Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko pannut lintutornissa? Bongailen lintuja ja aina tuo ajatus tulee mieleen?

Vierailija
21.07.2023 |

Että onkohan täällä bongatu muutakin kun lintusia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhön ihmiset nyt paneskele ihan missä tahansa, missä se edes jotenkin on mahdollista. Metrossakin on tullut nähtyä.

Vierailija
42/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan seurustelumma alkuvuosilta kun olimme Torron lintutornissa. Oli kaunis keväinen auringonpaisteinen päivä ja emme nähneet tornista käsin ketään muita lähistöllä. Naiseni halusi panna tornissa ja itsellänikin seisoi kun oltiin kihnattu toisiamme katsellen maisemia. Ensin kaidetta vasten ja sitten mentiin suojaan rappusten taakse. Tuntui kyllä niin hyvälle ja kiihottavalta ettei pystytty olemaan hiljaa. Kun olimme saaneet orkun niin aloimme kuulla alhaalta ääniä. Näimme yhden nuoren pariskunnan tulevan tornia kohden ja äkkiä vaateet päälle ja muinamiehinä katsomaan maisemia. Pariskunta aivan varmasti kuuli panoäänemme kun he eivät tulleet ylätasanteelle asti vaan jäivät alemmas. Emme jääneet seuraamaan heitä. Mistä tietää vaikka olisivat innostuneet äänistämme ja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nykyisen puolisoni kanssa luullakseni vuoden 2000 kesällä 

Vierailija
44/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin panna lintutornissa! Mistäs löytäisi kivan bongarimiehen?

Välillä muutenkin haaveilen luontoretkellä, että vaikka notskipaikalla tapaisi jonkun komistuksen, ja sitten voitaisiin vähän lempiä puuta vasten. 

Vierailija
45/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itselläni on kovin likainen mielikuvitus, mutta lintutorneissa ei ole tullut seksi mieleen. Lähellämme on kaksi lintutornia ja välillä niissä tulee käytyä lasten kanssa eväsretkillä.

Jotenkin nuo tornit ovat harvinaisen epäseksikkäitä paikkoja. Näkymätkään eivät ole omaan mieleen, kun noissa ympärillä kosteikkoja, jotka ovat rumia, mutta varmaankin hyviä lintujen bongaukseen.

Vierailija
46/49 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa saisin panna ees jossain!

Vierailija
47/49 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nykyisen puolisoni kanssa luullakseni vuoden 2000 kesällä 

Luulit puolisoksi, vai luulit v2000?? Se oli naapurin Pate v 2010! Muistan hyvin tuon tapauksen, olit koko kylän kovin vähän aikaa! Vaikka saatan toki muistaa väärinkin, jos se olikin näkötorni?

Vierailija
48/49 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten,

Nuori, viaton tyttö ja häntä huomattavasti vanhempi, kokenut mies...elämäni yksi parhaimpia seksikokemuksia. Kaatosateessa, jokin ressunkulma vähän suojana. Orkku, orkun jälkeen; tavalla tai toisella tuotettuna...Nauroin, itkin, huusin...

Vierailija
49/49 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn bongaamassa lintuja. Samalla minulle tulee hyvä tilaisuus harrastaa seksiä vieraan naisen kanssa. Minulla on joitain huikeita kokemuksia, kun olen pannut naista lintutornissa. Ikävä vain, että nyt on jo kylmät ilmat, niin tulee helposti nussittaessa kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme