Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen sterilisaatio sektion yhteydessä

Vierailija
21.07.2023 |

Vaimoni on sanonut useita kertoja minulle että menetti osan haluista ja tuntemuksista yhdynnän aikana sektion ja sterilisaation jälkeen . Sektio oli välttämätön neljännen lapsen kohdalla ja sterilisaatio suunniteltu koska katsoimme että lapsiluku on tässä.

Onko muita jotka ovat kokeneet samat tuntemukset vai oliko vaan ikä jo 35 lähellä vaihdevuosia . Joka tapauksessa 4 kympin kiihkeät vuodet jäi väliin vaikka kuukautiset loppui 50v paikkeilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt itse vasektomiaan?

Vierailija
2/5 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut sterilisaatio millään tavoin minun haluihini. En tiedä voiko sektio vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiosta ei ole kokemusta mutta sterilisaatio vain lisäsi haluja kun tiesi ettei tule raskaaksi.

Vierailija
4/5 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mennyt itse vasektomiaan?

Oli ongelmia raskaudessa ja lääkärit ehdottivat tuota vaimolle kun sektio oli tiedossa ,kuulemma pikku juttu samalla kertaa . Eipä sitten tullut enempää ajateltua asiaa.

Vierailija
5/5 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiot ei vaikuta tuntoaistiin ainakaan millään tavoin eikä kyllä haluihinkaan.

Varmaan se on ikä ja toisilla hormonien vaihtelut vaikuttaa haluihin negatiivisesti ja estrogeenin väheneminen vaikuttaa myös tuntoaistiin jonkun verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme