Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
2241/2541 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja mistä ne valorannekkeet saa?

Eniten odotan sitä, kun saa laittaa valot päälle rannekkeeseen ja kaikki muutkin heiluttaa sitä ja ilta pimenee

Niitä ei laiteta ite päälle mitenkään

Miten niin?

Itse laitan rannekkeen päälle heti kun saa. Odotan sitä Sky Full kappaletta, sit lauletaan ja ulvotaan yhdessä ja kaikki heiluttaa sitä ranneketta ja muutetaan yhdessä stadion valo mereksi ja sillon saa hyviä kuvia.

Rannekkeen valoja ohjataan muualta, ei itse 😊

Vierailija
2242/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten odotan sitä, kun saa laittaa valot päälle rannekkeeseen ja kaikki muutkin heiluttaa sitä ja ilta pimenee

Miten niin?

Itse laitan rannekkeen päälle heti kun saa. Odotan sitä Sky Full kappaletta, sit lauletaan ja ulvotaan yhdessä ja kaikki heiluttaa sitä ranneketta ja muutetaan yhdessä stadion valo mereksi ja sillon saa hyviä kuvia.

Harmi vaan, että Chris todennäköisesti kieltää kuvien ottamisen ennen sitä kappaletta 😉 Mutta älä huoli, monen paremman biisin aikana on vähintään yhtä hienot, ellei hienommatkin valoshowt, josssa saat ranneketta heilutella. Ja todella, siinä ei ole mitään on-off -nappulaa. Siellä on valoteknikot, jotka ohjaavat rannekkeiden toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saavu, keikat tullaan perumaan erinäisistä syistä.

Vierailija
2244/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Harmi vaan, että Chris todennäköisesti kieltää kuvien ottamisen ennen sitä kappaletta 😉 Mutta älä huoli, monen paremman biisin aikana on vähintään yhtä hienot, ellei hienommatkin valoshowt, josssa saat ranneketta heilutella. Ja todella, siinä ei ole mitään on-off -nappulaa. Siellä on valoteknikot, jotka ohjaavat rannekkeiden toimintaa.

Kuka on Chris ja miksi hän minua kieltäisi?

Vierailija
2245/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pimeää siihen aikaan. Jos konsertti alkaa viideltä ja kestää muutaman tunnin.

Vierailija
2246/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pimeää siihen aikaan. Jos konsertti alkaa viideltä ja kestää muutaman tunnin.

Stadion avataan viideltä mutta ei se konsertti silloin ala.

Vierailija
2247/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadion avataan kolmelta. Sitten soittaa lämppäri ja Coldplay aloittaa viideltä.

Vierailija
2248/2541 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsertti alkaa noin 21:45 eli kyllä on pimeää hyvinkin pian sen jälkeen heinäkuun lopulla.

Vierailija
2249/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pitkä odotusaika jos sisään pääsee viideltä ja konsertti alkaa lähempänä kymmentä. Ei saa edes omia eväitä viedä. Vai voisikohan sinne salakuljettaa suklaata? Tiedän kyllä että siellä on ruokapaikkoja mutta on varmaan pitkät jonot.

Vierailija
2250/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina kaduttaa, että ostin liput.

Coldplayn vanha tuotanto on sellaista, jota on yksin voinut kuunnella ja silleen hyvällä tavalla mököttää. Se tuo minulle merkityksen tätä musiikkia kohtaan.

Nyt fanit on täällä sanomassa, etten ole tervetullut jos en hypi ja pompi ja heiluta ranneketta. "Sitten kaikkien on parasta tanssia ja riehua!" 

Olen emo-nuori ikuisesti, ja haluan olla surullinen ja flegmaattinen. Ihmeellistä muiden pois sulkemista tämä.

Ja joo, ymmärsin jo, etten ole tervetullut pilaamaan kaikkien muiden kivaa. Kiitos.

Vierailija
2251/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttina kaduttaa, että ostin liput.

Coldplayn vanha tuotanto on sellaista, jota on yksin voinut kuunnella ja silleen hyvällä tavalla mököttää. Se tuo minulle merkityksen tätä musiikkia kohtaan.

Nyt fanit on täällä sanomassa, etten ole tervetullut jos en hypi ja pompi ja heiluta ranneketta. "Sitten kaikkien on parasta tanssia ja riehua!" 

Olen emo-nuori ikuisesti, ja haluan olla surullinen ja flegmaattinen. Ihmeellistä muiden pois sulkemista tämä.

Ja joo, ymmärsin jo, etten ole tervetullut pilaamaan kaikkien muiden kivaa. Kiitos.

