Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oih kiitos Berner! Taksi keskustasta lentoasemalle 87 euroa!

Vierailija
21.07.2023 |

"EROT taksikyytien hinnoissa olivat suuria. Kalleimmalle matkalle tuli hintaa 87,30 euroa"

"Suurimman summan matkasta veloitti Taksi Helsingin autoksi naamioitunut valetaksi."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009728712.html

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espooseen siis

Vierailija
82/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi media ei tee työtään? Kaivaisi nyt tämän uudistuksen taustat yhtä perusteellisesti kuin Purran nettikirjoitukset! Miksi piti ajaa väkisin läpi täysin päätön uudistus, jonka katastrofaaliset vaikutukset olivat ennalta täysin tiedossa ja josta ei näytä kukaan hyötyvän. Mutta joku hyötyi... mutta kuka ja miten ja kuinka Berner liittyy kuvioon? Media.... hop hop, hommiin !!!

Persuthan tämän uudistuksen mahdollisti hallituksessa ollessaan 😂😂

Mutta Kokoomus runttasi läpi koko taksiuudistuksen. En kannata kumpaakaan puoluetta, mutta taksit ovat loistava esimerkki liberaalista talousajattelusta. Seuraava porvareiden märkä uni on terveydenhuollon yksityistäminen, osakkeen omistajat saavat miljoonatulot ja potilaat kuolevat hoidon puutteeseen kuten vuosia sitten Attendo-skandaalissa nähtiin. Tavoitteena Amerikan malli, joka on läntisen maailman huonoin, tehottomin (teho lasketaan imeväiskuolleisuudella) ja kallein.

Taksiuudistus tuntui sopivan myös persuille kun uudistusta tukivat. Toivottavasti siivoavat nyt omat sotkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain Taksi Helsinkiä jos taksia satun tarvitsemaan. Joskus olen erehtynyt jonkun muun firman kyytiin, jossa kuski ei osaa lukea, kirjoittaa, eikä ymmärrä kuulemaansa. Kirjoitin itse osoitteen navigaattoriin ja pääsin sentään perille.

Vierailija
84/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika villiä touhua.

Vierailija
85/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä kymmeniä kertoja enkä keksi muuta selitystä kuin että se h ,,, a oli lessesipilän salarakas. Niin vailla valvontaa ja täysin tuhrittu koko uudistus oli. Ja kun ensimerkit tuhosta alkoivat olla ilmassa se h ,,, a karkasi pankinjohtaja kai Ruotsiin. Muistan vieläkin kun se selitti uutisissa "loistava mahdollisuus suomalaiselle naiselle". Se h ,,, a ei ole suomalaisuutta nähnytkään.

Vierailija
86/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junalippu 4,10 euroa. Köyhää ei taksien hinnat paljon kiinnosta.

Olen suurituloinen mutta menen lentoasemalla julkisilla Sörnaisista siis bussilla. Taksilla ajelen kun työnantaja maksaa. 

Vierailija
87/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain Taksi Helsinkiä jos taksia satun tarvitsemaan. Joskus olen erehtynyt jonkun muun firman kyytiin, jossa kuski ei osaa lukea, kirjoittaa, eikä ymmärrä kuulemaansa. Kirjoitin itse osoitteen navigaattoriin ja pääsin sentään perille.

Työssä olen silloin tällöin joutunut käyttämään taksia ja silloin valintani on ollut Taksi Helsinki. Käsittääkseni palkkaavat vain suomalaistaustaisia tai ainakin sellaisia on tullut vain vastaan. Hyvä palvelu mielestäni ja siksi valetaksit yrittävät varmasti kopioida.

Vierailija
88/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on kun taksikuski selitti sisään astuessa, että tämä on semmonen herrojen taksi, että maksaa 5e enemmän kuin normaalisti. Veloitti sitten 25e väliltä Viking terminaali Stockmanni. Matkaa kertyy reilu kilometri.

Vierailija
89/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuono taksin kyytiin ei kannata mennä. Ryöstävät ja raiskaavat mutta perille ei pääse. Suosittelen riskin ottajia kantamaan mukaan jotain asetta kun ainakin puukkoa. 

Vierailija
90/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on kun taksikuski selitti sisään astuessa, että tämä on semmonen herrojen taksi, että maksaa 5e enemmän kuin normaalisti. Veloitti sitten 25e väliltä Viking terminaali Stockmanni. Matkaa kertyy reilu kilometri.

Ohjaimissa oli varmaan aito neekkeriorja.

