Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ADHD ja impulssikontrollin kanssa ongelmia. Joskus olen sanonut asioita, pahojakin, joita en tarkoita

Vierailija
20.07.2023 |

Niitä on sitten käytetty minua vastaan pitkin elämääni. Pahimmillaan älykkäät ihmiset ovat osanneet minua jopa provosoida käyttämään karkeaa kieltä.

Olenko paha ihminen kun en osaa aina hillitä itseäni? Onko minulla oikeus elää?

Osaako kukaan ymmärtää minua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ala ministeriksi niin kaikki hyvin

Vierailija
2/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua ymmärtää. olet kohta kanseloitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
4/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on erilaisia ongelmia sosiaalisissa kanssakäymisissä. Jos tahallaan provosoi niin sit on ansainnut ilkeät sanat.

Vierailija
6/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on erilaisia ongelmia sosiaalisissa kanssakäymisissä. Jos tahallaan provosoi niin sit on ansainnut ilkeät sanat.

Eli se tumma mies ansaitsi Purran rasistiset sanat?

Vierailija
7/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Saatan töksäytellä sanomiseni suoraan ja olen saanut kuulla siitä. En voi sille mitään, että ehdin kysyä tai kommentoida välillä turhankin suoraviivaisesti asioita. Jos lisäisin muutamia asian nätimmin muotoilevua sanoja, ulosantini ei olisi niin karua. Karuus korostuu seurassa, jossa koen, että minua vähätellään tai minua ei kuunnella ja tilanne on jatkunut pitkään.

Pidän itse enemmän kirjallisesta (sposti/wa) kommunikoinnista, koska viestejä lukiessa sitä töksäytystä on helpompi säädellä. On aikaa enemmän miettiä mitä kirjoittaa tai jopa tilanteesta riippuen lykätä seuraavaan päivään, jolloin ajattelu/viestin saama reaktio on järkevämmissä mitoissa.

En pidä siitä, että minulla on ADHD, mutta silti minulla ja myös sinulla, ap, on oikeus elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä