Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai, minä en

Vierailija
20.07.2023 |

Sellainen seksihetki. Tein työt ja mies oli onnellinen.
Mies koski kyllä mutta en "saanut".
Vihjaisi että tästä jatketaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että exäni jätti minut vuoksesi. Saan nykyään useammin ja joka kerta parempia torkkuja.

Tsemppiä uutisten katseluun ja kännykämaratoneihin.

Vierailija
22/43 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tekee sellaisella miehellä, joka ei omaaloitteisesti halua tyydyttää naista - ei mitään. Itsekkäät kannattaa heivata radalleen jolla jo ovat ennestään samaisesta syystä.

Naisilla on tämä makaa fleguna ja uhriudu taktiikka niin seksissä kuin työelämässäkin.

Mulla oli työelämässä paljon naispuolisia kolleegoita. Useille mieskolleegoille oli tiukka paikka huomata, että monet naiset oli pätevämpiä. Olipa jokunen miespuolinen esimieskin joka savusti itseään pätevämmän naisen firmasta ulos. Että silleen. Kylä näitä huonoitsetuntoisia miehiä on riittänyt. Eivät oikein tykänneet kun miespuolisena työkaverina heille siitä joskus avauduin.

Mä taas olen törmännyt näihin "pätevimpiin naisiin", jotka ovat työmaalla edenneet reittä pitkin ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tekee sellaisella miehellä, joka ei omaaloitteisesti halua tyydyttää naista - ei mitään. Itsekkäät kannattaa heivata radalleen jolla jo ovat ennestään samaisesta syystä.

Naisilla on tämä makaa fleguna ja uhriudu taktiikka niin seksissä kuin työelämässäkin.

Mulla oli työelämässä paljon naispuolisia kolleegoita. Useille mieskolleegoille oli tiukka paikka huomata, että monet naiset oli pätevämpiä. Olipa jokunen miespuolinen esimieskin joka savusti itseään pätevämmän naisen firmasta ulos. Että silleen. Kylä näitä huonoitsetuntoisia miehiä on riittänyt. Eivät oikein tykänneet kun miespuolisena työkaverina heille siitä joskus avauduin.

Mä taas olen törmännyt näihin "pätevimpiin naisiin", jotka ovat työmaalla edenneet reittä pitkin ylöspäin.

Tätäkin selitystä olen miespuolisilta työkavereilta kuullut, kun eivät ole enää muuta keksineet. Mutta ei päde aloilla, jossa työ mitataan tuloksilla. Itseäni on aina sylettänyt miehet jotka luulevat olevansa naisia pätevämpiä koska ovat miehiä. Politiikka näyttää olevan täynnä näitä yksinkertaisia m.unattomia miehiä.

Vierailija
24/43 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostut seksiin, jossa et itse saa orgasmia?

Silloinhan mulla ei olisi yhtään seksiä.

Vierailija
25/43 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina kun mies haluaa. Hän panee minua yleensä ennen nukkumaanmenoa. Joskus hän herättää minut yölläkin, kun hänella alkaa seisomaan. Mies kieltää kotioloissa minua käyttämästä pikkuhousuja, koska se kiihottaa häntä ja halutessaan hän voi nostaa hamettani ja kouria ja nussia pilluani. Mies laukeaa sisälleni.

Minä en ole koskaan saanut orgasmia. Häpeän sitä, koska mies tekee osansa. Hän panee pitkään ja rajusti.

Vierailija
26/43 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tapahtui sama...en jaksa jos tää toistuu.

Tein työt.

Muhun ei koskettukaan.

Vierailija
27/43 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa suutasi auki, sanoaksesi ettei enää käy.

Vierailija
28/43 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein työt.

Muhun ei koskettukaan.

Otitko suihin vai miten muuten tuo on mahdollista. 

No toisaaltaan ei tollanen luuseri mitään orkkua ansaitsekaan.

Vierailija
29/43 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan aina kun mies haluaa. Hän panee minua yleensä ennen nukkumaanmenoa. Joskus hän herättää minut yölläkin, kun hänella alkaa seisomaan. Mies kieltää kotioloissa minua käyttämästä pikkuhousuja, koska se kiihottaa häntä ja halutessaan hän voi nostaa hamettani ja kouria ja nussia pilluani. Mies laukeaa sisälleni.

Minä en ole koskaan saanut orgasmia. Häpeän sitä, koska mies tekee osansa. Hän panee pitkään ja rajusti.

Pitkään ja rajusti kuulostaa juuri sellaiselta surkealta rynkytysnylpytykseltä millaisesta hyvinkin kiihottunut pillu kuivuu parissa minuutissa. Pyydä sitä nuolemaan orgasmi sinulle ja sen jälkeen tahdikasta pohjaan asti keinahtaen painettua naimista. Voi alkaa seksi tuntua aika erilaiselta.

Vierailija
30/43 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein työt.

Muhun ei koskettukaan.

Älä tee töitä. Älä harrasta seksiä jos se ei ole sinullekin nautinnollista.

Vierailija
31/43 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään ja rajusti kuulostaa juuri sellaiselta surkealta rynkytysnylpytykseltä millaisesta hyvinkin kiihottunut pillu kuivuu parissa minuutissa. Pyydä sitä nuolemaan orgasmi sinulle ja sen jälkeen tahdikasta pohjaan asti keinahtaen painettua naimista. Voi alkaa seksi tuntua aika erilaiselta.

Juu orgasmi naiselle, ja sitten ei miehelle mitään, ainakaan sun miehellesi.

Vierailija
32/43 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne korjaantui toisena päivänä, onneksi.

Vierailija
33/43 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itsekäs.

Vierailija
34/43 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut.

Sini
35/43 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmee ukko! Tekee osansa, tarkoittaa että tekee itselleen...

Yök.

Vierailija
36/43 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki tuo sulle orgasmin tuottavan imukoneen ja ongelma ratkaistu.

Vierailija
37/43 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin menee että miehen ansiosta tuun varmaan kerran puolessa vuodessa, toki seksiäkin on välillä vain kerran kuussa joskus pari kertaa viikossa. Mutta mitään muuta meillä ei olekaan. Yhteiset lapset ja koti, tunnepuolella ei mitään. Mä saan sitten muualla, parempaa ja huomioivempaa seksiä joka tuo välillä yllättäviä orgasmejakin kun toista kiinnostaa toisen nautinto. Miehelle oon sanonut suoraan että koska sä et hoida hommaasi niin joku muu saa sen hoitaa ja että sekin saa nähdä ketä haluaa. Mutta koska se on niin v**** laiska noissa asioissa niin se ei jaksa kotona eikä muualla.

Vierailija
38/43 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes aina toisinpäin, nainen saa minä en. 

Vierailija
39/43 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuolen vaimolle yleensä muutaman jonka jälkeen saan tulla sisään jossa vaimo saa tavallisesti myös ja vaimosta kiinni onko lupa tulla itse vai ei ja takasin lukkoon.

Vierailija
40/43 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano että Teit työt... johtuisko juuri siitä että "Teit työt"