Ootko pannut lintutornissa? Bongailen lintuja ja aina tuo ajatus tulee mieleen?
Että onkohan täällä bongatu muutakin kun lintusia?
Kommentit (49)
Muistan seurustelumma alkuvuosilta kun olimme Torron lintutornissa. Oli kaunis keväinen auringonpaisteinen päivä ja emme nähneet tornista käsin ketään muita lähistöllä. Naiseni halusi panna tornissa ja itsellänikin seisoi kun oltiin kihnattu toisiamme katsellen maisemia. Ensin kaidetta vasten ja sitten mentiin suojaan rappusten taakse. Tuntui kyllä niin hyvälle ja kiihottavalta ettei pystytty olemaan hiljaa. Kun olimme saaneet orkun niin aloimme kuulla alhaalta ääniä. Näimme yhden nuoren pariskunnan tulevan tornia kohden ja äkkiä vaateet päälle ja muinamiehinä katsomaan maisemia. Pariskunta aivan varmasti kuuli panoäänemme kun he eivät tulleet ylätasanteelle asti vaan jäivät alemmas. Emme jääneet seuraamaan heitä. Mistä tietää vaikka olisivat innostuneet äänistämme ja.
Olen. Nykyisen puolisoni kanssa luullakseni vuoden 2000 kesällä
Minäkin haluaisin panna lintutornissa! Mistäs löytäisi kivan bongarimiehen?
Välillä muutenkin haaveilen luontoretkellä, että vaikka notskipaikalla tapaisi jonkun komistuksen, ja sitten voitaisiin vähän lempiä puuta vasten.
Yleensä itselläni on kovin likainen mielikuvitus, mutta lintutorneissa ei ole tullut seksi mieleen. Lähellämme on kaksi lintutornia ja välillä niissä tulee käytyä lasten kanssa eväsretkillä.
Jotenkin nuo tornit ovat harvinaisen epäseksikkäitä paikkoja. Näkymätkään eivät ole omaan mieleen, kun noissa ympärillä kosteikkoja, jotka ovat rumia, mutta varmaankin hyviä lintujen bongaukseen.
Voi kunpa saisin panna ees jossain!
Vierailija kirjoitti:
Olen. Nykyisen puolisoni kanssa luullakseni vuoden 2000 kesällä
Luulit puolisoksi, vai luulit v2000?? Se oli naapurin Pate v 2010! Muistan hyvin tuon tapauksen, olit koko kylän kovin vähän aikaa! Vaikka saatan toki muistaa väärinkin, jos se olikin näkötorni?
Vuosia sitten,
Nuori, viaton tyttö ja häntä huomattavasti vanhempi, kokenut mies...elämäni yksi parhaimpia seksikokemuksia. Kaatosateessa, jokin ressunkulma vähän suojana. Orkku, orkun jälkeen; tavalla tai toisella tuotettuna...Nauroin, itkin, huusin...
Käyn bongaamassa lintuja. Samalla minulle tulee hyvä tilaisuus harrastaa seksiä vieraan naisen kanssa. Minulla on joitain huikeita kokemuksia, kun olen pannut naista lintutornissa. Ikävä vain, että nyt on jo kylmät ilmat, niin tulee helposti nussittaessa kylmä.
Eiköhön ihmiset nyt paneskele ihan missä tahansa, missä se edes jotenkin on mahdollista. Metrossakin on tullut nähtyä.