Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lambbez kirjoitti:
Eli siis normilippujakaan ei voi myydä eteenpäin, jos ne pitää näyttää lippu appista? Vai eikö siitä lipusta voi ottaa screenshottia ja lähettää ostajalle?
Voi myydä siellä virallisella jälleenmyyntipaikalla, mutta et saa tehdä sillä lipulla voittoa. Screenshottia ei saa otettua lipusta, se on estetty.
Enhanced experience -lippuja ei voi myydä missään tilanteessa.
Mun varausvahvistuksessa lukee että lippu on virtuaalinen, vain sovelluksessa avattava lippu. Lipulla on jälleenmyyntilielto.
Ihan normi katsomopaikka ja n. 90€ lippu. Eli miten sä muka myyt tämän lipun eteenpäin?Lippu.fi:llä on oma jälleenmyyntisivusto, Fansale, googlaa. Mutta ilmeisesti kaikki konsertit ei kuulu siihen ja tämä ei ilmeisesti kuulu niinkuin täällä nyt kuulutaan tietävän.
Tiedän kyllä fansalen kun sitä seuraan somessa. Ja tosiaan, kaikkien keikkojen lippuja ei sinne saa myyntiin - ja hyvä niin, rajoittaa trokareiden toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lambbez kirjoitti:
Eli siis normilippujakaan ei voi myydä eteenpäin, jos ne pitää näyttää lippu appista? Vai eikö siitä lipusta voi ottaa screenshottia ja lähettää ostajalle?
Voi myydä siellä virallisella jälleenmyyntipaikalla, mutta et saa tehdä sillä lipulla voittoa. Screenshottia ei saa otettua lipusta, se on estetty.
Enhanced experience -lippuja ei voi myydä missään tilanteessa.
Mun varausvahvistuksessa lukee että lippu on virtuaalinen, vain sovelluksessa avattava lippu. Lipulla on jälleenmyyntilielto.
Ihan normi katsomopaikka ja n. 90€ lippu. Eli miten sä muka myyt tämän lipun eteenpäin?Lippu.fi:llä on oma jälleenmyyntisivusto, Fansale, googlaa. Mutta ilmeisesti kaikki konsertit ei kuulu siihen ja tämä ei ilmeisesti kuulu niinkuin täällä nyt kuulutaan tietävän.
Tiedän kyllä fansalen kun sitä seuraan somessa. Ja tosiaan, kaikkien keikkojen lippuja ei sinne saa myyntiin - ja hyvä niin, rajoittaa trokareiden toimintaa.
Aah.. olin lukenut siitä lippu.fi sovelluksen ehdoista, että jälleenmyynti tapahtuu Fansalen kautta. Mutta jäi hoksaamatta, että kaikkiin tapahtumiin tuota ei tarjota.
Varmaankin se siis selviää vasta, kun yleinen lipunmyynti alkaa, onko Coldplayn liput osa tätä, koska:
"Parhaiten tunnistat ne tapahtumat, joiden lippuja voi myydä fanSALEssa, siitä että lippu.fi -sivuilla tapahtuman yhteydessä on näkyvissä fanSALE välilehti."
Nythän ennakkolipuissa ei tuota välilehteä edes voinut olla. Eli nähtäväksi jää.
T. Yksi väärin neuvonut
Coldplay on sellaista musiikkia, että jos olisi radio päällä ja soisi taustalla, niin se olisi sellaista taustamusiikkia, joka ei herätä sen suurempia fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tunnistanut yhtään noiden biisiä Spotifystä.
Öö, ketä kiinnostaa, jos et tunne yhtäkään näiden biisiä?
Mikä ihme siinä on, kun näitä "en tunne yhtäkään bändin biisiä"-ihmisiä on facet ja insta täynnä. Ei ketään kiinnosta, jos et tiedä, ei todellakaan tarvi tulla kertomaan.
Samaa sarjaa näiden "Minulla ei ole koskaan ollut televisiota" -tyyppien kanssa heh...
Miksei kesällä voisi vauva.fi keskusteluaikaa olla vaikka klo 1 saakka. Lomalainen mieluusti keskustelisi vielä.
Mitä teit? Osta lippuja -> jonoon -> odota > valitse liput -> maksa?
Tää on Suomessa jokin v*tunmoinen huijaus. Ei pitäisi olla mistään "tuurista" kiinni tää lippujen ostaminen. Olin viidessä sekunnissa tiistaina kiinni lipuissa mutta en silti saanut niitä. Keskiviikkona työkaverin kans samaan aikaan oltiin laittamassa lippuja koriin, hän sai, minä en. Ja eri hintaluokkien liput kyseessä. Eivät siis mene todellakaan. Täällä kehutaan jotain selaimen päivitys ym. kikkoja, jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa, itsekin kahdella välineellä jatkuvasti eri päivien tapahtumia klikkailin.
Kokeilin kaikki muutkin Euroopan keikat ja vaikka osaan oli liput jo menneetkin, niin silti homma oli rehellistä. Näytettiin kuinka monta henkeä jonossa ennen, kuinka pitkä jonotusaika ja millaisia lippuja oikeasti oli jäljellä jos oli. Niin ja Ticketmasterin sivut ulkomailla toimivat moitteettomasti.
Keikkalipuista en ole valmis maksamaan satoja euroja, mieluummin matkustan sillä rahalla ulkomaille katsomaan, kun Coldplayn olen parikyt vuotta jo halunnut nähdä. Ihme junttitouhua meillä taas tämäkin.
Onko iso siivu lipuista siis mennyt jälleenmyyjille. Tuntuu että niin moni on jäänyt ilman. Moni varmasti jääkin mutta outoa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana.
Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana.
Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.
Ainakin kun YouTubesta katsoo videoita niin siellä porukka seisoo ja tanssii joka puolella. Saa nähdä miten jäyhänä Suomessa ollaan.
Ei kiinnosta roskamusiikki : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun YouTubesta katsoo videoita niin siellä porukka seisoo ja tanssii joka puolella. Saa nähdä miten jäyhänä Suomessa ollaan.
En ainakaan itse aio olla jäyhänä :) Onko sitä lavaa rakennettu siis pitkin kenttää, osaako joku sanoa?
Onko siis tänään vielä se Livenationin ennakkomyynti, kun piti olla ke ja to. Vai menikö ne liput eilen?
KYSELY!
Jos olet saanut ostettua paikan alakatsomoon kohtuullisella etäisyydellä lavasta, laita peukku ylös
Jos olet saanut ostettua paikan piippuhyllylle tai lavasta kaukana olevaan katsomoon, laita peukku alas
Kiinnostaa vaan, missä suhteessa on ollut tarjolla erilaisia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tää on Suomessa jokin v*tunmoinen huijaus. Ei pitäisi olla mistään "tuurista" kiinni tää lippujen ostaminen. Olin viidessä sekunnissa tiistaina kiinni lipuissa mutta en silti saanut niitä. Keskiviikkona työkaverin kans samaan aikaan oltiin laittamassa lippuja koriin, hän sai, minä en. Ja eri hintaluokkien liput kyseessä. Eivät siis mene todellakaan. Täällä kehutaan jotain selaimen päivitys ym. kikkoja, jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa, itsekin kahdella välineellä jatkuvasti eri päivien tapahtumia klikkailin.
Kokeilin kaikki muutkin Euroopan keikat ja vaikka osaan oli liput jo menneetkin, niin silti homma oli rehellistä. Näytettiin kuinka monta henkeä jonossa ennen, kuinka pitkä jonotusaika ja millaisia lippuja oikeasti oli jäljellä jos oli. Niin ja Ticketmasterin sivut ulkomailla toimivat moitteettomasti.
Keikkalipuista en ole valmis maksamaan satoja euroja, mieluummin matkustan sillä rahalla ulkomaille katsomaan, kun Coldplayn olen parikyt vuotta jo halunnut nähdä. Ihme junttitouhua meillä taas tämäkin.
Mulla sama fiilis, sanoin tästä jo työkaverillekin ja hän myös epäili tätä. Mielestäni sen näkee siitä, miten sivusto toimii, tulee ripottain aina lippuja esiin. Olemme IT-alalla joten aivan tuntemattomia nämä järjestelmät eivät ole ja siksi epäilen myös tätä systeemiä. Sanoihan myös se toimittajakin uutisartikkelissa, että algoritmi arpoo sut vielä siihen jonoon, vaikka olisit ekana ollut klikkaamassa.
No mutta ehkä pääsee sitten portin ulkopuolelta kuuntelemaan tms. Itse myös en periaatteestakaan maksa mitään ylihintoja lipuista.
Tsemppiä ja ei vielä luovuteta. :)
Tullaan rahasta jämä maat kun ei ole nostetta enää muualla
hirveetä kuraa,
pari biisiä joskus kauan sitten ok ja laulaja kuvittelee olevansa jumala
kattelin tuota tuoretta Ullevin keikkaa ja oli myötähäpeä.
En tajua mistä on kyse. En ollut kuullutkaan ennen, menin YouTubeen kuuntelemaan muutamaa kipaletta. Ei säväyttänyt lainkaan. Ei sekään jota oli kuunneltu yli miljardi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tullaan rahasta jämä maat kun ei ole nostetta enää muualla
hirveetä kuraa,
pari biisiä joskus kauan sitten ok ja laulaja kuvittelee olevansa jumala
kattelin tuota tuoretta Ullevin keikkaa ja oli myötähäpeä.
Sepä olisikin hauska, jos laulaja tulisi lavalle pyytelemään faneilta anteeksi, että on siellä.
Olisi tosi antoisa kokemus ja mukava katsoa!
Sain presale-liput tsägällä varmaan. 2 lippua ja 2 perheenjäsentä jäi ilman.
Yritän pe saada kaksi lisälippua. Kysymys kuuluu, jos saan liput, eikä mies ja toinen lapsi voi niitä muka käyttää?
Mies yrittää tietysti myös omalla koneellaan mutta jos yritän itsekin ja minua onnistaa?
Öö, ketä kiinnostaa, jos et tunne yhtäkään näiden biisiä?
Mikä ihme siinä on, kun näitä "en tunne yhtäkään bändin biisiä"-ihmisiä on facet ja insta täynnä. Ei ketään kiinnosta, jos et tiedä, ei todellakaan tarvi tulla kertomaan.