Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle kävi jotain outoa. Heräsin siihen, kun kuulin päässäni/vieressäni miehen yskäisyn. Ajattelin, että nyt on jokin vialla läheiselläni. Totta oli.

Vierailija
20.07.2023 |

Muutama päivä sitten minä oikein heräsin selvästi siihen, että mies yskäisee aivan minun lähelläni.
Se kuului kuin pääni sisältä ja kovaa.
Havahduin enkä ole moista kokenut. Tuli heti tunne, että nyt isoisällä tai isällä ei ole kaikki kunnossa.
Heti tuli mieleen, että jompi kumpi.

En kuitenkaan jaksanut reagoida vaan ajattelin, että oli omaa höpinää. Se selvä yskäisy kyllä häiritsi, vähän kuin se olisi tosiaan tullut minusta tai kaikunut. En osaa selittää.

Seuraavana päivänä kuulin isäni sairastuneen, joutui sairaalaan. Hän oli ensimmäinen joka minulle sairastumisestaan kertoi. Osasin jo ennakoida.

Jännä. Ei ole moista tapahtunut ennen.

Onko muilla vastaavista tapahtumista kokemuksia jaettavana?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä ihmettelin yksi päivä, miksi mulle tuli aivan järkyttävän huono olo kesken ruoanlaiton. Se meni ohi nopeasti, mutta jäi vaivaamaan ja ahdistamaan.

Muutamaa tuntia myöhemmin äiti soitti, että isä on saanut sydänkohtauksen ja on tehohoidossa, ennuste on huono. Isä ei siis selviytynyt tuosta, kuoli muutamaa päivää myöhemmin. En ollut juuri kuolinhetkellä paikalla sairaalassa, mutta sillä hetkellä tunsin oudon tunteen jota en osaa selittää. Vähän sellainen olo, että tiesin isäni saaneen rauhan.

Vierailija
2/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä heräilen tollasiin, mutta pakko sen on olla minä itse joka on äännellyt. Tuntuu vaan joskus että se on joku muu.

Vierailija
4/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväällä ihmettelin yksi päivä, miksi mulle tuli aivan järkyttävän huono olo kesken ruoanlaiton. Se meni ohi nopeasti, mutta jäi vaivaamaan ja ahdistamaan.

Muutamaa tuntia myöhemmin äiti soitti, että isä on saanut sydänkohtauksen ja on tehohoidossa, ennuste on huono. Isä ei siis selviytynyt tuosta, kuoli muutamaa päivää myöhemmin. En ollut juuri kuolinhetkellä paikalla sairaalassa, mutta sillä hetkellä tunsin oudon tunteen jota en osaa selittää. Vähän sellainen olo, että tiesin isäni saaneen rauhan.

Otan osaa. Kiitos kun jaoit tämän.

Erikoisia asioita nämä. Tavallaan lohduttavia.

Tuo yskäisy johon heräsin, oli raskaan kuuloinen, sellainen voimaton yskähdys, jonka kuulin kovaa "pääni sisällä". Ymmärsin heti, ettei yskijällä ollut kaikki hyvin. Oli niin raskas.

Samantien mietin, että voi ei, onkohan isoisä tai isä kunnossa ja tosiaan heti seuraavana päivänä isäni soitti todella huonossa kunnossa, on nyt sairaalassa. Toivottavasti hän tokenee

Ap

Vierailija
5/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä heräilen tollasiin, mutta pakko sen on olla minä itse joka on äännellyt. Tuntuu vaan joskus että se on joku muu.

Tiesin heti etten ollut minä itse. Sanoinkin itselleni siinä, että tuo en ollut minä. Se tuli tosiaan kovaa tajuntaan jostain hyvin "läheltä" mutta ei minusta. Havahduin heti hereille. Vastaavaa ei ole tapahtunut. Oli niin selkeä.

Ap

Vierailija
6/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äkillistä kuolemaa edeltävänä iltana olin surullinen ja itkin, oli sellainen paha mieli. Tiesin että liittyy äitiin,mutten muuta.

Äitini kuoli seuraavana aamuna. Alle 60 vuotiaana.

Kuoleman jälkeen olin rauhallinen. Olin tavallaan surrut asiaa tarkemmin tietämättä etukäteen.

Vierailija
7/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, koin melkein samanlaisen tilanteen muutama päivä sitten, mutta ilman jatkotapahtumia: Nukuin ja havahduin siihen, että miehen ääni sanoi makuuhuoneen ovelta moi. Säikähdin kovin, sillä asun yksin poikani ollessa armeijassa. Ääni oli erittäin selkeä ja syvä, mitään erehtymisen mahdollisuutta ei ollut. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
8/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ekassa asunnossani yksin ja olin ekassa työpaikassa. Heräsin eräänä arkiaamuna äitini ääneen joka huolestuneena huudahti nimeni aivan kuin korvaani. Heräsin ja katsoin kelloa olin sammuttanut kellon ja nukkunut uudelleen, aikaa oli vain pukea ja lähteä suoraan töihin ja ehdinkin juuri ennen pomoani. Ihmettelen vielä vuosia myöhemmin tapausta.

Vierailija
9/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on muutama hmm outo tapahtuma:

1) herätyskello herätti. Läppäsin sen heti kiinni ja samalla mieleeni pullahti ajatus: mun pitäs jäädä sänkyyn. No ei sitä voinut. Pakko oli mennä töihin. Työpäivä oli kaamea alusta loppuun. Mä en tehny kuin mokia mokien jälkeen.

2) eräässä työhönottohaastattelussa tuli ihan puskista ajatus: toi on raskaana. Ja heti perään: puol vuotta ja se ei oo täällä enää (työpaikalla siis). Koskaan ennen en ollut tavannut ko ihmistä!! Sain sitten toisen työn samassa firmassa ja se muija oli äitiyslomalla puolen vuoden päästä.

3) yhdessä soveltuvuuskokeessa olin minä ja kaks muuta. Taas yhtäkkiä tulee ajatus: toi muija saa tän paikan. Heti ajattelin perään, että mistä mä sen voin tietää. No, se sen paikan kuiteski sai.

4) etsin yhden radiokanavan sivuilta yllätystä poikaystävälle. Huomasin, että niillä on myös muutamat arpajaiset, joten päätin osallistua niihin. Kun täytin eläintarha-aiheista lomaketta, niin tuli sellainen olo, että tämä. Voitin liput.

Vierailija
10/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, koin melkein samanlaisen tilanteen muutama päivä sitten, mutta ilman jatkotapahtumia: Nukuin ja havahduin siihen, että miehen ääni sanoi makuuhuoneen ovelta moi. Säikähdin kovin, sillä asun yksin poikani ollessa armeijassa. Ääni oli erittäin selkeä ja syvä, mitään erehtymisen mahdollisuutta ei ollut. Vieläkin puistattaa.

Olet puutteessa.

Vierailija
11/32 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena. Olin jo vuoteessa illalla ja yhtäkkiä alkoi ahdistaa henkeä. Avasin ikkunan ja haukoin happea

Isäni kuoli samana iltana/yönä. Saattoi olla sama hetki kun henkeäni ahdisti :(

Vierailija
12/32 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä henkimaailma viestii juurikin äänillä joilla ei näytä olevan lähdettä. "Ovikello" tai "puhelin" on lupa saada yhteys. Sanoja, unialauseita. Voivat myös pelotella jysähdyksin ja ns. unihalvauksella. Mielestäni unihalvaukset ovat henkien puuhia, etenkin herkät ihmiset joutuvat niiden saaliiksi ja eroon päästäkseen täytyy kasvattaa rakkauden tunnetta. Se on olemuksen taso, joka on suojataso ja sitten korkeammat henget saavat yhteyden. Kun harjoittelette, huomaatte että rakkauden tunnetta voi lisätä. Sydämen energiakenttä yltää laajasti ympärillemme, videolla kuvaus.

On tutkittu että rakastavia ajatuksia ajatteleva ihminen muuttaa jopa omaa DNA:taan, joten se vaikuttaa terveyteemme myös. Kokeessa vihan tunteet sen sijaan supistivat DNA:ta. On vielä järkyttävän paljon kaikkea energiapuolella mitä emme ymmärrä...

Vierailija
13/32 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/32 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedio tässä meediohuoneelta moi! kirjoitti:

Kyllä henkimaailma viestii juurikin äänillä joilla ei näytä olevan lähdettä. "Ovikello" tai "puhelin" on lupa saada yhteys. Sanoja, unialauseita. Voivat myös pelotella jysähdyksin ja ns. unihalvauksella. Mielestäni unihalvaukset ovat henkien puuhia, etenkin herkät ihmiset joutuvat niiden saaliiksi ja eroon päästäkseen täytyy kasvattaa rakkauden tunnetta. Se on olemuksen taso, joka on suojataso ja sitten korkeammat henget saavat yhteyden. Kun harjoittelette, huomaatte että rakkauden tunnetta voi lisätä. Sydämen energiakenttä yltää laajasti ympärillemme, videolla kuvaus.

On tutkittu että rakastavia ajatuksia ajatteleva ihminen muuttaa jopa omaa DNA:taan, joten se vaikuttaa terveyteemme myös. Kokeessa vihan tunteet sen sijaan supistivat DNA:ta. On vielä järkyttävän paljon kaikkea energiapuolella mitä emme ymmärrä...

Jessus mitä p.skaa. Itse olen monesti herännyt 'ovikellon', 'puhelimen' tai 'jonkun vieraan' ääneen. Eivät ne mitään ole merkinneet. Ne ovat samanlaisia unia kuin kaikki muutkin, mutta aamulla kun uni on jo kevytt, ne voivat herättää.

Vierailija
15/32 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin vielä omia kokemuksia kerrottavana? :)

Vierailija
16/32 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus mitä p.skaa. Itse olen monesti herännyt 'ovikellon', 'puhelimen' tai 'jonkun vieraan' ääneen. Eivät ne mitään ole merkinneet. Ne ovat samanlaisia unia kuin kaikki muutkin, mutta aamulla kun uni on jo kevytt, ne voivat herättää.

Et voi väittää että kaikki kokevat kuten sinä. Halusit silti ottaa toiselta jotain kokemusta pois, joka on hänen, ei sinun. Miksi kadehdit?

Vierailija
17/32 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi väittää että kaikki kokevat kuten sinä. Halusit silti ottaa toiselta jotain kokemusta pois, joka on hänen, ei sinun. Miksi kadehdit?

Vai kadehdin? 🤣🤣🤣. Tunne on ihan muu. Enkä tosiaan ole ottamassa mitään pois keneltäkään, jokainen saa puolestani pitää harhakuvitelmansa. Olisi kylläkin hyvä, jos toisia herkkäuskoisia ei houkuteltaisi uskomaan näihin hömppäjuttuihin.

18/32 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä tulee jotain pieniä "hohtoja".

Yks mieleenjääneimmistä oli se, kun ajelin töistä kotiin, niin yhtäkkiä tuli sellainen olo, että nyt pitää ajella varovasti, täs on nyt ihan kohta joku kolari tai muuta vaaraa. No, ei ollut. Mutta seuraavana aamuna luin netistä, että juuri siinä kohdassa oli aamulla ollut kolari, ja yksi kuollut.

Vierailija
19/32 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up