Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Hahaa nyt tuli lisäkeikka parhaalle päivälle, eka keikka la 27.7. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lambbez kirjoitti:
Eli siis normilippujakaan ei voi myydä eteenpäin, jos ne pitää näyttää lippu appista? Vai eikö siitä lipusta voi ottaa screenshottia ja lähettää ostajalle?
Jospa tähän saataisiin vastauksia. Itselläni mahdollisesti ylimääräinen lippu jäämässä ja onhan se nyt harmi jos sitä ei voi tarjota jollekin haluavalle, itse en kyllä tällä aikoisi tienata, omat pois tai jopa hieman vähemmän. Luulisi tulevan tuo lippu.fi:n oma jälleenmyyntisivusto käyttöön tässä?
Tilausvahvistuksessa jo sanotaan että liput on henkilökohtaiset ja vain sovelluksen kautta näytetty lippu kelpaa, eikä lippuja saa jälleenmyydä. Tämä teksti on vielä sähköpostitse tulleessa varsusvahvistuksessa maalattu sinisellä että se huomattaisiin eikä jäisi epäselväksi. Miksi te ette lue niitä varausvahvistuksia tai perehdy aiheeseen jo ennen lippujen ostamista?
Liput voi "myydä" niin, että sovitte sen randomin ihmisen kanssa, että tulee sun seurueessa sinne keikalle. Koska liput on ostajan sovelluksessa, pääsevät kaikki ne, jolle ostaja on liput ostanut, vain ostajan mukana sisälle, kun hän näyttää liput kaikkien puolesta. Tässä on vaan se, että kuka uskaltaa sopia tuntemattoman kanssa, että joo nähdään siellä porteilla klo sillo ja sillo ja maksaa lipusta, kun ei mitään takeita, että pääsee sisälle, jos tää tyyppi tekeekin oharit. Helpoin varmaan pyytääkin mukaan jotakin lähipiiristä, joka voi lipun ostaa ja tulla muun poppoon mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen keikkapäivä on yleensä aina paras, jotain spesiaalia siinä.
Olen eri mieltä. Eka on aina eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on nyt itseasiassa ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt alkaa taas ihan hirveä ralli kun aiemmin lipun ostaneet haluaakin tälle viikonlopun keikalle :-D Eli samat tyypit jonottaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Sain presale-liput tsägällä varmaan. 2 lippua ja 2 perheenjäsentä jäi ilman.
Yritän pe saada kaksi lisälippua. Kysymys kuuluu, jos saan liput, eikä mies ja toinen lapsi voi niitä muka käyttää?
Mies yrittää tietysti myös omalla koneellaan mutta jos yritän itsekin ja minua onnistaa?
Voit ostaa muillekin liput kuin itsellesi, mutta ostajan on oltava keikalla mukana. Eli jos ostat kaikki liput samalle päivälle, kun itse menet, kaikki pääsevät kanssasi keikalle. Jos ostat liput eri päiville, ei kaksi muuta perheenjäsentä pääse keikalle ilman sinua, kun liput on sinun nimissäsi/henkilökohtaisessa sovelluksessasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän pe saada kaksi lisälippua. Kysymys kuuluu, jos saan liput, eikä mies ja toinen lapsi voi niitä muka käyttää?
Mies yrittää tietysti myös omalla koneellaan mutta jos yritän itsekin ja minua onnistaa?Voit ostaa muillekin liput kuin itsellesi, mutta ostajan on oltava keikalla mukana. Eli jos ostat kaikki liput samalle päivälle, kun itse menet, kaikki pääsevät kanssasi keikalle. Jos ostat liput eri päiville, ei kaksi muuta perheenjäsentä pääse keikalle ilman sinua, kun liput on sinun nimissäsi/henkilökohtaisessa sovelluksessasi
Anteeksi maalaisuuteni, mutta saako näitä lippuja pdf-tiedostona tai jopa tulostettuna pihalle, samaan tyyliin kuin ticketmasterilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana.
Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.
Toivottavasti istuu että näkee jotain
Ei tää ole mikään istumakonsertti. Sinne mennään tanssimaan, pomppimaan, laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on Suomessa jokin v*tunmoinen huijaus. Ei pitäisi olla mistään "tuurista" kiinni tää lippujen ostaminen. Olin viidessä sekunnissa tiistaina kiinni lipuissa mutta en silti saanut niitä. Keskiviikkona työkaverin kans samaan aikaan oltiin laittamassa lippuja koriin, hän sai, minä en. Ja eri hintaluokkien liput kyseessä. Eivät siis mene todellakaan. Täällä kehutaan jotain selaimen päivitys ym. kikkoja, jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa, itsekin kahdella välineellä jatkuvasti eri päivien tapahtumia klikkailin.
Kokeilin kaikki muutkin Euroopan keikat ja vaikka osaan oli liput jo menneetkin, niin silti homma oli rehellistä. Näytettiin kuinka monta henkeä jonossa ennen, kuinka pitkä jonotusaika ja millaisia lippuja oikeasti oli jäljellä jos oli. Niin ja Ticketmasterin sivut ulkomailla toimivat moitteettomasti.
Keikkalipuista en ole valmis maksamaan satoja euroja, mieluummin matkustan sillä rahalla ulkomaille katsomaan, kun Coldplayn olen parikyt vuotta jo halunnut nähdä. Ihme junttitouhua meillä taas tämäkin.
Varmasti ärsyttää mutta mikään huijaus ei myyntitapahtuma ole jos jo yli 100 000 on saaneet liput. Minä en huomenna jonottaisi läppärillä lainkaan vaan yrittäisin puhelimella jolla reagointi ja näpyttely ainakin itselläni nopeampaa. Mulla läppäri raahusti jonossa ja puhelimella päivitin selainta jatkuvasti ja sillä sain vartissa hyvät liput 2x89.50€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt alkaa taas ihan hirveä ralli kun aiemmin lipun ostaneet haluaakin tälle viikonlopun keikalle :-D Eli samat tyypit jonottaa taas.
No edelleen ei kannata ostaa uusia lippuja, koska ei niitä voi jälleenmyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yrittää tietysti myös omalla koneellaan mutta jos yritän itsekin ja minua onnistaa?Voit ostaa muillekin liput kuin itsellesi, mutta ostajan on oltava keikalla mukana. Eli jos ostat kaikki liput samalle päivälle, kun itse menet, kaikki pääsevät kanssasi keikalle. Jos ostat liput eri päiville, ei kaksi muuta perheenjäsentä pääse keikalle ilman sinua, kun liput on sinun nimissäsi/henkilökohtaisessa sovelluksessasi
Anteeksi maalaisuuteni, mutta saako näitä lippuja pdf-tiedostona tai jopa tulostettuna pihalle, samaan tyyliin kuin ticketmasterilla?
Ei. Keikalle ei käy mikään muu versio kuin virtuaalilippu sun omalta lippu.fi sivulta näytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, löytyvät vain puhelimeen ladattavasta sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Näin saadaan estettyä lippujen trokaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jengi ostaa silti ihan päättömästi lippuja kaikille keikoille
Vierailija kirjoitti:
KYSELY!
Jos olet saanut ostettua paikan alakatsomoon kohtuullisella etäisyydellä lavasta, laita peukku ylös
Jos olet saanut ostettua paikan piippuhyllylle tai lavasta kaukana olevaan katsomoon, laita peukku alas
Kiinnostaa vaan, missä suhteessa on ollut tarjolla erilaisia paikkoja.
Keskikatsomo ja sivuun. Paras mahdollinen. Alakatsomo ei ole minusta hyvä kun permannolla oleva ihmismassa ja miksauskopit ja muut rakennelmat aina peittämässä näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no se on sitten omaa tyhmyyttä
Vielä siis toivoa, neljäs keikka julkaistu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no se on sitten omaa tyhmyyttä
Vaikuttaako tämä touhu muutoin jotenkin älykkäältä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana.
Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.
Katsele TikTokin keikkapätkiä tai Youtubesta vastaavia niin kyllä siellä on tunnelma katossa, istuu sitten missä tahansa. Lavaa jatketaan pitkälle permannolle asti joten sulla suht suora näkymä suoraan lavalle, hyvät paikat siis. Ja hei, tänne mennään bilettämään joten näillä keikoilla ihmiset seisoo katsomoissakin. Älkää nyt suomalaiset menkö sinne sillä asenterlla ettei saa seisoa katsomossa.