Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhteen löytäminen myöhään?

Vierailija
20.07.2023 |

En ole ollut koskaan parisuhteessa vaikeiden elämäntapahtumien vuoksi, joita on ollut siinä pari kolmikymppisenä. Olen nyt yrittänyt käydä treffeillä ja usein keskustelu menee siihen, että koskan olen viimeksi ollut parisuhteessa. En haluaisi valehdella, mutta nuo vaikeat elämäntapahtumat ovat sen verran traumaattisia ja järkyttäviä, että en niistä tuntemattoman kanssa puhu. Huoh.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hyvä aloitus, monet treffailun ns normaalit puheenaiheet pyörivät sen oletuksen ympärillä, että elämä on mennyt normatiivisesti eteenpäin.

Siksi se treffailu ei ole kaikille mikään ratkaisu. Itse tapailen tällä hetkellä kaverin kaveria joka tietää kyllä mitä minulle on käynyt. Ei kaikkia yksityiskohtia mutta suunilleen.

Ei tulisi mieleenkään lähteä jotain täysin tuntematonta tapaamaan treffeille, siitä ei ikinä tulisi mitään.

Miten sitten voi löytää parisuhteen, jos treffailu ei ole mahdollista? Traumaattiset asiat elämässäni ovat sellaisia, että pitää olla ehdoton luottamus, ennen kuin ne voi jakaa. ap

Tukiryhmät? Käyhän niissä miehiä.

Ei tähän minun ongelmaani ole tukiryhmiä... enkä ole sellaisen tarpeessa, minulla on tiivis terapia. ap

Miksi sitten muodostat traumoista koko minuutesi? Senhän käsityksen deitti saa.

En muodostakaa. Vaan kysymykseen: koska on ollut viimeisin suhteesi en voi vastata rehellisesti, koska en voi kertoa, että näiden traumaattisten tapahtumien vuoksi minulla ei ole ollut parisuhdetta, koska joutuisin kertomaan näistä tapahtumista edes osan. Ja ne ovat sellaisia asioita, joita ei yksinkertaisesti voi jakaa tuntemattomien kanssa. Tämä on tapahtunut jo lukuisia kertoja, että olen tavannut mukavan miehen, jonka kanssa olen treffeillä ja mies haluaa tietää, koska on ollut viimeisin vakava suhteeni. olen yrittänyt edellä mainitulla tyylillä sanoa, että on ollut vaikeita asioita ja sitten siitä on seurannut järkyttävä tivaaminen. Olen yrittänyt ohittaa kysymystä, olen yrittänyt sanoa, että jos puhuttaisiin menneistä suhteista myöhemmin jne jne. Minulla nimenomaan ei ole tarvetta puhua koko traumajutusta deitin kanssa ollenkaan. Mutta kun en saa kierrettyä tuota parisuhdehistoria kysymystä ilman jatkokysymysten tulvaa. ap

Vierailija
22/28 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hyvä aloitus, monet treffailun ns normaalit puheenaiheet pyörivät sen oletuksen ympärillä, että elämä on mennyt normatiivisesti eteenpäin.

Siksi se treffailu ei ole kaikille mikään ratkaisu. Itse tapailen tällä hetkellä kaverin kaveria joka tietää kyllä mitä minulle on käynyt. Ei kaikkia yksityiskohtia mutta suunilleen.

Ei tulisi mieleenkään lähteä jotain täysin tuntematonta tapaamaan treffeille, siitä ei ikinä tulisi mitään.

Miten sitten voi löytää parisuhteen, jos treffailu ei ole mahdollista? Traumaattiset asiat elämässäni ovat sellaisia, että pitää olla ehdoton luottamus, ennen kuin ne voi jakaa. ap

Tukiryhmät? Käyhän niissä miehiä.

Ei tähän minun ongelmaani ole tukiryhmiä... enkä ole sellaisen tarpeessa, minulla on tiivis terapia. ap

Miksi sitten muodostat traumoista koko minuutesi? Senhän käsityksen deitti saa.

