Seiska: Mikael Granlund petti missi vaimoaan taviksen kanssa!
Kommentit (859)
Äimä kirjoitti:
Luulen, että Mikke on lyönyt kavereiden kanssa baaritytöstä vedon.
Minäkin epäilen?
Vierailija kirjoitti:
Se sanoi että on yllättävän vahva se Mike kun se kyllä näyttää heikolta et ei varmaan penkistä saa yli 100 kg.
Huippu-urheilija on vahva ja jäntevä. Onko heikkous sitä, kun läskiä ei näy? Tästä on tullut jatkokertomus, joka päivä Seiska kertoo uuden yksityiskohdan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla edes totta.[/quote
On
Äimä kirjoitti:
Sitten olisi kyllä sairas p****a, en sentään uskoisi tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi tyylihän on kuin jollain a-seksuaalilla hikkynaisella :D
Jos olisi paljastava, niin sitten horoteltaisiin... nainen ei voi koskaan olla oikean näköinen.
Tosi harva suomalainen nainen pukeutuu seksikkäästi tai edes naisellisesti. Ihan tavalliset vaatteet naisella, ei kerro mitään aseksuaalisuudesta.
Äimä kirjoitti:
Toivottavasti ei. Muistan tämän elokuvan nuoruudesta. Se meni herkässä iässä jotenkin ytimeen ja valitettavasti vaikutti itsetuntoon ja seurustelukokemuksiin.
Ihana peppu tuolla Sallalla. Onko hänellä OF-tiliä?
Vierailija kirjoitti:
Äimä kirjoitti:
Toivottavasti ei. Muistan tämän elokuvan nuoruudesta. Se meni herkässä iässä jotenkin ytimeen ja valitettavasti vaikutti itsetuntoon ja seurustelukokemuksiin.
Tiktokisssa oli myös tyttö, jolle oli käynyt noin. Lisäksi mies oli huijannut että on ihastunut ja haluaa että tulee käymään hänen luonaam Hollannissa. Tyttö osti lentoliput ja lensi sinne, jolloin huijaus selvisi. Tyttöparka oli ihan murskana;(
Huonoluonteinen emäntä ku pittää parempaa katella.
Mitä tissi vaimo teki siihen aikaan? Harjoitti voimaannuttavaa jakamistalouttako?
Vierailija kirjoitti:
Julkkis naiset on ruvennut etomaan miestä. Silikonia tisseissä ja huulissa. Muovia hiukset ja kynnet. Rasvaimuja ja pehvan suurennoksia. Kyllä siinä luomunainen alkaa viehättämään miestä aivan varmasti. Ihanaa, kun voi valita.
Luomuhan se ex-vaimo oli. Ja nytkin hamuaa pitkiä, laihoja ja tyylikkäitä naisellisia luomunaisia Helsingin kesässä, mutta voi tulla vähän kapuloita rattaisiin kun nämä jutut leviää.
Kauniit, pitkät hoikat ja tyylikkäät naiset on oman arvonsa tuntevia, ei niille kelpaa mies joka panee tuolla kirjaimellisesti kaikkea mikä vaan liikkuu kuten tämä Granlund.
Vierailija kirjoitti:
Äimä kirjoitti:
Sitten olisi kyllä sairas p****a, en sentään uskoisi tuollaista.
Miten niin? Totetutti jonkun uuden aidon lehden toiveen päästä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tissi vaimo teki siihen aikaan? Harjoitti voimaannuttavaa jakamistalouttako?
Sillä on oma elämä, keskittyy lähinnä henkisyyteen taiteeseen ja estetiikkaan, eli hyvin erilainen kuin kiekon ja baarinaisten perässä juokseva Mikael.
Hyvä tuolle naiselle, että pääsi eroon. Voi löytää sopivamman miehen - jonkun komean ja syvällisen, tai olla yksin jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkis naiset on ruvennut etomaan miestä. Silikonia tisseissä ja huulissa. Muovia hiukset ja kynnet. Rasvaimuja ja pehvan suurennoksia. Kyllä siinä luomunainen alkaa viehättämään miestä aivan varmasti. Ihanaa, kun voi valita.
Luomuhan se ex-vaimo oli. Ja nytkin hamuaa pitkiä, laihoja ja tyylikkäitä naisellisia luomunaisia Helsingin kesässä, mutta voi tulla vähän kapuloita rattaisiin kun nämä jutut leviää.
Kauniit, pitkät hoikat ja tyylikkäät naiset on oman arvonsa tuntevia, ei niille kelpaa mies joka panee tuolla kirjaimellisesti kaikkea mikä vaan liikkuu kuten tämä Granlund.
Mistä tiedät että hamuaa jo noita pitkiä ja hoikkia naisia?
Äimä kirjoitti:
Kukaan mies ei ole niin tyhmä, että löisi mikkeä vastaan vetoa moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Äimä kirjoitti:
USAssa riittää rumuuteen silmälasit ja tavalliset hampaat, ei kuorikot.
Miksi naiset, joita iskee pitäisi olla samasta muotista valittuja? Onhan se vaihtelua, jos välillä on pitkää, lyhyttä, laihaa, pyöreämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, pitkät hoikat ja tyylikkäät naiset on oman arvonsa tuntevia, ei niille kelpaa mies joka panee tuolla kirjaimellisesti kaikkea mikä vaan liikkuu kuten tämä Granlund.Mistä tiedät että hamuaa jo noita pitkiä ja hoikkia naisia?
Meillä joillain on elämää muuallakin kuin vauvapalstalla
" Tämä "Salla" oli lähettänyt Mikelle viestin, että 80€ piikki pitäisi maksaa. Mikke ei enää vastannut viesteihin ja "Salla" maksoi Miken juomat omasta pussista. Kyllä tämä on ihan viimeisen päälle wt touhua. Mahtaako olla tottakaan."
Voi toivottavasti ei. No Seiska maksaa aina jos miljonääri ei.
https://m.imdb.com/title/tt0101748/?ref_=nm_flmg_i_7_act