Viikonlopuksi naisystävän vanhempien mökille vieraaksi. Ovat ostaneet ruuat valmiiksi. Kannattaako viedä jotain tuliaisia ja mitä?
hänen äiti ei ainakaan käytä alkoholia sairauden vuoksi. Ruokaa on ostettuna siellä jo. Onko kohteliasta viedä jotain mennessä ja mikä on sopiva vieminen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Rouvalle kukkia ja mansikoita pieni rasia. Isännälle riittää lämmin käden puristus.
Tiedätkö mistä tähän on päädytty? Siksi kun siellä mökillä appiukko ja sulhaspoika käy kerran näytösluonteisesti pilkkomassa polttopuita puoli tuntia ja ai niin, sauna pesän raskaan ja vaativan sytyyksenkin hoitavat. Loppuajan istuvat sohvalla kaljoittelemassa ja läpättämässä ja katsomassa televisiota samalla kun naisväen työleiri pyörii 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria, strap-oni ja parit anaalitapit matkaan mukaan niin kaikki on tyytyväisiä.
Minkälainen ääliö kirjoittaa tällaisen kommentin ja miksi? Ennen viuhahdettiin puskasta beigessä trenssissä kikkeli heiluen mutta nyt on tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on kohteliasta ja huomaavaista viedä tuliainen, mutta voitko kysyä tyttöystävältä mikä ois järkevää?
Voi olla tosi vanhanaikaista viedä kahvipaketti tai toinenkin, mutta se on taatusti neutraali ja hyödyllinen tuliainen, Jopa minä pelkästään teetä juovana ihmisen ilahdun kahvipaketista, sillä onpahan sitten mistä keittää vieraille jatkossakin.
Kannattaa ostaa sitten jotain ihan kunnollista eli vaikka presidenttiä. Ei mitään kultakatriinoita. Ja se kannattaa kahvin kohdallakin tarkistaa, keittävätkö keittimellä vai onko kahvipannu käytössä.
Yksi vanhempi ystävämies tuo aina meillä käydessään kahvipaketin, mutta suodatinkahvia niin eihän sitä voi käyttää, kun käytössä vain kahvipannu. Olen sitten vienyt vanhemmille tai lapselle tai jollekin niitä kahveja.
Voi käyttää suodatinkahvia pannukahvina ja vastoinpäin. Jotkut erikoisemmat säilykkeet ja suklaa ovat hyviä tuliaisia ja alkoholi niille, joille se ei ole ongelma. Jos otat itseäsi varten jotain mukaan, niin ota sen verran, että muillekin tarvittaessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on kohteliasta ja huomaavaista viedä tuliainen, mutta voitko kysyä tyttöystävältä mikä ois järkevää?
Voi olla tosi vanhanaikaista viedä kahvipaketti tai toinenkin, mutta se on taatusti neutraali ja hyödyllinen tuliainen, Jopa minä pelkästään teetä juovana ihmisen ilahdun kahvipaketista, sillä onpahan sitten mistä keittää vieraille jatkossakin.
Kannattaa ostaa sitten jotain ihan kunnollista eli vaikka presidenttiä. Ei mitään kultakatriinoita. Ja se kannattaa kahvin kohdallakin tarkistaa, keittävätkö keittimellä vai onko kahvipannu käytössä.
Yksi vanhempi ystävämies tuo aina meillä käydessään kahvipaketin, mutta suodatinkahvia niin eihän sitä voi käyttää, kun käytössä vain kahvipannu. Olen sitten vienyt vanhemmille tai lapselle tai jollekin niitä kahveja.
Mikä estää suodatinkahvin käyttämäistä kahvinkeittoon, jos keittää kahvipannulla hellalla?
Kun perittiin mökki saatiin lahjaksi saunakiuluja ja kauhoja valtava määrä. Niitä kun ei kuitenkaan tarvitse kuin 1 per sauna.
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mukaan parasta mitä voi viedä on jättipaali paskapaperia.
Ja servettejä...
Jotain hyvää makkaraa ja iso köntti lihaa. Se "ruoat on valmiina" on niin venyvä käsite, jotkut syövät niin vähän ja ajattelevat muidenkin pärjäävän samalla määrällä.
Kannattais varmaan jutella sen naisen kans et mitä viedään tai viet.
Minun äiti ilahtuisi kahvipaketista, isä viinipullosta.
Itse veisin kahvipaketin jos en ole varma mitä viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja servettejä...
Servetit säilyy ja kuuluhan niitä, kunnon yhteisiä ruokailuja ja vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais varmaan jutella sen naisen kans et mitä viedään tai viet.
On sitä mieltä että ei tarvitsisi tuomisia
Minä vein unkarinsyreenin taimen. Siinä tuli heti yhteistä tekemistä ja juttelemista, kun mietimme vajaan metrin mittaiselle taimelle sopivinta paikkaa ja yhdessä istutimme sen.
Ota kaljaa ja makkaraa itsellesi ainakin, ei siellä kuitenkaan ole kunnon syömistä eikä juomista
Naisystävä muuttui kommenteissa tyttöystäväksi.