En muodostakaa. Vaan kysymykseen: koska on ollut viimeisin suhteesi en voi vastata rehellisesti, koska en voi kertoa, että näiden traumaattisten tapahtumien vuoksi minulla ei ole ollut parisuhdetta, koska joutuisin kertomaan näistä tapahtumista edes osan. Ja ne ovat sellaisia asioita, joita ei yksinkertaisesti voi jakaa tuntemattomien kanssa. Tämä on tapahtunut jo lukuisia kertoja, että olen tavannut mukavan miehen, jonka kanssa olen treffeillä ja mies haluaa tietää, koska on ollut viimeisin vakava suhteeni. olen yrittänyt edellä mainitulla tyylillä sanoa, että on ollut vaikeita asioita ja sitten siitä on seurannut järkyttävä tivaaminen. Olen yrittänyt ohittaa kysymystä, olen yrittänyt sanoa, että jos puhuttaisiin menneistä suhteista myöhemmin jne jne. Minulla nimenomaan ei ole tarvetta puhua koko traumajutusta deitin kanssa ollenkaan. Mutta kun en saa kierrettyä tuota parisuhdehistoria kysymystä ilman jatkokysymysten tulvaa. ap

Sano olevasi neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt treffeillä aleta mitään tramoja purkaa. Keksi joku valkonen valhe siihen ja pidä vaan hauskaa.

En haluaisi valehdelle potentiaaliselle kumppanille :( ap

Sinulle vastasi harrastustreffaaja. Hänen ei ole tarkoitus tutustua keneenkään vaan ainostaan tappaa aikaa kun ei ole muutakaan tekemistä keksinyt. Muut on hänelle viihdyke, varo noita.

Vierailija
24/28 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aikoinaan udella nykyiseltä vaimolta, onko se varattu. Sanoi, että nämä ovat ensimmäiset treffit hänen elämässään kolmekymppisenä. Hyvä ettei sydän pysähtynyt järkytyksestä.

Nyt kaikki neitsytfriikit yläpeukuttavat, mutta ei ole ihan helppoa rakentaa parisuhdetta kovin erilaisista lähtökohdista. Pitänee puuta koputtaa 30 vuoden jälkeen.

Jos vain iästä puhutaan, niin äitini meni toisiin naimisiin eläkkeellä ja tiedän pariskunnan, jossa kaksi leskeä tapasi yli 80-vuotiaana ja päätti muuttaa samaan huoneeseen vanhainkodissa. 

Vierailija
25/28 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänsä kutakin kirjoitti:

Yritin aikoinaan udella nykyiseltä vaimolta, onko se varattu. Sanoi, että nämä ovat ensimmäiset treffit hänen elämässään kolmekymppisenä. Hyvä ettei sydän pysähtynyt järkytyksestä.

Nyt kaikki neitsytfriikit yläpeukuttavat, mutta ei ole ihan helppoa rakentaa parisuhdetta kovin erilaisista lähtökohdista. Pitänee puuta koputtaa 30 vuoden jälkeen.

Jos vain iästä puhutaan, niin äitini meni toisiin naimisiin eläkkeellä ja tiedän pariskunnan, jossa kaksi leskeä tapasi yli 80-vuotiaana ja päätti muuttaa samaan huoneeseen vanhainkodissa. 

Niin, tätähän se just on. Kun ei ole koskaan seurustellut, se herättää ihmetystä ja ennakkoluuloja ettei osaa olla ihmisten kanssa tekemisissä, ettei voi tietää mistään mitään, on epäkelpo parisuhteeseen, kokeneemman pitäisi "opettaa" ja muu kaikki alentuva suhtautuminen. Tokikin on vaihtoehtona sitten elää vain yksin, mutta kyllä se aiheuttaa minulle katkeraa surua, että olen joutunut käsittelemään äärimmäisiä elämäntapahtumia terapiassa, jäädä pois normaaleista seurustelukuvioista näiden traumaattisten asioiden takia ja sitten kun ajatus vihdoin virkoaa sille tasolle, että voisi yrittää etsiä kumppania, niin saa pelkkää torjuntaa, koska on kokematon. Kyllä se sattuu, että elämä on mennyt näin. ap

Vierailija
26/28 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee meillä, joilla on elämässä ollut suuria kolhuja. Pitää yrittää selvitä niistä ja sitten jos joten kuten selviääkin niin sitten pitää kestää vielä se sosiaalinen hyljeksintä ja elämä ilman seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
27/28 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Sano noin? Että en ala näitä ekoilla treffeillä jakaa, palataannasiaan kun meillä on vakaa suhde.

Vierailija
28/28 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö miettimään tuota siellä terapiassa. Kyllä täytyy löytyä reitti jolla pääset eroon kyselyistä, mutta et kuitenkaan varsinaisesti valehtele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi