes yritä, vaan valehtelette suut vaahdoten.  

Ongelma on monimutkainen, ja sen, että niin harvalla kantasuomalaisella on yleensäkään niin hyvää ja avointa kontaktia muslimityttöihin, pitäisi jo puhua omaa hälyttävää kieltänsä siitä miten kulttuurien välissä on jyrkkä näkymätön seinä tältä osin - eikä todellakaan suinkaan kantasuomalaisten aloitteesta.

Monella on ihan luokkakavereina m-tyttöjä. Ihan samanlaisia lapsia he ovat kuin muutkin niin hyvässä kuin myös pahassa. Ei heitä kannata alkaa sääliä tai demonisoida. Jokaista lasta pitäisi kannustaa tulemaan onnelliseksi ihmiseksi sekä opiskelemaan hyödyllisen ammattitutkinnon.

Ongelma on harvemmin että luokalla on m-tyttöjä, vaan se, että niillä tytöillä on suku joka puuttuu kyllä nopeasti peliin jos tyttö olisi osallistumassa esimerkiksi seksuaalikasvatuksen tunneille. Lisäksi kymmenet, ellei sadat noista tytöistä katoaa pidemmälle "kesälomalle kotimaahan" missä sitten silvotaan ja hoidetaan avioliittoja.

Että mukamas niitä tyttöjä demonisoidaan on vihervasemmistolaisilta raukkamainen väistö. Tiedät itsekin mistä on kyse, mutta olet liian pelkuri sanomaan sen suoraan. Vähättelet silpomista ja järjestettyjä avioliittoja ja heität m-tytöt bussin alle.

Vierailija
3151/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitäisi sanoa, että nettikirjoittelunsa ovat olleet sairaita, rasistisia, ihmisvihamielisiä, perustuslain vastaisia. Ei missään nimessä ajattele enää näin. Pitää antirasistista työtä tärkeänä ja hallituksen sekä koko maan on siihen sitouduttava. Sen sijaan hän on (aluksi sanonut ettei tulisi mieleenkään pyytää anteeksi sitten)sanonut, ettei enää kirjoittaisi näin eikä tekisi näin. Ihmisten kutsumista mustiksi säkeiksi ei suostunut pyytämään anteeksi. Ilmeisesti sen vielä kirjoittaisi uudestaan. Eli ei ole vakuuttavasti irtisanoutunut tuosta nettikirjoitusten ajatusmaailmasta, johon hyvin paljon pisti aitoa itseään likoon. Jos ajatukset ovat vielä samat (kuten vaikuttaa olevan) se tietenkin heijastuu suoraan hänen työnsä jälkeen. Rasismia, ihmisvihaa.

Vierailija
3152/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kaikki suomalaiset blondi söpöliinit Henna Kokkosen kaltaisia ydinfyysikkoja Riikka rasistin sijaan.

Ei auta muu kuin haalia ydinfyysikkoja Somaliasta - jos sinulle siis kelpaavat muutkin kuin blondit söpöliinit.

Vierailija
3153/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on rautaa!

Tämä kohu nostaa persut reilusti ykköseksi seuraavassa gallupissa.

Nyt he saivat kunnolla suomalaisten tietoon ison määrän epäkohtia, silmät alkavat avautua moni kultt tturisuuden ihannoijillakin.

Maassa maan tavalla. Opetetaan suomalaista kulttuuria!

Minä myös tykkään Purrasta. Suorasanainen rohkea politiikko. Maalaisjärkinen ja tuo epäkohtia esille reilusti. Ja ajaa suomalaisten etua. Ei mikään pissis feministi vaan aito rehellinen sisukas suomalainen nainen. Juuri tälläistä poliitiikoa olen kaivannut suomeen. On ylivoimaisesti paras ministeri pitkään aikaan. Toivon vaan että pää kestää tämän kaiken. On hän kyllä osoittanut olevansa kova luu ja sekö vihervasemmistoa ja mediaa ärsyttää. Suosio tulee vaan nousemaan! Ja HYVÄ NIIN!

" Tuo epäkohtia esille reilusti" = kirjoittaa blogiin ja väittää ensin, että ei ole kirjoittanut.

" Maalaisjärkinen" = uhkaa mennä paikallisliikenteen junaan ja a m p u a

🤣

Olet tehnyt oman sanakirjan, omista oletuksistasi syntyneen. Joten ota ihan ittelles vaan.

Me veronamaksajat odotamme vieläkin sitä suomi-ukraina-sanakirjaa, jota varten valtio myönsi Halla-aholle 34 000€. Miksi sitä ei tule, vaikka Halla-aho oli välillä saikulla kuukausikaupalla? 60% venäjän ja ukrainan sanastosta on samankaltaista, luulisi tuon olevan venäjän filologian tohtorille helppo juttu saada aikaan nykytekniikan avulla?

Sitä odotellessa lue jyrkin kaverin Himasen "Sininen Kirja", johon Jyrki Katainen antoi 75 000e. Tuottiko kirjan anti valtiolle edes tuota summaa?

Nauru pidentää ikää. Teoreettisesti ajatellen sen luulisi lisänneen menoja, koska ikääntyneemmistä koituu enemmän sote-menoja.

Sininen kirja maksoi veronmaksajille kylläkin 700 000 euroa.

Vierailija
3154/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kaikki suomalaiset blondi söpöliinit Henna Kokkosen kaltaisia ydinfyysikkoja Riikka rasistin sijaan.

Ei auta muu kuin haalia ydinfyysikkoja Somaliasta - jos sinulle siis kelpaavat muutkin kuin blondit söpöliinit.

Henna on saanut enemmän hyödyllistä aikaan jo 24-vuotiaana kuin Riikka tulee saamaan koko elämässään.

Vierailija
3155/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen pitäisi sanoa, että nettikirjoittelunsa ovat olleet sairaita, rasistisia, ihmisvihamielisiä, perustuslain vastaisia. Ei missään nimessä ajattele enää näin. Pitää antirasistista työtä tärkeänä ja hallituksen sekä koko maan on siihen sitouduttava. Sen sijaan hän on (aluksi sanonut ettei tulisi mieleenkään pyytää anteeksi sitten)sanonut, ettei enää kirjoittaisi näin eikä tekisi näin. Ihmisten kutsumista mustiksi säkeiksi ei suostunut pyytämään anteeksi. Ilmeisesti sen vielä kirjoittaisi uudestaan. Eli ei ole vakuuttavasti irtisanoutunut tuosta nettikirjoitusten ajatusmaailmasta, johon hyvin paljon pisti aitoa itseään likoon. Jos ajatukset ovat vielä samat (kuten vaikuttaa olevan) se tietenkin heijastuu suoraan hänen työnsä jälkeen. Rasismia, ihmisvihaa.

Lindtman on todistetusti heilannut kavereidensa kanssa. Siis aktiivista natsitoimintaa. Hänen pitäisi sanoa että kyseessä on ehdottomasti asia mitä katuu ja mitä ei pidä hyväksyä, muun SDP:n pitäisi erottaa hänet eduskuntaryhmästä ja hänen koko omaisuutensa pitää laittaa takavarikkoon ja luovuttaa juutalaisille antisemitististen rikosten uhreille.

Mikään vähempi ei vakuuta ja homma leimaa sinut ja jokaisen muun vihervasemmistolaisen natsisympatisoijaksi.

Ai, sitten molempien pitää erota ministerin pallilta.

En minä vaadi ministerin eroa, minä vaadin erottamista eduskuntaryhmästä, omaisuuden takavarikointia ja luovuttamista antisemitismin uhreille, ja että jokaista demariäänestäjää leimaa homma koska he eivät vaadi mitään edellämainituista.

Me vaadimme ministerin eroa.

Eli siis ihmisviha ja rasismi on sinulle täysin hyväksyttäviä asioita ja haluat Purran eroavan jostain muusta syystä?

Vierailija
3156/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henna on saanut enemmän hyödyllistä aikaan jo 24-vuotiaana kuin Riikka tulee saamaan koko elämässään.

Henna onkin broileri. Paljonko hänen ohjaajansa on tehnyt gradustaan?

Vierailija
3157/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henna onkin broileri. Paljonko hänen ohjaajansa on tehnyt gradustaan?

Et mitään parempaa saanut. Henna on itseasiassa saavuttanut enemmän hyödyllistä kuin koko hallitus.

Vierailija
3158/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa pienen lapsen äidillä ollut kovasti luppoaikaa, kun on noin paljon ehtinyt nettiin oksentelemaan.

Tuntuu sitä luppoaikaa olevan muillakin, tässäkin ketjussa kohta 150 sivua solvattu yhtä ihmistä, koska häntä pidetään vihapuhujana. Kaksoisstandardit rulettavat!,

Täällä on useita kirjoittajia. Riikka kirjoitti romaanin verran puolessa vuodessa ihan itse.

Oliskohan ollut fiksumpaa kirjoittaa se väikkäri, näin jälkeen päin ajatellen?

Vierailija
3159/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on rautaa!

Tämä kohu nostaa persut reilusti ykköseksi seuraavassa gallupissa.

Nyt he saivat kunnolla suomalaisten tietoon ison määrän epäkohtia, silmät alkavat avautua moni kultt tturisuuden ihannoijillakin.

Maassa maan tavalla. Opetetaan suomalaista kulttuuria!

Minä myös tykkään Purrasta. Suorasanainen rohkea politiikko. Maalaisjärkinen ja tuo epäkohtia esille reilusti. Ja ajaa suomalaisten etua. Ei mikään pissis feministi vaan aito rehellinen sisukas suomalainen nainen. Juuri tälläistä poliitiikoa olen kaivannut suomeen. On ylivoimaisesti paras ministeri pitkään aikaan. Toivon vaan että pää kestää tämän kaiken. On hän kyllä osoittanut olevansa kova luu ja sekö vihervasemmistoa ja mediaa ärsyttää. Suosio tulee vaan nousemaan! Ja HYVÄ NIIN!

Veikkaan, että Riikasta tulee Suomen suosituin poliitikko, ainakin naisten keskuudessa. Hänessä on tietynlaista sitkeyttä ja luonteen lujuutta, josta voi ottaa esimerkkiä kaikki. Ei mene ulkonäkö edellä niinkuin entinen pääministeri. Marinin jälkeen tarvitsemme juuri Riikan kaltaisen päättäjän.

No ei todellakaan tule suosituksi.

Yksikään naistuttavani ja naispuolinen työkaverini ei Purrasta pidä lainkaan. Päinvastoin.

Nainen joka kirjoittaa uhkaavasti, nimittelee ja haukkuu on vastenmielinen.

Olkoon kirjoitukset vanhoja mutta kun ihminen ajattelee edelleen samalla tavalla niin ei sovi useamman naisen ajatusmaailmaan.

Siis ei uskalla myöntää, että äänesti Purraa tuollaisessa seurassa.

Vierailija
3160/4149 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä meit oli? Groomaaja-Ryyd, rasisti-Riikka, raiskari-Putkis, n-ukko-Teukka, kiina-Mika, r y s s y l i-Tomi, salaliitto-Meri, sinisilmä-Mari, QAnon-Huhtis, pyssytohtori-Harhis, pesukarhu-Junnila, v-vaihtaja-Ville, ripuli-Tynkkis, Möykkä-Maukka jne.

Joku vika täytyy olla korvien välissä jos tuollaiselle sakille tahtoo antaa muuta kuin menolipun naapuriin, joka on muuten persulien unelmien maa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme