Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri kertoi miehestä asioita

Vierailija
20.07.2023 |

Tapasin mieheni naispuolisen kaverin.
Olipa kiva tietää että se oli ollut kiinnostunut yhdestä naisesta ennen mua tai jopa mun aikana.
Myöhemmin oli sanonut sitten että on löytänyt naisen eli mut.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
2/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eiköhän ihmisillä ole elämänsä aikana monia kiinnostuksen/ihastuksen kohteita. Joskus jopa sinä aikana, kun eletään parisuhteessa. Ei se silti tarkoita, että kyseessä olisi mitään sen enempää, voihan olla, että tuo nainen, josta mies oli aiemmin kiinnostunut, ei taas ollut kiinnostunut miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten? Ihmiset joskus ihastuvat toisiin ihmisiin, onko tämä sinulle ihan uusi tieto?

Vierailija
4/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko ettei mies ole ikinä muista kiinnostunut kuin sinusta?

Vierailija
5/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ärsytti se tieto.

Vierailija
6/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää, varsinkin tuo jos mahdollisesti samaan aikaan. Ehkäpä se kiinnostus on kuollut nimenomaan siksi kun tutustui suhun 😄.

Vierailija
7/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista . 

Vierailija
8/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
9/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on se yksi joka pääsi karkuun.

Nykyään taitaa olla valalla myös, että tapailemalla kartoitetaan eri vaihtoehdoista itselleen sitä sopivinta kumppania?

Vierailija
10/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää, varsinkin tuo jos mahdollisesti samaan aikaan. Ehkäpä se kiinnostus on kuollut nimenomaan siksi kun tutustui suhun 😄.

Näin kävi.

Vierailija
11/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
12/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräs kauhea tarve pelastaa tää mies hirviösuhteesta.

Vierailija
13/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Jopa sun aikana. Mitä se kertoo miehestä, oliko pelaaja. Alkoholi elämässä? Nyt oot kuitenkin sä.

Vierailija
14/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän määkin, että avopuolisollani on ollut ihastuksia ennen mua (yhden jonka kanssa oli pientä ihastusta ilmassa ilman pidemmälle johtamista olen jopa tavannut, kun on hänen kaverin kaveri).

Vierailija
15/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ystävä miehelläsi, kannattaa suhtautua varauksella siihen mitä tuo nainen kertoo.

Vierailija
16/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. + onko väite oikeasti edes totta, miksi miehen kaveri kertoisi tämän sinulle? Tulee mieleen, että hän itse koittaa sabotoida suhdetta. Kysy mieheltä.

Vierailija
17/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se luuli että otat sen kehuna, että mies valitsi sinut eikä jotain toista, jonka oli kuitenkin tavannut sinua aiemmin?

Vierailija
18/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet 15?

Vierailija
19/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eiköhän ihmisillä ole elämänsä aikana monia kiinnostuksen/ihastuksen kohteita. Joskus jopa sinä aikana, kun eletään parisuhteessa. Ei se silti tarkoita, että kyseessä olisi mitään sen enempää, voihan olla, että tuo nainen, josta mies oli aiemmin kiinnostunut, ei taas ollut kiinnostunut miehestä.

Jos minä saisin tietää että kumppanini on tai on ollut ihastunut toiseen suhteemme aikana niin kysyisin että miksi niin on tapahtunut, onko suhteessamme ollut jotain puutteita tai olenko itse laiminlyönyt esim huomionosoituksia. Sen jälkeen välittömästi ero.

Jos ihastuu toiseen niin se kertoo siitä että suhteessa ei ole enää rakkautta tai intohimoa.

Vierailija
20/20 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaveri ei ole miehesi kaveri, jos tällaisia juttuja tullaan jakamaan uudelle (tai edes pidempiaikaiselle) tyttöystävälle. Ettei vain olisi oma lehmä ojassa, eli ihastunut mieheesi ihan itse? Haluaa kiilaa väliinne ettei juttunne mene liian vakavaksi hänen kannaltaan.