Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdyntäasennot joissa voi heiroa klitorista kädellä?

Vierailija
20.07.2023 |

Missä yhdyntäasennoissa voi helpoiten hieroa klitorista kädellä, nainen tai mies?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa! Takaapäinkin jos ei ole kauhea tankkeri... Mitäs vielä..

Vierailija
2/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on niin pitkä, että aina jomman kumman käsi sopii väliin. No problem. On tietysti asentoja, joissa miehen käsi yltää huonosti, kuten doggy, mutta onhan minullakin kädet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä doggyssa se käsi ylettyy vaikka saahan siinä vähän kurotella. Nainen ylettyy itse helpommin.

Vierailija
4/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa ylttyy hyvin.

Vierailija
5/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen makaa selällään sängyn päädyssä naitavana, kundi seisoo panemassa ja hieroo klittaa samalla.

Vierailija
6/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monia, istualtaan tai mies selällään nainen päällä, naisen peppu miehen kasvoja päin tuli mieleen vielä. Lusikka on paras kyllä.

Vierailija
7/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hieron joskus lusikassa ja sitten kun panen pöydällä kakkoseen. Mutta yleensä nainen saa ihan itse hoitaa homman ja mä saan keskittyä myös omaan nautiintooni.

Vierailija
8/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietysti asentoja, joissa miehen käsi yltää huonosti, kuten doggy, mutta onhan minullakin kädet.

Täh? Ensimmäinen mieleen tullut asento jossa klittaa on helpoa hyväillä samalla sormella oli juuri doggystyle jossa tuo onnistuu molemmilta.

Vierailija
9/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka on paras.

Vierailija
10/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuttain, nainen selällään ja mies kyljellään. Miehen käsi osuu helposti hollille.

Vierailija
11/15 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy ja omat sormet on ehdoton orkkutykki

Vierailija
12/15 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuttain, nainen selällään ja mies kyljellään. Miehen käsi osuu helposti hollille.

tämä toimii meillä.

Vierailija
13/15 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietysti asentoja, joissa miehen käsi yltää huonosti, kuten doggy, mutta onhan minullakin kädet.

Täh? Ensimmäinen mieleen tullut asento jossa klittaa on helpoa hyväillä samalla sormella oli juuri doggystyle jossa tuo onnistuu molemmilta.

No ei ole todellakaan helppoa miehelle tuosta asennosta. Ainakaan itseltäni on lähes mahdotonta

Vierailija
14/15 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggyssa käsi ja sormet hakeutuu enemmänkin peppureikään, kin se on siinä niin kätevästi tarjolla.

Vierailija
15/15 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa painan kädelläni vaimon klittaa niin, että se hankaa kullini vartta. Vaimo tykkää, äänestä päätellen.