Vierailija
91/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä erinomaista että se Neuvosto-Suomen taksimonopoli tapettiin ja tuotiin kilpailua.

Vierailija
92/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, mikä tämän Bernerin taksiuudistuksen ideana on ollut. Miksi samasta palvelusta pyydetään eri hintoja? Kalleimmat hinnat näyttävät olevan kaikkein epäluotettavimmilla. Mikä tuossa ideassa oikein on ollut takana?

Vierailija
93/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi media ei tee työtään? Kaivaisi nyt tämän uudistuksen taustat yhtä perusteellisesti kuin Purran nettikirjoitukset! Miksi piti ajaa väkisin läpi täysin päätön uudistus, jonka katastrofaaliset vaikutukset olivat ennalta täysin tiedossa ja josta ei näytä kukaan hyötyvän. Mutta joku hyötyi... mutta kuka ja miten ja kuinka Berner liittyy kuvioon? Media.... hop hop, hommiin !!!

Persuthan tämän uudistuksen mahdollisti hallituksessa ollessaan 😂😂

Mutta Kokoomus runttasi läpi koko taksiuudistuksen. En kannata kumpaakaan puoluetta, mutta taksit ovat loistava esimerkki liberaalista talousajattelusta. Seuraava porvareiden märkä uni on terveydenhuollon yksityistäminen, osakkeen omistajat saavat miljoonatulot ja potilaat kuolevat hoidon puutteeseen kuten vuosia sitten Attendo-skandaalissa nähtiin. Tavoitteena Amerikan malli, joka on läntisen maailman huonoin, tehottomin (teho lasketaan imeväiskuolleisuudella) ja kallein.

Taksiuudistus tuntui sopivan myös persuille kun uudistusta tukivat. Toivottavasti siivoavat nyt omat sotkunsa.

Suomessa on runsaasti noita k.yrvänimeväisiä joiden joutaakin kuolla vähän ripeämmin.

Vierailija
94/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa taksi luotettavan firman omalla sovelluksella.

Ei pidä ottaa niitä sattuman varaisia kyytejä, sieltä sun täältä.

Niin. Vanha normaali oli se, että rautatieasemalla, lentokentällä jne saatoit kävellä huoletta jonon ensimmäiseen taksiin, sait turvallisen kyydin ja maksoit kyydistä kohtuullisen hinnan ilman tappelua tai raiskauksen palkoa.

Jännä, että tällaisesta saa nyt vain haaveilla.

Aivan. On vielä kaksi hyvää ja luotettavaa firmaa. Taksi helsinki ja kovalainen. Noita kahta käytän itse. Osaa ajaa ilman neuvomisia ja ovat koteliaita. Molemmat firmat antaa aidosti hyvää palvelua. Omassa kaveripiirissä kaikki käyttää kovalaista tai taksi helsinkiä.

Lähitaksi on ihan yhtä luotettava.

Vierailija
95/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta 87 euroa. Eihän siinä tarvii kuin tehä yksi ajo lentoasemalla ja takas niin päivän voi laittaa halutesssaan pulkkaan. Helppoa rahaa. Kiitos Berner. Alankin tästä taksikuskiksi. No se 35 euroa mitä taksihelsninki maksaa tuosta matkasta on ok, mutta saa olla tarkkana että saa tälläisen taksin.

Vierailija
96/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole matkustanut kertaakaan taksilla Bernerin uudistuksen jälkeen, enkä matkusta.

Vierailija
97/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kannattaa niitä sovelluksia käyttää. Siitä myös kuski näkee minne mennä ilman että kenekään tarvitsee mitään kirjoittaa.

Whim-sovelluksessa oli myös Taksi Helsinki, se on yleensä kallein. Kannattaa niitä hintoja muualtakin katsella.

Vierailija
98/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, mikä tämän Bernerin taksiuudistuksen ideana on ollut. Miksi samasta palvelusta pyydetään eri hintoja? Kalleimmat hinnat näyttävät olevan kaikkein epäluotettavimmilla. Mikä tuossa ideassa oikein on ollut takana?

Niinpä on tämä kumma kun on eri hintoja.

Miten ihmiset osaa käyttää yhtään mitään palveluja tai käydä ostamassa mitään kun eri hinnat näin paljon hämmentää?

Vierailija
99/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berneriä ei ole julkisuudessa nähty. Miksi? 😃

Miksiköhän?

Vierailija
100/139 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi Helsingin autot ovat joko valkoisia tai mustia. Toimittaja valitsi sinisen feikki Taxi Helsingin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi