Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
321/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä paskaa tuo on!

Kävin Yuotubessa kuuntelemassa, kun en ollut koskaan kuullut ja ihmettelin tätä kouhkaamista asiasta.

Aivan paskaahan tuo on, säälittävää naukumista ja vinkumista.

Varmasti vetoaa joihinkin pikkutytöihin.

Yleisestikin ottaen nämä kaikki kohutut bändit tai artistit ovat aivan sietämätöntä roskaa, vaikkapa nyt lähiaikojen Ed Sheeran, samalaista epämiehekästä vinkumista kuin tämä Coldplaykin.

Vierailija
322/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippuja tulee vähän väliä lisää, sain permannolta 10 min sitten 2 paikkaa ja nyt olisin saanut istumapaikkojakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa, en menisi katsomaan vaikka maksettaisi.

Vierailija
324/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuiko kukaan saamaan 160 e hinnalla niitä parhaita alakatsomon paikkoja lähellä lavaa? Alkaa vaikuttaa siltä että ne kaikki on laitettu dynaamiseen hintaan tai säästetty VIP paketteihin. Kunnon huijausta :D

Millä tavalla se on huijausta, että parhaat paikat on niille joilla on varaa maksaa niistä?

Vai pitäisikö tämäkin mennä niin, että köyhille eturivin paikat yhteiskunnan piikkiin?

Vierailija
325/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Coldplay Live Aidissa?

Vierailija
326/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päässyt monta kertaa valitsemaan liput ja aina tulee sama ilmoitus, että virtuaalijono, lippuja ei saatavilla 😮💨

Vierailija
327/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jonotin klo 9:01 alkaen loppuun asti. Mutta kun aukes lippumyyntisivu jonon jälkeen niin lippuja ei ollutkaan saatavilla. Sit huomasin että tuli lisää keikkoja. Menin sit valitsemaan toiselle päivällä lippuja. Ei onnistunut alussa sekään. Sit klikkailin ihan rändomilta kaikkia lippuja en ees katsonnut tarkalleen hintaa😀 sit jotenki pääsin jossain vaihees jotain ostamaan niin.. sieltä irtos sit kaksi seisomapaikan lippua. Tuurista kiinni vaan😀

Vierailija
328/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla oikeasti joku, jonka kanssa mennä?

Itse alunperinkin olin ostamassa vain yhtä lippua. Sain, onneksi, mutta yksin olisi pakko mennä.

Vierailija
329/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin laittaa jo eri aloituksen tästä, mutta täällähän keskustelu käykin kuumana!

Minulla oli meinaan armoton säätö aamulla. Olin jonossa niin pitkään, että 28.7. konsertti olikin myyty loppuun, kun pääsin jonosta lippukaupoille. Sitten hoksasin sattumalta sieltä tapahtuman pääsivulta, että 30.7. oli tullut myös konsertti myyntiin, joka oli ihan yllätys. Olin ostamassa jo kenttäpaikkoja sille päivälle pitkin hampain (mieluummin istuisin) mutta pankkimaksutapahtuma aiheutti sen, että sivu lopetti yhteistyön. Kun sain vihdoin sivun takaisin toimintaan, oli ostoskori tyhjä. Hirveällä paniikilla sain sitten jotenkin ostoskoriini sellaiset Enhanced experience -liput, jotka maksoivat älyttömän paljon (oliko 266 euroa kpl). Taas sivu meinasi kaatua, kun yritin pankkimaksulla. Onneksi kori ei tyhjentynyt kuitenkaan, ja sain luottokortilla maksettua. Mietin, että tähän menee sitten koko ensi vuoden keikkabudjetti, eli festarit jää nyt välistä ensi vuonna.

Huh, en edes ollut "superfani, pakko saada liput" ajatuksella liikkeellä, mutta tuossa paniikissa sitten kävi näin, että törsäsin. Nyt olen kyllä ihan tyytyväinen. Huomaan myös, että ns. dynaamiset liput maksavat jo melkein 400 euroa kpl, eli ei tuo hinta siihen katsoen ollut niiin kallis.

En siis valita mistään, mutta oli niin intensiivinen kokemus, että halusin kysellä, miten muilla meni? En ole koskaan ostanut lippuja näin halutulle keikalle, että ihan uusi juttu minulle.

Hyvä jos sinä olet tyytyväinen :) Monikohan miettii nyt törkyhintaisten lippujensa kanssa, että mitä hittoa tulikaan tehtyä.... 

Vierailija
330/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa kantsii yrittää ottaa liput? Siis näkyvyyden jne kannalta. En ole koskaan aiemmin käynyt tuolla.

Vierailija
331/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkotus mennä kaverin kanssa. Noh sain meille liput, mutta ne on sitten jossain ihan eri puolilla katsomoa...

Vierailija
332/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa kantsii yrittää ottaa liput? Siis näkyvyyden jne kannalta. En ole koskaan aiemmin käynyt tuolla.

Keskustelun perusteella ostetaan sieltä mistä saadaan, eikä paikkaa pysty valikoimaan.

Vierailija
333/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin laittaa jo eri aloituksen tästä, mutta täällähän keskustelu käykin kuumana!

Minulla oli meinaan armoton säätö aamulla. Olin jonossa niin pitkään, että 28.7. konsertti olikin myyty loppuun, kun pääsin jonosta lippukaupoille. Sitten hoksasin sattumalta sieltä tapahtuman pääsivulta, että 30.7. oli tullut myös konsertti myyntiin, joka oli ihan yllätys. Olin ostamassa jo kenttäpaikkoja sille päivälle pitkin hampain (mieluummin istuisin) mutta pankkimaksutapahtuma aiheutti sen, että sivu lopetti yhteistyön. Kun sain vihdoin sivun takaisin toimintaan, oli ostoskori tyhjä. Hirveällä paniikilla sain sitten jotenkin ostoskoriini sellaiset Enhanced experience -liput, jotka maksoivat älyttömän paljon (oliko 266 euroa kpl). Taas sivu meinasi kaatua, kun yritin pankkimaksulla. Onneksi kori ei tyhjentynyt kuitenkaan, ja sain luottokortilla maksettua. Mietin, että tähän menee sitten koko ensi vuoden keikkabudjetti, eli festarit jää nyt välistä ensi vuonna.

Huh, en edes ollut "superfani, pakko saada liput" ajatuksella liikkeellä, mutta tuossa paniikissa sitten kävi näin, että törsäsin. Nyt olen kyllä ihan tyytyväinen. Huomaan myös, että ns. dynaamiset liput maksavat jo melkein 400 euroa kpl, eli ei tuo hinta siihen katsoen ollut niiin kallis.

En siis valita mistään, mutta oli niin intensiivinen kokemus, että halusin kysellä, miten muilla meni? En ole koskaan ostanut lippuja näin halutulle keikalle, että ihan uusi juttu minulle.

Hyvä jos sinä olet tyytyväinen :) Monikohan miettii nyt törkyhintaisten lippujensa kanssa, että mitä hittoa tulikaan tehtyä.... 

Minä ajattelen sen niin, että ehdin kyllä maksaa luottokortilla ostetun lipun helposti pois. Ja että paljon turhempaankin voisin vuodessa 266€ tuhlata.

En siis ole tuo lainaamasi vaan joku jolla saman hintaluokan lippu (jolla saa myös jonkun lahjan, heh).

Vierailija
334/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, kuuntelen Parchutes albumia ja fiilistelen. 

Vierailija
335/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa, en menisi katsomaan vaikka maksettaisi.

Tulit kuitenkin kommentoimaan neropatti.

Vierailija
336/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkö nuoli Malesiassa toisiaan ja festari peruttiin?

Vierailija
337/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen sen niin, että ehdin kyllä maksaa luottokortilla ostetun lipun helposti pois. Ja että paljon turhempaankin voisin vuodessa 266€ tuhlata.

En siis ole tuo lainaamasi vaan joku jolla saman hintaluokan lippu (jolla saa myös jonkun lahjan, heh).

Juu eihän se ole kuin alle euro päivässä, joten halpaa lystiä sinänsä :)

Työkaveri vaan tuossa manasi, että oli lupautunut lähtemään mukaan sinne permannolle, mitä se onkaan 100 + jotain euroa? Ja nyt hänelle onkin ostettu kallis lippu, jota ei todellakaan olisi ottanut jos olisi ollut aikaa sanoa ei. Toki jollekin muulle sen saa varmaan myytyä.

Vierailija
338/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2005 oltu todistamassa livenä. Osaa kyllä ihan laulaa.

Vierailija
339/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 tuntia kyttäsin ja päivitin miljoona kertaa, mutta onnistuin saamaan ne reilun 100€ liput vikaan keikkaan!

Onnittelut!! Vaivannäkö palkittiin! 😍

Vierailija
340/2541 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eihän se ole kuin alle euro päivässä, joten halpaa lystiä sinänsä :)

Työkaveri vaan tuossa manasi, että oli lupautunut lähtemään mukaan sinne permannolle, mitä se onkaan 100 + jotain euroa? Ja nyt hänelle onkin ostettu kallis lippu, jota ei todellakaan olisi ottanut jos olisi ollut aikaa sanoa ei. Toki jollekin muulle sen saa varmaan myytyä.

En ole mikään konkari lippujen ostossa, niin en tiedä onko se aina tällaista? Koska onhan se hölmöä jos on sitoutunut maksamaan sen 109€ mitä ennakkotiedoissa permantolippu maksoi, ja sitten se on joko dynaamisesti hinnoiteltu tai lippuja hankkiva ostaa minkä saa.