Täällä toinen introvertti. Hyvin voit mennä keikalle ja nauttia siitä omalla tavallasi! Älä välitä, jos teinijonnet haluavat riehua. Aivan yhtä validia on istua paikallaan ja nauttia musiikista!

Vierailija
2252/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siellä saa myös istua ja nauttia musiikista omalla tavallaan, kunhan ei sitten ala valittaa niille tanssiville, että heidän pitäisi istua.

Vierailija
2253/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu.fi kääri Coldplayn keikkalipuista muhkean potin näin yhtiö perustelee hintoja

Yhteenlaskettu palvelumaksujen summa 160000 myydystä lipusta on yli miljoona euroa.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009772736.html

Vierailija
2254/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siellä saa myös istua ja nauttia musiikista omalla tavallaan, kunhan ei sitten ala valittaa niille tanssiville, että heidän pitäisi istua.

Minä menen konserttiin kuin konserttiin istumapaikalle, katsomaan kun artisti esiintyy minulle (meille).

Vierailija
2255/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo:

Siis mikä/kuka tämä koldplei oikein on?

En ole ikinä kuullutkaan.

Juu ja enkä aio ostaa lippua ja mennä katsomaan mitään tällaista tuntematonta.

Ainut tuntematon, jonka olen nähnyt oli elokuva

Tuntematon sotilas, siitäkin se alkuperäinen versio.

Et varmaan ostakaan, kun koko tapahtuma loppuunmyyty.

Mutta päätit silti tulla kehuskelemaan tietämättömyydelläsi?

Osui ja upposi ;)

Vierailija
2256/2541 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo:

Siis mikä/kuka tämä koldplei oikein on?

En ole ikinä kuullutkaan.

Juu ja enkä aio ostaa lippua ja mennä katsomaan mitään tällaista tuntematonta.

Ainut tuntematon, jonka olen nähnyt oli elokuva

Tuntematon sotilas, siitäkin se alkuperäinen versio.

Et varmaan ostakaan, kun koko tapahtuma loppuunmyyty.

Mutta päätit silti tulla kehuskelemaan tietämättömyydelläsi?

Minä en myöskään mene katsomaan, vaikka lippua tarjottiin. Suurin osa suomalaisista ei mene.

Vierailija
2257/2541 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee pitkä odotusaika jos sisään pääsee viideltä ja konsertti alkaa lähempänä kymmentä. Ei saa edes omia eväitä viedä. Vai voisikohan sinne salakuljettaa suklaata? Tiedän kyllä että siellä on ruokapaikkoja mutta on varmaan pitkät jonot.

Käyt syömässä tukevasti ennen keikkaa. Tankkaat vatsan täyteen seisovasta pöydästä ja kuten täällä on aiemmin ehdotettu, varalta aikuisten vaipat päälle. Niin niillä kaikilla muillakin eturivissä on.

Pari energiapatukkaa kyllä saa läpi tarkastuksesta.

Vierailija
2258/2541 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, etten tiedä ainuttakaan Coldplayn biisiä, vaikka tiedän että megasuosittu on.

Toinen samanlainen on Mariah Carey. En osaa nimetä ainuttakaan kappalettaan. Hänestä olen huvikseni kysellyt muiltakin, eikä kukaan muukaan osaa.

Ei Mariah Careyn kappaleita tunnetakaan Suomessa, sillä hän on täällä marginaaliartisti........

Vastaavasti Yhdysvalloissa Careylla on enemmän listaykköshittejä kuin yhdelläkään toisella sooloartistilla; kuulostaa lähinnä huonolta aprillipilalta väittää, ettei jenkit tuntisi Mariah Careyn tuotantoa... Puhumattakaan siitä, että Carey on kaikkien aikojen myydyin länsimaalainen artisti useassa Aasian maassa kuten Japanissa ja Etelä-Koressa. Nauttinut hyvää suosiota myös valtaosassa Eurooppaa ja Etelä-Amerikkaa!

Jokainen käyköön itse katsomassa, kuinka paljon Careyta kuunnellaan sekä YouTubessa että Spotifyssa ja tehkööt sen nojalla omat johtopäätöksensä.

Vierailija
2259/2541 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miten tuo lipunmyynti? Onnistuu siis ainoastaan lippu.fi fansalen kautta?

Vierailija
2260/2541 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Miten tuo lipunmyynti? Onnistuu siis ainoastaan lippu.fi fansalen kautta?

Kyllä, se fansale avataan lähempänä konserttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä