Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet mökkivaatteet haussa. Suositelkaa hyviä brandejä.

Vierailija
21.07.2023 |

Möksävaatteet pitäisi hankkia. Mitkä ovat hyviä merkkejä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä pitää mökilläkin kauniita ja kivoja vaatteita. Ja myös ne vanhatkin voivat olla sellaisia. Kulahtaneissa, rikkinäisissä ja venyneissä vanuneissa mieleni masentuu.

Vierailija
22/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-collection

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkivaatteiksi perinteisesti käyvät vanhat arkikäytöstä jo poistetut vaatteet. Ei mitään uusia kaupasta.

Vierailija
24/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mökillä pitäisi pukeutua rääsyihin? Eikö voi olla normaaleissa vaatteissa? Mekoissa, farkuissa, t-paidoissa, shortseissa, huppareissa, verkkareissa, samoissa mitä kaupungissakin?

Vierailija
25/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedo

Vierailija
26/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäalesta lippikset ja hatut, niille on käyttöä.

Vierailija
27/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritillä on rentoja, kivoja kesävaatteita

Vierailija
28/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä voi pukeutua ihan miten haluaa, joten jos käytät muualla jotain tiettyjä merkkejä, varmaan voit käyttää niitä myös mökillä.

Vierailija
29/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mökillä pitäisi pukeutua rääsyihin? Eikö voi olla normaaleissa vaatteissa? Mekoissa, farkuissa, t-paidoissa, shortseissa, huppareissa, verkkareissa, samoissa mitä kaupungissakin?

Miksi mökillä pitäisi pukeutua? Alasti on parasta ja rennointa.

Vierailija
30/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mökillä 7 vuotta sitten kuolleen enoni tuulipuvun takkia, se sopii hyvin isäni vanhoihin kumppareihin.

Vierailija
31/31 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkivaatteiksi perinteisesti käyvät vanhat arkikäytöstä jo poistetut vaatteet. Ei mitään uusia kaupasta.

Sinänsä juu, ei siellä ainakaan päätään trendeillä kannata vaivata. Toisaalta jos joskus pitää jonkin sortin illanistujaisia tms niin itse olen tykännyt että kesällä on joku kiva kesämekko. Mekkoa ei suinkaan tarvitse joka kaudelle uutta ostaa, itseäni palvelee isotätini ihastuttava vintage-mekko 50-luvulta.

Sitten toisaalta olen ehdottomasti sitä mieltä, että työ/eräilyvaatteet on oltava toimivia ja ehjiä. Vuotava sadetakki on hemmetin ikävä, nykykumppareita saa höyhenenkevyinä, ja merinovillakerrasto on paljon mukavampi kuin muhia nyppyyntyneessä akryylivillapaidassa jota ei kehtaa enää ihmisten ilmoilla pitää. Itse kuitenkin menen mökille myös luonnossa liikkumisen vuoksi, koen että pieni rahallinen panostus, jotta niistä rahassa mittaamattomissa kokemuksissa voi keskittyä olennaiseen, ei ole huono sijoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän