Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nielurisojen leikkaus proppujen takia

Vierailija
21.07.2023 |

Onko kenellekään julkisella tehty? Kyseessä ei ole edes mitkään pienet proppupallerot vaan sen minkä lie kitapurjeen takana on syvä onkal, josta tursuaa haisevaa bakteerimoskaa, kun jollain lastalla painaa. Välillä täyttyy niin, että nielu on kipeä. Ja tietty hengitys haisee.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä julkisesta mut kyllä mä repisin rahat vaikka mistä jos ois tollanen ongelma ja menisin yksityiselle

Vierailija
2/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pääsi julkisen kautta leikkaukseen vuosia sitten. Oli kyllä yksi elämän parhaimpia tekoja. Siihen jäivät jatkuvasti vaivannut pahanhajuinen hengitys ja joskus esiintynyt pieni lämpöily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä julkisesta mut kyllä mä repisin rahat vaikka mistä jos ois tollanen ongelma ja menisin yksityiselle

no olen kyllä samaa miettinyt. Tämä vaiva on pahentunut ihan vuoden sisään. ap

Vierailija
4/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikattiin julkisella , paikallispuuduksella. Vaivat hävisi , leikkaus itsessään oli "mielenkiintoinen kokemus" : D

Vierailija
5/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on syönyt sulakkeita?

Vierailija
6/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla proppuja tulee jos syön makeisia tai suklaata. Ne kun jätän pois niin aika harvoin tarttee puristella proppuja ulos.

Nielurisojen poistolle pitää olla kunnon syy kun ovat osa immuunijärjestelmää. Jos tulehtuvat niin se on hyvä syy.

Vierailija
7/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin julkisella puolella 60-luvulla. Lienee vieläkin sama systeemi

Vierailija
8/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella leikattiin, mutta siitä on kyllä jo 20 vuotta Ovat saattaneet käytännöt muuttua. Itselläni oli proppujen lisäksi pari angiinaa ennen leikkauslähetettä. Yksi niistä oli täysin kivuton, en olisi tiennyt angiinastani mitään, ellei kaulalle ja niskaan olisi olisi noussut näkyviä patteja, joiden vuoksi menin lääkäriin.

Vierailija
9/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ei ole sekään vaaraton. Nukutus ja mahdollinen toipumisen aikana tapahtuva verenvuoto. Tikkejähän tuonne nieluun ei kai voine laittaa ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme