Naiset kierrättää miehiä toisilleen
Onko se joku harrastus vai että hylätään mies ja annatte seuraavalle naiselle?
Kommentit (32)
Kiltti mies kirjoitti:
Naiset kierrättää jännä miehiä toisilleen sillä vaihtelu virkistää. Tavis kunnolliset miehet saakin olla sinkkuna.
Ootte kaiken avun ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
'Lapsi kertoo toiselle: meillä on nyt uusi isi, sen nimi on Mikko.
Toinen lapsi vastaa: joo se on hyvä, se oli meillä viime vuonna.'
Vanha vitsi. Kuulin tuon jo kun olin itse ala-asteella viime vuosituhannella.
Kiltti mies kirjoitti:
Naiset kierrättää jännä miehiä toisilleen sillä vaihtelu virkistää. Tavis kunnolliset miehet saakin olla sinkkuna.
Totta kai saa. Ei ole Suomessa tosiaan pariutumispakkoa.
No mistä puutteessa oleva sinkkunainen tietää, että mies on turvallinen, käyttää sovitusti kondomia, ei raiskaa tai ei salakuvaa? Siksi kaverin jo entuudesta kokema mies on turvallinen vaihtoehto.
Kiltti mies kirjoitti:
Syrjäytyneet lukutaidottomat ei oikeastaan ole taviksia tai kunnollisia, sori siitä.
Kunnollinen mies, joka siis paitsi osaa lukea ja kirjoittaa, myöskin käy töissä eikä rikostele, pidetään.
Onhan noita kaveriporukoita, joissa vuosien saatossa kaikki ovat jossain vaiheessa seurustelleet toistensa kanssa. En ymmärrä, mutta ei mun tarviikaan.
Vierailija kirjoitti:
huutista ajatukselle, että on joku kauppa missä on lukittuna naisten käytettyjä kierrätettyjä miehiä. Niistä voi sitten valita mieluisensa... XD
"Vähän käytetyt puoleen hintaan, pintavikaiset, savuvahinkoiset ja kosteusvaurioiset ilmaiseksi"
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita kaveriporukoita, joissa vuosien saatossa kaikki ovat jossain vaiheessa seurustelleet toistensa kanssa. En ymmärrä, mutta ei mun tarviikaan.
Suomalaisissa julkkipiireissä ainakin piiri pieni pyörii ja käytännössä kaikki ovat olleet kaikkien kanssa jossain vaiheessa.
Kierrätys kunniaan. Muutenhan te kaikki jäisitte ilman, ap.
Vierailija kirjoitti:
No miehethän ei olekaan mitään kovin innokkaita kierrättäjiä
Ei, ne keräävät eivätkä tahdo antaa omastaan muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Lapsi kertoo toiselle: meillä on nyt uusi isi, sen nimi on Mikko.
Toinen lapsi vastaa: joo se on hyvä, se oli meillä viime vuonna.'Vanha vitsi. Kuulin tuon jo kun olin itse ala-asteella viime vuosituhannella.
Aloitus koski kierrättämistä.
Ja tiesin toki, -90 luvulla luin, mutta kerro sinä uusi.
Unohdit mainita että sai loparit varastelun ja ryyppäämisen takia. Aina puoli asiaa tuppaa unohtumaan.