Eikö naisia nolota takaapäin
asennossa, kun mies samalla kun höylää voi vilkuilla sitä toistakin reikää, tarkoitan b-aukkoa? T.yksi ihmettelijämies.
Kommentit (25)
Ohjaan miehen käden sinne peppureiälle, jos ei itse älyä hyväillä.
No ei miesten kanssa, mutta ap:n kaltaisen samaa kysymystä kaikkialle postaavan kyylän kanssa voisi nolostuttaakin. Mutta onneksi he paljastavat itsensä jo ennen ensimmäistäkään tilaisuutta, ljoten eipä ole tarvinnut nolostella.
"kun mies samalla kun höylää voi vilkuilla sitä toistakin reikää, tarkoitan b-aukkoa? T.yksi ihmettelijämies."
Se on harmi näissä ihmettelijämiehissä, kun ne tosiaan vaan vilkuilee, eikä vahingossakaan koske.
N47
Ei toki, tiedän että mieheni tykkää pepustani ja katsoo+koskee mielellään.
Ei hävetä, ei. Aika paljon kivoja juttuja jäisi kokematta,, jos ajattelisi kaikkea häveliäisyyden kautta.
Vanhempia naisia +50 hävettää... heidän ikäluokalle se on se kaikkien pyhin ja tuhmin. Skypessä olen harrastanut nettiseksiä useamman kanssa ja kaikki levittäneet pimperonhuuliaan mutta jos pyydät levittämään pakaroitaan niin eivät siihen suostu.
Ai että, pitkästä aikaa tämä taas. Meinaatko, että vastaukset muuttuvat kovastikin?
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia naisia +50 hävettää... heidän ikäluokalle se on se kaikkien pyhin ja tuhmin. Skypessä olen harrastanut nettiseksiä useamman kanssa ja kaikki levittäneet pimperonhuuliaan mutta jos pyydät levittämään pakaroitaan niin eivät siihen suostu.
Peräaukon esittely on mitä luonnollisin juttu. Mitä häpeämistä siinä on?
Joskus pääsin opettamaan vanhemmalle +50v naiselle anaalin salat. Se että oli niin tabu juttu toimi kyllä lisäkiihokkeena. Hitaasti vaan lämmittelyt niin sinnehän se kulli upposi. Pitkiä vetoja sisään-ulos. Voi sitä huokailujen määrää.
Itse ainakin pidän siitä, että mieheni näkee myös sileän peppureikäni ja sormeilee sitä. Se kiihottaa minua. Seksissä ja siihen liittyvässä hyväilyssä ei ole mitään hävettävää :)
(Leiki vaikka ajatuksella). Ollapa se nainen sen hetken ajan. Mitä tulee mieleen kun nainen tykkää juuri siitä?
Miks hävettäisi? Jos miestä ällöttää niin olkoot katsomatta tai panematta takaapäin 🤦🏼 Ei toi peräreikä nyt mikään kaunis ole mutta enpä sille mitään mahda kun kaikilla sellainen on.
Ei seksin aikana mieti mitään tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin pidän siitä, että mieheni näkee myös sileän peppureikäni ja sormeilee sitä. Se kiihottaa minua. Seksissä ja siihen liittyvässä hyväilyssä ei ole mitään hävettävää :)
Luulin että ryppyreikä olisi ryppyinen eikä sileä...?
On erilaisia peräaukkoja. On jopa ulospäin ulokkeellisia kuin nänni. Siksi ne ovat jännittäviä.
No mua vähän ujostuttaa, ei hävetä. Samalla se on kiihottavaa kun on oman rakastavan miehen kanssa eikä jonkun joka reiän höylääjän kanssa. T. Yx nainen
Mukava peräaukon ympärillä on sormella hyväillä ja sisääkin työntää samaan aikaa kun painaa seisovaa kalua takaapäin pillun syvyyksiin.
Joku 30 vuotta takaperin silloisen naiseni kanssa menimme sänkyyn niin hän oli lusikka asennossa selkä minuun päin. Pimeässä sitten sormeilin etsin oikeata. aukkoa missä kohtaa oikein on.
Siitä sitten vaan kalua sisään. Ihmettelin kuinka pillu on nyt niin tiukka. Osuinkin hänen peppureikään kalullani.
Naiseni sai silloin järisyttävän orgasmin. Sen jälkeen hän ei olisi muuta halunnutkaan kun kalua takaapäin peppuun! Kompromismi oli meillä, pillusta aloitus ja siirto reikää ylemmäksi. Mikä takasi hänelle joka kerta kunnon orgasmit!
Itsepä miehet haluaa sitä p*skareikää tuijottaa.. =P