Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä jonotussijalta voi vielä saada paikan?

Vierailija
20.07.2023 |

Huomasin tarjouksen yhdestä matkasta, mutta oli täynnä. Pääsin jonotuslistalle ja olen sijalla 8. Ajattelen jo ennakkoon, että tuskin tulee niin paljon peruutuksia. Mutta eihän sitä, koskaan tietysti koskaan tiedä, jos 8-henkinen perhe peruuttaa matkan tai kaksi nelihenkistä perhettä. Ja mitä lähemmäs ajankohtaa tullaan, muut jonotuslistalla olijat ovat voineet jo keksiä muita suunnitelmia eivätkä olekaan enää lähtemässä. Matka olisi noin kolmen viikon päästä.

Eli oletteko olleet koskaan olleet matkan jonotuslistalla ja miltä sijalta vapautunut paikka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain kun oli 2.

Vierailija
2/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sain kun oli 2.

Itekin olin kerran sijalla 1 ja sain paikan. Olen muistavinani, että yksi pariskunta myös sai peruutuspaikan tuolle matkalle, kun juttelimme matkan aikana. Toivoisin tietysti, että olisi mahdollisuus 8. sijastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä matkustetaan kahdestaan eli neljä peruutusta vaatisi. Toki on myös kolmistaan tai nelistään, mutta se vain peruvatko silloin koko matkan vai lähteekö vain osa.

Vierailija
4/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa miltä vain

Vierailija
6/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä matkoista puhutte? En oo ikinä kuullu et matkoille ois jotku varasijat? Osta joku muu matka jos lempparipaikka on täynnä.

Vierailija
7/7 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä matkoista puhutte? En oo ikinä kuullu et matkoille ois jotku varasijat? Osta joku muu matka jos lempparipaikka on täynnä.

Jotkut matkailuyritykset mainostavat kyseisen matkan kohdalla, että voi kysyä jonotuspaikkaa, jos on täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä