Ootko pannut lintutornissa? Bongailen lintuja ja aina tuo ajatus tulee mieleen?
Että onkohan täällä bongatu muutakin kun lintusia?
Kommentit (49)
Panttin rajusti ,lintutorni kaatui munat meni rikki ja nakki poikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut neljä kertaa lintutornissa ja lukuisia kertoja harrastanut jotain yhdyntää "köykäisempää" seksiä. Miehet ovat vaihtuneet, mutta lintuharrastus pysynyt. Kiva tutustuttaa aina uusia miehiä lajin pariin.
Missä päin maailmaa? Voisit tulla nussii minua lintutornille.
En ole, mutta en sulje ajatusta poiskaan.
olen pannut taukopaikan halkoliiterissä
Kohtasin vaalean naisen ja panin sitä kaksikin kertaa pellolla olevassa ladossa.
Noita torninvaltauspäiviä olen koittanut välttää
Olen masturboinut jonkun kerran lintutorneissa. Siemensyöksyn lentoa kaiteen yli kohti maata on kiva katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kohtasin vaalean naisen ja panin sitä kaksikin kertaa pellolla olevassa ladossa.
Lato ja lintutorni ovatkin melkein sama asia, mutta ei kuitenkaan ihan.
Harrastan lintujen bongausta. Ja paneminenkin on mukavaa luonnon helmassa.
Kyllä pari kertaa tullu pantua tornissa
Tekee kyllä mieli panna lintutornissa, mutta pelkään, että joku yllättää kesken seksin.
Yhdynnässä olin 1997 lintutornissa, kylmä taisi olla
En lintutornissa, mutta Aavasaksan näköalatornissa olen.
Vierailija kirjoitti:
No yhdyntää ei olla tornissa suoritettu, mutta viime syksynä otin mieheltä suihin näköalatornissa. Käytiin katsastamassa uusi hieno torni, joka oli rakennettu keväällä tänne lähelle, eikä siellä illalla ollut enää muita paikalla. Miehenkin kieli kävi kyllä sen jälkeen tekemässä vastapalveluksia.
Ai se olit sinä?? Meitä oli kaikki kylän vanhimmat katsomassa mitä siellä tornissa puuhataan? Varmaan naapuripitäjässäkin näkivät saman!
Kävin lintutornissa.Siellä oli naisten alushousut. Keneltäkähän ne oli sinne jäänyt? Olikohan jo tutullut yllätetyksi?
Haluan lintutornissa aina sitä tunnetta joka levittää varpaita jäykistää kaikki vartalon lihakset ja lopuksi stimoloidenrentouttaa koko kehoni vaikka haluaisin lintutornissa nähdä toisen samoin ajattelevan ja harrastaa seksiä jonka päätteeksi janota lisää sitä tunnetta joka jäykistää.. Sitä haluan lintutornissa aina.
*Suosittelen* - (Kokeileminen kun ei maksa mitään)
'Lintutorneilla aina'
Vuorenpeikon näkötornissa Iitissä oon pannut naisystävän kanssa toisilla treffeillä. Hurjan näkönen rakennelma. Ylös asti päästyä hän sanoi että olis ihana nussia täällä. No niin tehtiin. Takaapäin ja nopeasti. Sen perään hän totesi että aikoo kusta vielä alas sieltä. Onnistuihan sekin myötätuuleen pyllistellen.
Kyllä. Ei lopulta mitenkään erityisen hauskaa yrittää nussia kun on hyttysiä persuksissa ja vaatteet puoliksi päällä.
Kokemus silti sekin.
Lintutorneissa homoillaan säännöllisesti.
Kannattaisikohan vaihtaa harrastus sellaiseen jossa tapaakin naisia ettei tarvitse tyytyä vaan katselemaan pesää.
Sitäkin vain etäältä kiikareilla ja siinäkin on jonkun toisen munat.
Olen pannut neljä kertaa lintutornissa ja lukuisia kertoja harrastanut jotain yhdyntää "köykäisempää" seksiä. Miehet ovat vaihtuneet, mutta lintuharrastus pysynyt. Kiva tutustuttaa aina uusia miehiä lajin pariin.