Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannassa TAAS virheellinen kirjaus! Miten näitä saa oikein oiottua ja onko pakko keksiä asioita, joita ihminen ei ole kertonut?

Vierailija
20.07.2023 |

Siis taas on aivan puutaheinää laitettu Kantaan. Mietin jo, että vaarantaako tämmöinen potilasturvallisuuden ja keneen pitää olla yhteydessä? On kirjattu asioita todeksi, mitä minulta ei ole edes kysytty ja joihin löytyy kyllä aivan päinvastaiset vastukset, jos henkilö olisi vaikka sieltä Kannasta omaa historiaani ja tehtyjä tutkimuksia selannut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esimerkki

Vierailija
2/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa oiottua ainakin jos pyynnön tekee nopeasti (kirjausta voi muokata vain sen tehnyt lääkäri ja ainakin julkisella eivät ole usein kauaa samassa työpaikassa.) Että vaadit oikaisuja rohkeasti vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luki kerran että "ollut 6 viikkoa raittiina", kun olin ollut raittiina 6 vuotta. Sen verran oli veemäinen lääkäri että en ihmettelisi vaikka olisi tehnyt tahallaan. Mulla oli siis umpisuoli tulehtunut ja kyseinen törppö yritti saada kivusta psykosomaattisen, ehkä harmistui kun pidin puoleni

Vierailija
4/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla nauhuri, josta kirjoittaa asiat ylös, eikä vain päästä keksittyjä/muistettuja asioita Kantaan kirjoitettuna. Ei niiden lääkäreiden muistiin voi luottaa.

Vierailija
5/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla nauhuri, josta kirjoittaa asiat ylös, eikä vain päästä keksittyjä/muistettuja asioita Kantaan kirjoitettuna. Ei niiden lääkäreiden muistiin voi luottaa.

Pitänee potilaan/asiakkaan itse nauhoittaa keskustelut todistusaineistoa myöhemmälle

Vierailija
6/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkki

Oli laitettu, että eräitä tutkimuksia ei ole tehty, vaikka ne on tehty ja moneen kertaan jo aiemmin. Kukaan ei myöskään tästä kysynyt mitään, kun varasin aikaa. Sen takia en ymmärrä, miksi sinne on pitänyt laittaa. Ap

Vierailija
7/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa käyntikirjauksessa on virheitä vaikka kuinka yritän esittää asian selkeästi ja lyhyesti ja samoja asioita toistaen. Miksi miksi miksi? Eikö ne kuuntele vai eikö ne usko.

Vierailija
8/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin netistä muutama vuosi sitten äänityslaitteen joka näyttää povariin laitettuna kynältä. On jo ollut hyödyllinen esim. keskusteluissa esimiehen kanssa.

Vierailija
9/9 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkki

Oli laitettu, että eräitä tutkimuksia ei ole tehty, vaikka ne on tehty ja moneen kertaan jo aiemmin. Kukaan ei myöskään tästä kysynyt mitään, kun varasin aikaa. Sen takia en ymmärrä, miksi sinne on pitänyt laittaa. Ap

Lääkärit ei aina ole kauhean hyviä käyttämään kantaa. Se voi olla, että se ei ole löytänyt tutkimustuloksia ja siksi on kirjannut ettei niitä ole. Mullekin kerran yksi sanoi, ettei löydä tuloksia ja jatkoi etsimistä vasta kun sanoin, että itse ne ainakin näen omakannassa. Onko vika sitten lääkärissä vai järjestelmässä, en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi